در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان Street Fighter V PS4

در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4

در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4

بیش از سی سال است که از ورود سری بازی Street Fighter به دنیای بازی های فایتینگ می گذرد و با وجود این که در این مدت تنها ۵ نسخه ی اصلی از این بازی عرضه شده اما تحول و تغییرات زیادی را در سبک بازی های مبارزه ای ایجاد کرده و با ارائه ی شخصیت های به روز، فضای رقابتی گسترده ای را در دنیای بازی های فایتینگ به وجود آورده است. هر چند سری های اولیه ی این بازی کیفیت مطلوبی نداشت و در محتوا و فضا سازی هم به قدر کافی موفق نبود.
اما سازندگان بازی هیچ گاه دست از تلاش برای بهبود نسخه های جدید برنداشته و در هر سری جدید، امکانات و قابلیت های به روزی را به آن اضافه می کردند . با این حال سازندگان Street fighter با گذشت سال ها هنوز نتوانسته بودند مخاطبین خود را کاملا راضی کنند و پس از مدت کوتاهی ، زمانی که Capcom از به حاشیه کشیده شدن سری استریت فایتر با نقاط ضعف در بین طرفداران آگاه شد ؛

در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4
در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4

سری جدیدی را با محتوا و حتی اسمی جدید با نام Street Fighter V ارائه کرد که به عنوان نقطه ی اوجی برای این بازی شناخته شد. در این سری که فصل چهارم Street Fighter بود طی مسابقات Capcom cup 2018 و گذراندن مراحل نهایی ، کارگردان این بازی آقای یوشینوری اونو از فصل جدید Street Fighter رونمایی کرد. در ویدیویی ارائه شده از این فصل بازی، آقای اونو از تغییراتی در روند بازی و سبک مبارزاتی و مهم تر از همه تحولی در شخصیت های قدیمی و همچنین حضور شخصیت های جدیدی که در راس آن ها Kage قرار داشت خبر داد .
کاراکتر کاگه که بعدها در بین طرفداران با اسم ایول ریو شناخته شد؛ گفته می شود او همان کاراکتر تسخیر شده ی ریو است که توسط نیروهای شیطانی تسخیر و به شخصیتی تاریک و خشن با مشخصات ظاهری موهایی سیاه و سفید ، چهره ای تیره و ترسناک با شاخ های شیطانی و دندان های نیش بزرگی تعریف شده است . جالب است بدانید کاگه ، معنای سایه را در زبان ژاپنی دارد و از همین رو او را سایه ی ریو می دانند که توسط نیروهای شیطانی فرا گرفته شده است.
همچنین این طور به نظر می رسد که کاراکتر Kage از لحاظ توانایی های مبارزه ای و شخصیتی ، ترکیبی از دو کاراکتر قدیمی Ryu و Akuma باشد. اما مهم این است که شخصیت جدید Kage شاید همان چیزی بود که طرفداران این بازی انتظارش را می کشیدند و در نهایت با حضورش در بازی و قابلیت ها و توانایی های منحصر به فردش هیجان و شور جدیدی را برای طرفداران بازی های مبارزه ای به ارمغان آورد.

در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4
در دسترس قرار گرفتن شخصیت Kage برای بازیکنان بازی Street Fighter V PS4

نکته ی مهم و قابل توجه دیگر این بود که Kage درست بعد از رونمایی و معرفی از طرف کارگردان استریت فایتر بلافاصله وارد بازی شده و در دسترس گیمرها قرار گرفت . اکنون برای تصاحب این کاراکتر ، کاربران باید هزینه ای را بابت خرید آن بپردازند که موجب انتقال درآمد زیادی برای شرکت سازنده ی این بازی شده است.صرف نظر از حضور کاراکتر ویژه ی کاگه و شخصیت های قدیمی ، چند شخصیت جدید دیگر نیز به استریت فایتس افزوده شده اند.
که باید از سازندگان این بازی به خاطر خلاقیت در طراحی کاراکتر های با کیفیت و سبک های مبارزه ای متنوع و مهیج تشکر کرد که این گونه فضای بازی را به محیط مسابقه ای جذابی برای داشتن مبارزه ای حرفه ای تبدیل کرده اند. از طرفی دیگر طراحی ظریفانه و با دقت پنل های کامیکی موجود در بازی چنان با کیفیت و با سلیقه ی زیاد در کنار هم چیده شده اند که کاربران در کنار لذت بردن از داستان کلی بازی و شخصیت ها ی متنوع، از دنبال کردن این کامیک های جذاب نیز هیجان بیش تری را در طول بازی تجربه می کنند.
بازی Street Fighter V در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، دستگاه آرکید و رایانه ی شخصی قابل اجرا است. با به روز رسانی این بازی هم اکنون می توانید از شخصیت های جدید ارائه شده ، خصوصا کاراکتر کاگه و همچنین تغییرات مهیج ایجاد شده بر نسخه ی جدید این بازی لذت ببرید. جهت خرید بهترین قیمت PlayStation 4 و لذت بردن از هیجان بازی با ما تماس بگیرید .

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =