جزئیات و بررسی ریبوت نبودن بازی God of War PS4 از زبان کارگردان آن

جزئیات و بررسی ریبوت نبودن بازی God of War PS4 از زبان کارگردان آن

تفاوت های زیادی بین نسخه کنونی بازی گاد آف وار و بقیه بازی هایی که در این سری وجود دارند دیده می شود همین موضوع باعث شده خیلی از طرفداران و بازیکنان که این بازی و سری را دنبال می‌کنند این حرف را بزنند که قرار است با ریبوت کامل سری مواجه شوند. و این بازی را فقط یک بازی جدید در این سری که فقط یکسری تغییرات داشت داشته نمی دانند.کوری بارلوگ کارگردان خلاق این بازی در یک مصاحبه با PlayStation LifeStyle صحبت هایی کرده و درباره این مسئله توضیحاتی داده است.
به نظر او این تحلیل منطقی نمی آید و فکر می کند برای حفظ اصالت این بازی برخی از عناصر بازی‌های قبلی سری را نگه داشته است او در این باره گفت بازی های قبلی این سری هویت و پایه داستان در این بازی هستند مردم از او می پرسند که چرا دوباره از اول بازی را ساختید و شخصیت جدیدی را خلق نکردید، من در جواب آنها همیشه می گویم که ما بیشتر از ده سال روی شخصیت پردازی کار کردیم که باید همه زحمت های شما را کنار بگذاریم و چرا علاقه مند نیستید ببینید این سیر تکاملی به کدام جهت می رود؟

صحبت‌ها که از جانب او مطرح می شد بسیار جذاب به نظر می‌رسد چون حالا می توانیم حدس بزنیم که احتمالا شخصیت‌هایی از گذشته خونین سری می‌توانند به بازی برگردند و این امید شکل می گیرد که موقعیت های خاطره انگیز و جالبی را در بازی PS4 شاهد باشیم ولی در حال حاضر نمی‌توان درباره شخصیت هایی که بین دنیای قدیم و جدید سری هستند حدس زد و پیش‌بینی کرد کدام ها حضور خواهند داشت در ادامه این مصاحبه این کارگردان خلاق درباره نحوه ای که این سیستم را طراحی کرده و مبارزه ها و تفاوتهایی که با مبارزه های آشفته سری پیش داشتن توضیحاتی ارائه داد. او در این باره گفت:
ضرب آهنگی که مبارزه ها در این سری دارند از سری های قبلی کندتر است ولی ما تلاش کردیم حس فوق العاده مبارزه ها را در این سیستم جدید را پیاده کنیم و فکر می کنم توانستیم از پس این کار سخت بر بیایم.تغییراتی هایی که این کارگردان درباره آنخا صحبت انجام داد در تریلر آخری که از گیم پلی این بازی منتشر شده بود دیده شده بود و آن طور که به گوش می‌رسد صاحب‌نظران و طرفداران بازی با این تغییر سیستم که رخ داده چندان مشکلی ندارند.اما تغییراتی که در این بازی رخ داده است محدود به یکی دو مورد نیست در داستان بازی هم تغییرات گسترده ای رخ داده است.
نمی خواهیم داستان بازی را برای شما لو بدهیم و می خوایم بگذاریم شما خود این بازی Playstation را تجربه کرده و متوجه داستان آن شوید و جذابیت آن برای شما از بین نرود ولی تغییراتی ایجاد شده نشان می‌دهد که ما شاهد به آتش کشیده شدن قسمت های زیادی از اسکاندیناوی و دروازه های والهالا توسط کریتوس کبیر خواهیم بود.
تغییری که این باره صورت گرفته این است که از یونان و اسطوره های یونان و خدایانی که در آنجا شاهد بودیم به سرزمین های اسکاندیناوی منتقل شده است.
و شخصیتی که به سلاخی یونانیان و خدایان می پرداخت به سراغ اسکاندیناوی و اساطیری که در آن وجود دارد آمده است و ماموریتی که وجود دارد تربیت فرزند می باشد!
قسمت احساسی بسیار زیادی به داستان این بازی اضافه شده است که ما حتی ذره ای بسیار کمی از این احساسات را در عناوین قبلی این سری ندیده بودیم واین به نظر ریسک زیادی در طراحی و ساخت این بازی می باشد.تغییری که در فضای بازی رخ می‌دهد به نظر به موقع می آید چرا که در شش سری قبلی با موضوع هایی درگیر بودیم و به نظر کافی می رسید می توان تغییرات را در واقع نقطه قوت بازی دانست و روی آن حساب ویژه ای باز کرد.
داستان بزرگ ترین چیزی که در بازی تغییر کرده است علاوه بر فضا که به اسکاندیناوی منتقل شده است در واقع خود شخصیت کریتوس می باشد او حالا خیلی پخته تر از گذشته می باشد و در واقع بهبود پیدا کرده است این‌ها حاصل این است که او حالا یک فرزند دارد که پدر خود را به چشم یک قهرمان می نگرد و از کاری که انجام می‌دهد لذت می‌برد و می‌خواهد مانند او باشد و از او درس هایی یاد بگیرد حالا او خود را به چشم یک کتاب آموزش زندگی برای بچه خود می‌داند و سعی می کند در این راه بهترین فرد ممکن باشد.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =