راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی (قسمت هفتم) : تبهکاران و بلیط ها

راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی

با قسمت هفتم از سری مقالات راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی با ما همراه باشید. در این قسمت به مبحث تبهکاران و بلیط ها در این بازی می پردازیم. دنیای مرد عنکبوتی پر از تبهکارانی است که می خواهند نیویورک و مرد عنکبوتی را به زانو در بیاورند. این بازی هم مستثنی نیست و چند تبهکار را مشخص می کند که خود مرد عنکبوتی آن ها را شکست می دهد تا مردم نیویورک را نجات دهد.

راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی
بازی اکشن مرد عنکبوتی

 تبهکاران

دنیای مرد عنکبوتی پر از تبهکارانی است که می خواهند نیویورک و مرد عنکبوتی را به زانو در بیاورند. این بازی هم مستثنی نیست و چند تبهکار را مشخص می کند که خود مرد عنکبوتی آن ها را شکست می دهد تا مردم نیویورک را نجات دهد.

کینگ پین

کینگ پین یکی از تبهکارانی است که در بازی مرد عنکبوتی نسخه پلی استیشن ۴ وارد شده است.

کینگ پین، یا ویلستون فیسک، سر دسته بزرگ ترین سازمان مجرمانه منهتن است که در پوشش تجارت قانونی به خلاف خود ادامه می دهد و به سختی می توان او را متهم کرد.

توانایی ها و قدرت ها: تفکر مجرمانه و قدرت و سرسختی فوق العاده زیاد که میزانش باور نکردنی است.

در مرد عنکبوتی PS4، داستان با تعقیب ویلسون فیسک توسط مرد عنکبوتی شروع می شود که در نهایت به کمک پلیس نیویورک دستگیر می شود اما کینگ پین ادعا می کند به زندان افتادنش همراه با باز شدن دریچه های سد همراه خواهد بود که باعث می شود مرد عنکبوتی خیلی زود از تعقیب جرم ها پشیمان شود.

آقای منفی

آقای منفی یکی از تبهکاران برجسته در مرد عنکبوتی است.

او شخصیت جالبی دارد که بیشتر شبیه گرین گوبلین یا کینگ پین می باشد، او تبهکاری است که می خواهد کنترل نیویورک را به دست بگیرد و می خواهد از هر گروه مجرمانه ای جلوتر باشد. در این داستان، او تمام تلاشش را می کند که به هدفش که نابودی کامل است، برسد.

قدرت ها و توانایی ها: قدرت فرابشری، واکنش ها، و توانایی اش برای تخریب دیگران توسط تماس، تغییر ظاهر معمولی و نگاتیو، و همچنین توانایی رسوخ نیرویش به طرفداران و اسلحه هایشان را دارد که به آنها انرژی منفی تزریق می کند. او می تواند قدرت خود را از درون طرفدارانش مجدداً بیرون بکشد تا نیروی خود را افزایش دهد.

در بسیاری از ماموریت های اصلی این بازی مثل Collision Course ، The Heart of the Matter و The One That Got Away، با آقای منفی مواجه می شویم.

با ادامه راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی با ما همراه باشید.

اسکورپیون

اسکورپیون دشمنی است که از لباس های مکانیکی با دم نیشدار غول آسایی استفاده می کند، اسکورپیون در کنار بقیه اعضای شش شیطانی، در طول بخشی از بازی زندان فوق امنیتی، به نام رفت، را در هم می شکند.

شوکر

شوکر یکی از تبهکارانی است که به زره با فناوری بالا مجهز است که به او اجازه می دهد از طریق دستکشش از موج های شوک دهنده در مبارزات استفاده کند (او را با الکترو اشتباه نگیرید، الکترو قدرت برق را در اختیار دارد).

قدرت ها و توانایی ها: دستکش ها باعث ایجاد انفجار متمرکز هوای ضربه زننده می شوند.

رینو

رینو یک مرد غیر قابل توقف در زره نبرد است که او را به اسمش مانند می کند. رینو یکی از اعضای شش شیطانی است که در شکست زندان فوق امنیتی، رفت، نقش داشته است. به نظر می رسد که در چند مرحله باید او را شکست دهید.

ولچور

ولچور با استفاده از لباس نیروزایش همراه بال هایی که دارد می تواند اسکی کند و دشمنی زیادی با مرد عنکبوتی دارد. او یکی از اعضای شش شیطانی به شمار می رود که از زندان فوق امنیتی، رفت، فرار می کند و خیلی دلش می خواهد که قدرت خود را حفظ کند.

الکترو

او تبهکار بزرگی است که به نیروی الکتریسیته دسترسی داشته و می تواند رعد و برق تولید کند و آن را به نفع خودش بهره برداری نماید (او را با شوکر اشتباه نگیرید، شوکر از موج های شوک دهنده بهره می برد).

الکترو هم یکی از اعضای گروه شش شیطانی است.

راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی
بازی اکشن مرد عنکبوتی

راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی : بلیط ها

در مرد عنکبوتی نسخه پلی استیشن ۴، می توانید به روز رسانی هایی صورت دهید، از لباس ها گرفته تا گجت ها، حالت ها و غیره. برای این کار باید بلیط های مختلفی را کسب کنید.

این بلیط ها به شکل های مختلفی هستند و راه های متفاوتی وجود دارد که می توانید هریک را به دست بیاورید. مثل:

بلط جرم: وقتی جرمی را در شهر متوقف می کنید یا اهداف جانبی را برای هر نوع جرمی محقق می کنید، بلیط جرایم را به دست خواهید آورد.

بلیط کوله پشتی: در کوله پشتی ای قرار دارد که گم کرده اید و باید با استفاده از برج ها پیدایش کنید.

بلیط اصلی: مخفیگاه اصلی دشمن را پیدا کنید.

بلیط نشانه گذاری. از نشانه گذاری های منهتن عکس بگیرید.

بلیط تحقیقاتی. می توانید از مینی بازی هایی که قفلشان باز می شود هم ایستگاه های تحقیقاتی را قفل گشایی کنید بلیطی به دست آورید. این در مورد ماموریت های جانبی هم صدق می کند.

بلیط چالش. با بر طرف کردن چالش های خاصی در شهر بلیط چالش را به دست می آورید، هرچه امتیازتان بالاتر باشد بلیط های بیشتری به دست می آورید.

با مقالات بعدی و ادامه راهنمای بازی اکشن مرد عنکبوتی با ما همراه باشید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 14 =