راهنمای جامع بازی پلی استیشن مرد عنکبوتی (قسمت اول)

بازی مرد عنکبوتی

بازی مرد عنکبوتی ، یک بازی اکشن از دید شخص سوم است که می توان آن را خیلی ساده با بازی بتمن: سری آرخام مقایسه کرد، مخصوصاً وقتی به جنگ نرم و موثر می رسد. مبارزه ها و دوئل ها یکی از جاذبه های مهم این محصول به شمار می روند. قهرمان از مشت، پا، تور و عناصر محیطی برای جدال به دشمنانش بهره می برد.

بازی مرد عنکبوتی
بازی مرد عنکبوتی

بازی مرد عنکبوتی ، یک بازی اکشن از دید شخص سوم است که می توان آن را خیلی ساده با بازی بتمن: سری آرخام مقایسه کرد، مخصوصاً وقتی به جنگ نرم و موثر می رسد. مبارزه ها و دوئل ها یکی از جاذبه های مهم این محصول به شمار می روند. قهرمان از مشت، پا، تور و عناصر محیطی برای جدال به دشمنانش بهره می برد. مثلاً می تواند کیفی از شن را با تورش بگیرد و آن را روی دشمن بریزد، یا دشمن را به هوا پرتاب کند و به دیوار مجاور بچسباند.

این بازی در نیویورک رخ می دهد و قهرمان شما به راحتی بر روی دیوارهای عمودی راه می رود و حتی می دود، از تور عنکبوتی برای تاب خوردن و حرکت سریع تر در فواصل طولانی‌ تر بهره می برد و توانایی های بسیار دیگری هم دارد. عنوان بازی خیلی جذاب است، نه تنها به خاطر توانمندی های آکروباتیک مرد عنکبوتی، بلکه به خاطر ترتیب QTE (رویداد بسیار سریع). طی این نوع صحنه های مستقیم فرصت تماشای دیوانه وار‌ترین اکشن ها را دارید، که بطور پویایی با فشار دکمه های مناسب در لحظه مورد نظر تغییر می کنند.

نکته هایی برای شروع بازی مرد عنکبوتی

قبل از آنکه بازی مرد عنکبوتی PS4 را شروع کنید، بد نیست نکته هایی برای شروع را مرور کنید. این مقدمه فوق العاده ای پیش از “لباس پوشیدن” شخصیت اصلی بازی و نجات دادن نیویورک از دست تباهی است.

حس عنکبوت و جا‌خالی دادن

در‌خلال درگیری، پیتر حس می کند چیزی او را تهدید می کند، نور روشنی اطراف سرش پدید می آید. شما باید دایره را فشار دهید و مرد عنکبوتی جاخالی می دهد و از آسیب دور می شود. بعد از اندکی، شما قادر خواهید ‌بود که قفل جاخالی دادن کامل را باز کنید، لحظه ای پیش از حمله دشمن، نور آبی می شود. اگر به موقع جاخالی بدهید، کاراکتر شما مجدداً تمرکز بسیاری می یابد و حرکت خاصی مثل پرتاب تور در صورت دشمن را انجام خواهد ‌داد.

حرکت سریع مرد عنکبوتی. با کنترل پیتر، می توانید دکمه R2 را برای حرکت سریع تر فشار دهید. بعلاوه، درعین حال که دکمه R2 را نگه داشته اید خواهید‌ توانست از تور عنکبوت برای آویزان شدن به ساختمان های اطراف و شروع تاب خوردن استفاده کنید.

بازی مرد عنکبوتی
بازی مرد عنکبوتی

جرم ها. اگر در مورد ارتقاء بازی فکر می کنید، به جرم هایی که در خیابان های شهر رخ می دهند دقت کنید (آن ها با مثلث قرمز و یک علامت تعجب مشخص شده اند) و تلاش کنید آنها را بطور نظام مندی تکمیل کنید. بسیاری از آنها هستند که یکباره توطئه اصلی را کامل کرده اند، دنبال کردن آن ها ممکن است زمان بر باشد. ظهور هر جرم با پیام یک پلیس همراه است. بهترین کار باز کردن نقشه، یافتن نشانه و رفتن به محل جرم است.

مشکلات در یافتن کلکسیون ها. اگر مشکلی در یافتن کوله پشتی در مکانی دارید که در نقشه مشخص شده است، عقب بروید و شی را با نشانه خود علامت گذاری کنید. سپس بازی به شما مکان دقیق آن ساختمان را نشان خواهد داد.

سطوح دشواری. وقتی بازی را شروع می کنید، خواهید توانست یکی از سه سطح دشواری را انتخاب نمایید. سطح دشواری پیش فرض پایین ترین سطح چالش را ارائه می دهد. همچنین، به خاطر داشته باشید که اگر هر مشکل پیش بینی نشده‌پ ای با مشخصه های بازی داشتید، می توانید دشواری را در هر زمانی طی بازی عوض کنید.

گجت ها. گجت های مرد عنکبوتی به شدت مفید هستند، مخصوصاً در مبارزه هایی که در مبانی رخ می دهد. فراموش نکنید آنها را مرتب طی بازی به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی به بلیط هایی نیاز دارید (به عنوان پول رایج برای پیشرفت)، که از فعالیت های جانبی به دست می آیند. همه گجت ها بر روی همه نوع دشمنی کار نمی کنند، اما برخی خیلی همه کاره هستند، مثلاً، دِرون ها عمر دشمنان را کم می‌کنند.

طول بازی. طرح اصلی بازی حدود ۲۰ ساعت طول می کشد. بعد از تمام شدن آن، می توانید بازی را ادامه دهید، تحقیقات جانبی را کامل کنید، یا هر فعالیتی که باعث شود طرح اصلی را دیرتر ترک کنید، انجام دهید.

چالش ها. از نقطه نظر پیشرفت در بازی، برداشتن چالش ها از صفحه الگوی اصلی بی معنی است. پاداش به شکل امتیاز تجربی برای تمرکز بر فعالیت های معین بسیار اندک است.

فعالیت های جانبی. فعالیت های جانبی بسیاری در بازی وجود دارد، در وقفه هایی در رقابت اصلی می توانید ماموریت هایی را کامل کنید، کوله ها را گردآوری کنید، حملات مخفیانه دشمن را سرکوب کنید، کبوترها را بگیرید و خیلی کارهای دیگر. این فعالیت ها بر روی نقشه مشخص شده اند و هیچ مشکلی در پیدا کردنشان نخواهید داشت. می ارزد که در زمان حقیقی آنها را انجام دهید، زیرا آنها تجربه ها و بلیط هایی را در اختیار می گذارند که برای بهبود لباس ها و گجت ها نیازند.

پیام زمان. این بازی گزینه تغییر جریان زمان را طی کمپین اصلی ندارد و ساعت با روند طرح بازی تغییر می کند. تنها بعد از تکمیل طرح اصلی بازی زمان روزانه را می توان در ایستگاه های تحقیقاتی تغییر داد.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =