راهنمای قدم به قدم بازی دستینی ۲ (قسمت هشتم)

دستینی 2

این جست و جو در دستینی ۲ شما را در عمق مجتمع به داخل و داخل ترهدایت میکند. یک جادوگر تیکن و ترال های سایه ای اش که می توانند بدون محدودیت بار ها به زندگی برگردند، در ته این مجتمع به شما خوشامد می گویند. به این تازه متولدین کوچک توجه نکنید و از سلاح های انرژی (ترجیحاً ووید) استفاده کنید تا این جریان را از منبع اصلی قطع کنید.

دستینی 2
دستینی ۲

راهنمای قدم به قدم بازی دستینی ۲ (قسمت هشتم)

پس از شکست بقیه ساین ها، سر و کله باسِ بزرگ این ماموریت، یعنی وُرتکس مایند، درست در جایی که توپ انرژی قرار داشت پیدا می شود.

این باس کند اما قوی است؛ و حواسش هست در حالی که موشک های عظیمی شلیک می کند، موقعیتش را در وسط نقشه در دستینی ۲ حفظ کند. او همچنین توسط تِیکن ساین ها و ترال های بیشمار پشتیپانی می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، فاصله خود را حفظ کرده، در حاشیه ها بمانید و از بالا به سرش شلیک کنید؛ و سپس پناه بگیرید تا تیک هایی که به سمت موقعیتتان می آیند را بکشید.

مقدار سلامت (جان) وُرتکس مایند کم است؛ اما باید صبور باشید و این روند را ادامه بدهید تا جایی که قبل از پیدا شدن فرصتی برای گفتن “جادوگر ماه” (مون ویزِرد)، او را شکست داده باشید.

اکنون ماموریت بی حرمتی تمام می شود و بازی مرحله بعدی روی سیاره لو را پیش رویتان قرار می دهد.

در روند کلی مبارزه، وقت این است که بفهمیم دومینوس غول دقیقاً چه برنامه ای برای لو و البته خود ترَوِلر در سرش دارد. وقت رو به رو شدن با فیوری (خشم و درندگی) است.

Destiny 2 لو: خشم و درندگی

خب، ببینید تا الان به کجا رسیدیم! ماموریت بی حرمتی ایکورا را به داستان برگرداند. متاسفانه، قبل از این که بتوانیم جنگ با غول را شروع کنیم، هنوز کمی مشکل برای حل کردن داریم.

توصیه های این مرحله: درجه قدرت ۱۲۰

بین ماموریت قبلی و این یکی، شما می توانید با آشِر میر ملاقات کنید. او خیلی صمیمی به نظر نمی رسد، اما به شما اجازه می دهد قبل از ادامه دادن، یک اسلحه اگزوتیک (بیگانه) رایگان انتخاب کنید. سلاح را بردارید و به سمت بخش های جنوبی که نشانگرتان نشان می دهد حرکت کنید.

مثل خیلی از ماموریت ها، خشم و درندگی با یک پرسه زدن بی هدف و گسترده شروع می شود. فقط نشانگر های قابل مشاهده را دنبال کنید و از مناظر لذت ببرید. در میان راه، چیز به خصوصی احتمالاً نگاهتان را جلب می کند: یک سکوی پرتاب اینترسپتِر (نوعی هواپیما جنگی) کِیبال. آن را فعال کنید تا قبل از ادامه راه برای خودتان یکی از این وسایل نقلیه سنگین بردارید.

سرانجام نشانگر اکتشاف شما در دستینی ۲ را به سمت کمی هیجان هدایت می کند. تِیکن ها و وکس ها در جلوی یک پایگاه نظامی با هم درگیرند. حالا، می توانید با جنگ و بهره بری از گیجی آن ها، راهتان را از میانشان باز کنید. اگرچه با داشتن اینترسپتِر می توانید به آسانی از میان درگیری رد شوید و یکراست به در جلویی پایگاه برسید.

با هر روشی که این کار را انجام دادی، بعد از آن نشانگرتان را به سمت داخل دنبال کنید. کمی خش خش بی سیم به گوش می رسد و سپس یک هشدار محدوده خاص پدیدار می شود. تا حالا دیگر می دانید که این یعنی دردسر پشت دردسر؛ که حالا در اینجا یعنی وکس ها به سرعت پشت شما حجوم می آورند. از آسیب ووید (خلاﺀ) استفاده کنید تا مینوتار ها را از بین ببرید. سپس طبق اولویت بندی، هوبوگابلین های تک تیر انداز را بکشید. آسیب آن ها آن قدر زیاد است که تبدیل به یک غافلگیری آزار دهنده شود.

دستینی 2
دستینی ۲

به دنبال کردن نشانگرتان ادامه بدهید، دکمه ای که به شما نشان می دهد را فشار داده و بیرون از پایگاه به راهتان ادامه بدهید. به جز یک هشدار محدوده خاص، دیگر تا رسیدن  به پایگاه حفاری ۲ زیرزمینی (اکسکَوِیشن سایت)، دشمن دیگری سر راهتان قرار نخواهد گرفت.

درون این پایگاه تیکن های بیشتری شامل یک فرمانده تیکن وجود دارد. مانند او را زیاد دیده اید؛ یک دشمن محافظت شده با سپر، پس با استفاده از آرک (تیر و کمان) راحت از شرش خلاص شوید. یادتان باشد که می توانید به موشک های کروی و حساس به حرارت او، قبل از که بهتان برسند، شلیک کنید. (البته اگر بتواند به سختی یکی را شلیک کند)

راهتان را از بین مشتی تیکن باز کنید تا به قسمت بار سفینه که فضایی باز است برسید. مینوتار های تیکن در سر تا سر محل پراکنده شده اند. این عوضی ها اگر زمان کافی به آن ها داده شود، می توانند نامرئی شوند؛ پس قبل از این که روی سرتان بپرند حواستان را خوب جمع کنید و آن ها را از یاد نبرید. اگر یک گابلین تیکن از آن ها محافظت کند، آن ها از حالت نامرئی خارج می شوند؛ البته شکست ناپذیر هم می شوند. پس اگر این دشمنان ضعیف تر سعی کردند برای یکی از گنده تر ها سپر درست کنند، اولویت را با آن ها قرار دهید.

این جست و جو در دستینی ۲ شما را در عمق مجتمع به داخل و داخل ترهدایت میکند. یک جادوگر تیکن و ترال های سایه ای اش که می توانند بدون محدودیت بار ها به زندگی برگردند، در ته این مجتمع به شما خوشامد می گویند. به این تازه متولدین کوچک توجه نکنید و از سلاح های انرژی (ترجیحاً ووید) استفاده کنید تا این جریان را از منبع اصلی قطع کنید.

تیکن های بیشتر و چند وکس در دستینی ۲ در اتاق بعدی در حال جنگ هستند. تهدید های اصلی یک جادوگر تیکن و یک هایدرا هستند. به خاطر ترال های سایه ای، اولویت با جادوگر است. کشتن بقیه احتمالاً آسان است. فقط یادتان باشد هایدرا ها را باید بین سپر های چرخانشان هدف بگیرید. و البته می توانید با پریدن و پرتاب نارنجک از آن ها بگذرید.

ادامه بدهید تا به بخش اصلی این ماموریت برسید: یک حفر کننده (دریل) بزرگ و معدنی در قلب این سازه. وکس ها و تیکن ها در تمام جهات این محدوده بزرگ پدیدار م شوند؛ ولی می توانید با خیال راحت بهشان بی توجهی کنید. نشانگر ماموریتتان شما را به سمت یک کلید که نیاز به چرخاندن دارد هدایت می کند. دریل در دستینی ۲ به اندازه مناسب بالا می رود که شما بتوانید درون حفره ای که ایجاد کرده بپرید.

دوباره وصت دنبال کردن نشانگر رسیده است؛ از میان گابلین ها، هوبوگابلین ها و مینوتار ها رد شوید تا به آخرین کلید برسید که باعث پدیدار شدن مادیولار آپسیلون می شود. او آخرین باس این ماموریت است؛ به همراه تعدادی پیاده نظام.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 16 =