راهنمای جامع بازی پلی استیشن اکشن مرد عنکبوتی (قسمت دوم)

بازی اکشن مرد عنکبوتی

در این مقاله قصد داریم به قسمت دوم از راهنمای جامع بازی اکشن مرد عنکبوتی بپردازیم. در این قسمت نکته ها و حقه های ضروری بازی را شرح خواهیم دید. منطقه بازی به نه ناحیه تقسیم بندی شده است، که فعالیت های بسیاری را در آن می توانید بیابید. بعد از مدتی، شما قادر خواهید بود قفل گزینه سفر سریع بین ایستگاه های پلیس، آپارتمان پیتر و F.E.A.S.T را باز کنید.

بازی اکشن مرد عنکبوتی
بازی اکشن مرد عنکبوتی

۹ ناحیه و سفر سریع. منطقه بازی به نه ناحیه تقسیم بندی شده است، که فعالیت های بسیاری را در آن می توانید بیابید. بعد از مدتی، شما قادر خواهید بود قفل گزینه سفر سریع بین ایستگاه های پلیس، آپارتمان پیتر و F.E.A.S.T را باز کنید. نقشه را باز کنید، مقصد خود را انتخاب‌کنید و منتظر شوید مرد عنکبوتی به مقصد برسد.

ارتباط با ساکنین. وقتی به سطح خیابان برسید، مرد عنکبوتی می تواند با نیویورکی ها خوش و بش کند، از مربع برای این کار استفاده کنید. گهگاه، می توانید با بعضی از آنها گپ بزنید (مثلاً می توانید به محل جرم محلی اشاره کنید) یا با آنها بزنید قدش.

تعویض لباس. در بازی بیش از ۲۵ دست لباس مرد عنکبوتی با نیروهای ویژه مختلفی می یابید. علاوه بر این ها می توانید لباس خود را تغییر دهید، بعنوان مثال با بهبود قدرت ضربه ها. به این ترتیب، می توانید کاراکتری متناسب با سبک بازی خود خلق کنید.

درمان در مبارزه. با فشار دادن فلش پایین بر روی کنترل اجازه پیدا می کنید سلامت از دست رفته خود را به دست آورید. مقدار عمر ذخیره شده از روی میله تمرکز مشخص می شود که با جنگیدن، انجام حرکات خاص و تاب خوردن روی تور تجدید می شود.

پادکست جی جی جی. در تمام طول این بازی پلی استیشن، رئیس روزنامه بر روی اقدامات مرد عنکبوتی اظهار نظر می کند، او را متهم به همکاری با خائنین می کند. ضبط صدا در گزینه های بازی، بر روی نوار صدا، خاموش است.

نکته ها و حقه های ضروری بازی اکشن مرد عنکبوتی

پرش روی سقف

بیشتر زمانتان در منهتن صرف تاب خوردن با تور از ساختمانی به ساختمان دیگر می شود و وقتی از کنترل استفاده می کنید دلتان می خواهد سرعت را به بیشترین مقدار ممکن برسانید.

یادتان باشد که در هنگام پرش روی سقف ها، اگر ساختمانی بالای شما نباشد که از آن تاب بخورید، Zip to Point و Point Launch بهتر هستند. هنگام حرکت برای مشخص کردن نقطه بعدی که می روید، از Web Zip استفاده کنید تا پرش اضافی به سمت جلو بر بالای سقف بعدی داشته باشید. در پایین شهر با ساختمان های بزرگتر، در می یابید که دکمه پرش بعد از تاب کامل ارتفاع بیشتری به شما می ­دهد. همچنین می توانید با نگه داشتن دکمه تاب نزدیک به زمین و ضربه زدن به پرش جهش ­های کوچکی به جلو در همان زمان بردارید.

جنگ در هوا

مبارزه هوایی بهترین چیزی است که می توانید انجام دهید. اگر بتوانید دشمنان را در هوا نگه دارید، بیشتر دوستانشان دستشان به شما نمی رسد. همچنین می توانید مهارت مارشال هوایی را بگیرید و آسیب رسانی خود را بالاتر ببرید.

تفاوت های پرتاب تور

پرتاب تور در خیلی از مبارزه ها کاربرد دارد، و باید دقت شود که بر روی زمین و هوا متفاوت هستند.

پرتاب تور زمینی تاب خوردگی کمتری در برابر باد دارد که باعث آسیب پذیری شماست، مگر اینکه مهارت Hazard Zone (منطقه خطر) و حتی Spin Cycle (دایره چرخان) داشته باشید که مانع نزدیک شدن دشمنان به شما می شوند و این درصورتی است که شما بدون اینکه ضربه ببینید در ابتدا تور را پهن کنید.

پرتاب تور هوایی پهن شدن سریعی دارد که ضربه می‌زند، اما موقع پهن شدن به مردن آسیب وارد نمی‌کند. همچنین می‌توانید چندین پرتاب تور هوایی را زنجیروارد پیش از افتادن روی زمین انجام دهید، که به شما امکان انتخاب زمان ایده‌ال افتادن بر روی زمین را می‌دهد.

بازی اکشن مرد عنکبوتی
بازی اکشن مرد عنکبوتی

درهم پیچیدن رقابت

شکست دشمن ها به معنی در تور پیچیدن آنهاست. دشمن هایی که در تور پیچیده شده اند به هر سطحی چسبیده باقی می مانند تا وقتی که شما آنها را در مسیر درست هل دهید. سه پرتاب در پرتاب کننده تور هر دشمنی را چسبناک می کند، و یک پرتاب، انفجار تهاجمی، یا ضربه پرتابی به دیوار، ماشین، یا سطوح غیرقابل تخریب آنها را موقتاً می چسباند.

مخفی- آرام دربرابر خشن

بیشتر اوقات با موقعیت های مخفیانه مواجه می شوید، آن ها بطور گسترده دور هم جمع می شوند، اما مواجهه با دشمنان در سکوت به شما این اجازه را می دهد تا تعدادشان را قبل از درگیری اجتناب ناپذیر کاهش دهید.

دو نوع حمله دزدانه وجود دارد؛ حمله مربعی برای نزدیک شدن و حفظ سکوت به طوری که دشمن نتواند شما را شناسایی کند مگر اینکه چشم در چشم شوید، و حمله مثلثی برای درگیری تن به تن که اگر دشمنانتان به اندازه کافی دور باشند، کارایی دارد.

اگر شما دشمنی را از دوستش دور کرده باشید، حمله مربعی کارایی بیشتری دارد.

همه جا رازی هست. عکس سری در بین نشانه ها وجود دارد که بر روی نقشه شما دیده نمی شود. دوربین خود را در نقاط جالب درآورده تا ببینید آیا مشخصه ای مشابه نشانه ها می بینید یا نه، چون احتمال می رود شما در ماموریت های خاص یا هنگام بررسی و یافتن چیزهایی که به محیط چسبیده اند به سمت عکس ها پیش رفته باشید.

کلکسیون های مخفی. برخی کلکسیون ها هیچ هدفی را دربرندارند، اما گم شده اند.

سطل روزنامه قرمز سرتیترهای دیلی بوگل را دارد و صفحه اول منتشر شده است که داستان هایی را به یاد می آورد، و وقتی شما ماموریت های اصلی و جانبی را کامل کردید ظاهر خواهد شد.

ضبط صوت را می‌توان در منطقه کاری و منطقه های ویژه دیگر داستان یافت، اما اگر نتوانید جمعشان کنید، گم می‌شوند.

هرکدام از نشریه های جیمسون که به ماموریت هایی مربوط هستند که در طول دوره ای از بازی اکشن مرد عنکبوتی کامل کرده اید، همگی جزء کلکسیون حساب می شوند. 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =