راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من (قسمت چهاردهم)

راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من

در این قسمت از سری مقالات راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من به ملاقات با کاپیتان واتاناب می پردازیم. حالا که آزمایشگاه را ترک کرده اید و مجدداً لباس مرد عنکبوتی را به تن کرده اید، کاپیتان واتاناب می خواهد مکالمه ای در ایستگاه پلیس محلی با شما داشته باشد. او به محله چینی ها برگشته که به جایی که داستان شما شروع می شود نزدیک است.

راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من
راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من

ملاقات با کاپیتان واتاناب

حالا که آزمایشگاه را ترک کرده اید و مجدداً لباس مرد عنکبوتی را به تن کرده اید، کاپیتان واتاناب می خواهد مکالمه ای در ایستگاه پلیس محلی با شما داشته باشد. او به محله چینی ها برگشته که به جایی که داستان شما شروع می شود نزدیک است، پس از مرکز شهر عبور می کند و در عین حال به پادکستی گوش می کند که جی. جونا جیمستون ترتیب داده است.

وقتی به پشت بام ایستگاه پلیس رسیدید، می فهمید که برج های نگهبانی اوسکورپ که اخیراً توسط پلیس نصب شده اند همه خراب شده و به حالت خاموش در آمده اند، و واتاناب به شما نیاز دارد تا این مشکلشان را رفع کنید. برج هایی در تمام سطح شهر وجود دارد اما با یکی از در محله چینی ها واقع است ماموری را شروع خواهیم کرد.

وقتی به اندازه کافی به این برج نزدیک شدید (این برج خیلی از جایی که مکالمه صورت گرفته است دور نیست) شما فوراً سیگنال های مختلی را که از سمت برج ارسال می شوند، مرتب می کنید. در اینجا مینی بازی دیگری ظاهر می شود که باید طول موج ها را به هم مرتبط کنید تا سیگنال کامل شود.

می توانید این کار را با چرخاندن دسته بازی به سمت چپ انجام دهید تا پهنای طول موج ها تغییر کند و اگر به سمت راست بچرخانید، ارتفاع آنها دچار تغییر خواهد شد. سعی کنید قبل از اینکه بر روی دیگری تمرکز کنید، یکی را قفل کرده باشید، به این ترتیب چیزی باعث گیج شدن شما نخواهد شد.

با تعمیر برج، آن را با صفحه نمایش خود همگام سازی می نمایید، و به این ترتیب امکان مشاهده همه نقاط مورد نظر منطقه که بر روی نقشه کشف کرده اید فراهم خواهد شد. خوشبختانه، این بخش شامل جرمی است که در جایی که خیلی هم از شما دور نیست در حال وقوع است.

راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من
راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من

قانون شکنی را متوقف کنید

در این قسمت از بازی پلی استیشن ۴ اسپایدر من با پرش داخل صحنه جرمی که در حال وقوع است، شش تهبکار را پیدا خواهید کرد که تلاش می کنند در فروشگاهی را بشکنند، چند نفرشان با دیلم این کار را می کنند. این اسلحه ها فقط برای نمایش نیستند. آنها می توانند باعث حمله شوند. برای از بین بردن توان دفاعی انها، می توانید با تور ببندیدشان، چیزهایی را به سمت آنها پرتاب کنید، با ضربات آپرکات آنها را به هوا پرتاب کنید و با حملات هوایی کارشان را تمام کنید.

هیچ کسی در اینجا تصمیمی برای حمل سلاح ندارید، پس از جنگیدن با جرم لذت ببرید و ضرباتتان را بر روی این گروه تجربه کنید. برای متوقف کردن جرم مقدار زیادی XP و بلیط جرم دریافت خواهید کرد. جرایم را می توان در تمام سطح شهر متوقف نمود، اما اگر یکی از تخلف ها را از دست دادید، نگران نباشید، آنها بعداً دوباره برای شما به نمایش در خواهند آمد.

فعلاً، کار دیگری در دستور کار خود دارید- نجات دادن فردی از خطر.

راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من : نجات قربانی

بر روی دکمه ON بر روی دسته بازی را فشار دهید تا نزدیک ترین جرم در حال وقوع را نمایش دهد، و شروع به تاب خوردن در مسیر خود به سوی محل وقوع جرم کنید.

گروه بزرگ دیگری از دشمنانتان آنجا هستند، و بروت هم در بین آنهاست. این دشمنان بیرحم خیلی شبیه ویلسون فیسک هستند. آنها نمی توانند بطور عادی آسیب ببینند، و این بدان معناست که باید آنها را در تور بپیچید و چیزهایی را به سمت صورتشان پرتاب کنید تا آنها را نسبت به صدمات آسیب پذیر نمایید. و دقیقاً مثل فیسک، این مردان هم می توانند مشت های سهمگینی بزنند، بنابراین در مورد رویارویی با آنها به صورت گروهی محتاط باشید مگر اینکه آنها را خیلی زود در تور پیچیده و از صحنه محو کنید؛ یا حملات هوایی را ادامه دهید تا نتوانند به شما آسیبی برسانند. بعد از اینکه گروه را از هم پاشیدید، آخرین تبهکار اسلحه ای را رو به شهروندان خواهد گرفت. خیلی سریع با استفاده از دکمه چپ دسته بازی و فشار دادن R1 او را خلع سلاح کرده و با او بجنگید.

دومین برج را تعمیر کنید

بعد از هر دو جنگی که انجام دادید، به مسیر بازگردید. به سمت نقطه قوت بالاتری بروید و می توانید از دور برج را در نظر بگیرید (اگر مسیر خود به سمت مکان مورد نظر را گم کردید، با فشار دادن به سمت راست دسته بازی می توانید به مسیر بازگردید). به سمت پی برج بروید؛ یا به نقطه ای بر روی خود برج بچسبید، و به این ترتیب می توانید دومین سیگنال را هم مرتب سازی کنید. همانند سیگنال قبلی، دسته بازی را بچرخانید تا هم پهنا و هم ارتفاع موج تغییر کند و بخش بعدی نقشه محله چینی ها برای شما باز می گردد.

با کمی کلنجار، حال می توانید حتی سیگنال های بیشتری را از اطراف شهر دریافت کنید، همانند نقطه سبز مشخصی که در نزدیکی می بینید.

با ادامه راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =