راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (اول) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (اول)

به راهنمای بازی یاکوزا (اول) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

"<yoastmark

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد. 

فصل اول. تعهد

پاداش: یک میلیون یوان، باز شدن نبردهای Climax

در ابتدای فصل، کیریو منتظر است تا با دوست صمیمی خود، نیشیکیاما ملاقات کند. او نیشیکی را نمی بیند و باید او را پیدا کند.

نیشیکیاما را پیدا کنید

به جلو پیش بروید تا فیلمی پخش شود. متوجه عده ای از اوباش می شوید. کیریو تصمیم می گیرد که در کار آنها مداخله کند. قبل از حرکت برای پیدا کردن نیشیکیاما، باید این افراد مقابله کنید. این بخش به عنوان راهنمای مبارزه خواهد بود. به دکمه ها و فرمان های بازی دقت کرده و ماهرانه از پس انها بر خواهید آمد. پس از شکست آنها، نیشیکیاما وارد می شود. دو نفر شما به جستجوی شهر خواهید پرداخت.

میخواره ها

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) در نهایت، به دسته ای از میخواره ها در وسط مبارزه می رسید. کیریو تصمیم می گیرد تا از پس اوضاع بر بیاید و آنها را شکست دهد. این مبارزه راهنمایی برای استفاده از مهارت های گرما و گرما سنج خواهد بود. آنقدر مبارزه کنید تا دشمنان شکست بخورند و متوجه بهوش امدن انها شوید. پس از مشاهده فیلم، امتیاز تکمیل شدن آن بخش از بازی به شما تعلق می گیرد. اگر می خواهید این امتیازات را مبادله کنید، در جهان باز یک معبد پیدا نمایید.

به دنبال نیشیکی

به دنبال نیشیکی بروید تا با یک بیگانه مواجه شوید. او برای شما سخنرانی کرده و منوی مهارت ها را به شما معرفی می کند. در آن لحظه باید پول کافی برای خریدن توانایی روح ققنوس داشته باشید.

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (اول) سپس صحبت خود با پیرمرد را تمام کنید. پس از آن به دنبال نیشیکی حرکت کرده تا یک فیلم برای شما پخش شود. در اینجا با چند زن مهماندار ملاقات خواهید کرد. این مسئله را به خاطر بسپارید که نیشیکی آنها را یک سرمایه گذاری تلقی می کند. سپس به بار آن حوالی بروید.

کارائوکه

پس از تمام شدن صحبت، باید بازی کارائوکه را شروع کنید. این یک بازی کوچک در بازی یاکوزا ۰ است. هر اهنگی که می خواهید را انتخاب کنید و به بازی کارائوکه وارد می شوید که در آن کلید هایی برای حفظ ریتم بازی به شما نشان داده می شود. سپس، نیشیکی به شما پیشنهاد کرده تا به مکان مورد علاقه ی او بروید. وقتی به آنجا می رسید، یک فیلم اعصاب خرد کن برای شما پخش می شود. شما می فهمید مردی که از او اطلاعات گرفتید، در همان کوچه ای که ملاقاتش کردید مرده است. پس از دریافت هشدار از خانواده دوژیما، باید با آنها تماس بگیرید.

تلفن سکه ای پیدا کنید

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (اول) در ابتدا باید یک تلفن سکه ای پیدا کنید. به انتهای کوچه بروید.

به سمت خانواده دوژیما حرکت کنید

پس از تمام شدن کار با تلفن، باید تاکسی بگیرید و به مقر خانواده دوژیما بروید. نمایشگر صورتی رنگ روی نقشه را دنبال کرده تا به تاکسی برسید. پس از سوار شدن به تاکسی به سمت مقر خانواده دوژیما حرکت کنید. در اینجا یک فیلم طولانی پخش می شود و در آن متوجه می شوید که بازرگان کشته شده برای این افراد اهمیت بالایی داشته است. نیریو متهم به قتل این مرد است. تنها راه حل آنها این است که پیش پلیس بروید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) پس از اینکه کیریو مقر دوژیما را ترک می کند، تصمیم می گیرد به سمت رباخواری برود که این قاتل را اجیر کرده است. وقتی آن محل را برای پیدا کردن رباخوار ترک می کیند، پیرمردی که شب گذشته دیدید سر راه شما سبز می شود. این بار او را در نبرد با دو اوباش خیابانی می بینید. در اینجا سبک مبارزه  هجوم به شما آموزش داده می شود. با برونو مبارزه کرده و سپس به سمت رباخوار حرکت کنید.

به سمت Toko Credit حرکت کنید.

با رفتن به دنبال نشانگر روی نقشه به ساختمان Toko Credit برسید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) پس از این صحنه، جهان باز در دسترس شما قرار می گیرد. می توانید به ساختمان های مختلف رفته و در فعالیت های مختلف پیرامون شهر شرکت کنید. مبارزات تصادفی در طول مسیر رخ خواهند داد. اگر حباب متن و صدای داد و فریاد مشاهده کردید، خود را برای نبرد آماده کنید.

وقتی وارد Toko Credit شدید، چند اوباش با شما مبارزه می کنند. آنها را شکست دهید و سپس با استفاده از آسانسور به طبقه بالا بروید و در آنجا چهار نفر دیگر از اراذل به سمت شما حمله ور می شوند. آنها را شکست داده تا فیلمی برای شما پخش شود.

یک تلفن سکه ای پیدا کنید.

سپس، متوجه زنگ تلفن جیبی خود می شوید. نیشیکی می خواهد با شما تماس بگیرد. به سمت تلفن سکه ای رفته تا با او تماس بگیرید. پس از این کار می فهمید که او در دفتر خانواده کازاماست. به سمت آنجا حرکت کنید.

به سمت دفتر خانواده کازاما بروید.

در اینجا با مرد دست راست کازاما، کاشیواگی ملاقات خواهید کرد. او شما را در مورد اتفاقاتی که برای خانواده افتاده آگاه می کند. پس از نمایش فیلم، باید با خانواده دوژیما مجددا دیدار کنید تا پیمان یاکوزا پایان یابد.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) قبل از ملاقات با نیشیکی، از کامل بودن آیتم های سلامت خود اطلاع حاصل کنید. این بخش اوج داستان فصل یک است و در آن با چندین نفر مبارزه خواهید کرد. اگر تجهیزات کافی نداشته باشید، مبارزه سخت خواهد بود. برای آماده سازی بیشتر در فروشگاه توقف کنید.

به سمت مقر خانواده دوژیما حرکت کنید

قبل از رفتن به سراغ غول مرحله آخر، کوزو شما را متوقف می کند. پس از تماشای فیلم باید تعداد زیادی از دشمنان را شکست دهید. مراقب دستیار کوزو، یوندا باشید. او خون بیشتری دارد. پس از شکست این ازاذل، دشمنان بیشتری وارد اتاق می وشند. آنها را شکست داده و سپس از دری که آنها باز کرده اند عبور کنید. قبل از رفتن به سراغ در بعدی، به سمت راست نگاه کنید و یک Toughness Z مشاهده خواهید کرد. خون شما بالا می رود.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) با در تعامل کرده و سپس وارد یک رویداد زمانی سریع می شوید. یوندا از پشت به شما حمله می کند. حمله ی او را دفع کرده و سپس او را شکست دهید. در اینجا دری برای شما باز می شود و به چند دشمن عادی و یک دشمن بزرگتر بر میخورید که یک مبل راحتی در دستانش است.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) برای شکست این مرد غول پیکر، از توانایی حمله هجومی استفاده نمایید و به سرعت به سمت او بدوید، قبل از اینکه به شما حمله کند جاخالی بدهید. با این کار او بی پناه می شود. وقتی مبل را مجددا بالای سر خود برد مراقب باشید، او به زودی به شما حمله خواهد کرد. پس از حمله او جاخالی داده و ضربه بزنید و همین کار را آنقدر تکرار کنید تا شکست بخورد.

همانطور که از پله ها بالا می روید، یوندا بار دیگر به شما حمله می کند. رویداد زمانی سریع را انجام داده تا او را از پشت سر خود برانید و سپس با عده ای از اوباش مواجه خواهید شد. پس از این کار مسیر بعدی به شما نشان داده می شود. در این اتاق یک Staminan X روی زمین پیدا می کنید. گرما و سلامت شما افزایش می یابد.

اکنون در بعدی را باز کرده و مجددا یوندا مزاحم شما می شود. او را شکست داده تا در بعدی باز گردد. به سمت در باز رفته و سپس بلافاصله به چپ بپیچید. در اینجا یک Staminan X دیگر پیدا خواهید کرد.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) سپس برگردید و مسیر را تا در بعدی دنبال کنید. با دشمنان بالای پله ها مبارزه کنید. وقتی به بالا رسیدید، با در تعامل کنید. متاسفانه مسیر مسدود است. به راست پیچیده تا از طریق پنجره حمام به داخل بپرید. در اینجا با ۵ دشمن مبارزه می کنید. سپس، یوندا برای آخرین بار وارد می شود. این بار او یک چاقو در دست دارد. مراقب باشید، حملات او یک چهارم از خون شما را کم می کند. در این مبارزه از حمله هجومی برای جاخالی دادن از حملات او استفاده کنید. قبل از اینکه او لطمه زیادی به شما وارد کند، یوندا فریاد می کشد. وقتی این کار را کرد سریع جاخالی بدهید. سپس، به او نزدیک شوید و ضربه سریع را انجام دهید. پس از آن، منتظر حمله سنگین دیگر وی باشید. سپس جاخالی داده، حمله کنید و همین کار را تکرار نمایید. اگر خون کافی داشته باشید، در این مبارزه سالم خواهید ماند. سپس از خروجی بعدی خارج شوید. شما یک Staminan X دیگر را پیدا می کنید. به سمت در سمت چپ رفته تا کوزو را ببینید.

غول مرحله آخر: دیساکو کوزو

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) در این مبارزه، با دیساکو کوزو مواجه می شوید. کوزو دو نوار خون دارد. باید قبل از نوار خون نارنجی، نوار خون زرد را تمام کنید. در اینجا باز هم حمله هجومی به دردتان می خورد. کوزو چابک و قوی است و همین دو مهارت چالش بزرگی برای شما محسوب می شود. کلید این مبارزه استفاده از استعدادهای شماست. در حالی که ایستاده است به او حمله کنید و او تلافی می کند. اگرچه می توانید برای او طعمه درست کنید و سپس با رگباری از حملات به او حمله ور شوید و او را آسیب پذیر کنید. اگر در یکی از مبارزات او گیر افتادید، به سرعت جاخالی دهید. با کنار رفتن از حملات او، می توانید در کارش مداخله کنید. در نهایت، پس از تمام شدن اولین نوار خون، یک رویداد زمانی سریع شروع می شود. کلید ها را به موقع فشار داده تا نوار خون اولش به طور کامل تمام شود. اکنون کوزو اکثر ضربات شما را دفع کرده و حملات سهمگین تری خواهد داشت. دوباره از حملات او جاخالی داده و سپس به سرعت تلافی کنید. در نهایت شما کوزو را شکست خواهید داد و فیلمی طولانی پخش می شود.

فصل ۲: دلال املاک در سایه

جایزه: ۳ میلیون ین

به سمت دفتر خانواده کازاما حرکت کنید.

با تئجه به راهنمای بازی یاکوزا (اول) پس از مشاهده ی فیلم، به نیشیکی ملاقات کنید. پس از صحبت با او، به آپارتمان کیریو بروید. در مسیر خود به آقای Shakedown بر می خورید.

آقای Shakedown یک مرد غول پیکر بوده که برای اخاذی از شما در جهان باز پرسه می زند. هر ضربه ای که به شما می زند باعث می شود که پولتان کاهش یابد. اگر مبارزه را ببازید، تمام پولتان را خواهد گرفت. اگرچه اگر او را شکست دهید، ضررهای شما جبران شده و پول اضافی دریافت خواهید کرد.

آقای Shakedown از توانایی خود استفاده کرده و به آرامی و با قدرت به شما حمله می کند. دو ضربه از او شما را نقش زمین می کند. از حمله هجومی برای سرپا ایستادن استفاده کنید  و منتظر حمله او باشید، سپس در حالیکه او مشغول بازیابی است، به او حمله ور شوید. در این مبارزه تنها باید خون او را به نصف برسانید. در اینجا پولی نخواهید برد. پس از مبارزه، به سمت آپارتمان رفته و زمانی که به آنجا رسیدید، از پله ها به سمت راست بالا بروید. سپس وارد اولین در طبقه ی بالا شوید.

اطلاعاتی در مورد املاک تاچیبانا کسب کنید

پس از مشاهده فیلم، کیریو در مورد املاک تاچیبانا اطلاعات کسب می کند. برای شروع جستجو، به سمت کاموروچو حرکت کنید. وقتی رسیدید، به جلو پیش بروید تا به یک سه راهی برسید. در اینجا دو مرد مشغول صحبت هستند که یکی از آنها موهای دم اسبی دارد. به صحبت آنها گوش کنید. سپس به چپ پیچیده و به مسیر خود تا انتها ادامه دهید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) آنها مکان کسب و کار وابسته به املاک تاچیبانا را عنوان می کنند. برای رسیدن به محل کسب و کار، به سمت غرب بروید. به سمت جنوب ساختمان حرکت کرده تا خانم تاتسو را ملاقات کنید که یکی از افراد وابسته به باچس است . در اینجا سبکه مبارزه اژدها معرفی می شود. خوشبختانه، چند ادمکش برای تمرین این مهارت به سمت شما می آیند.

پس از مبارزه به سمت راست پیچیده و خیابان را به سمت انتهای کوچه بولینگ طی کنید.

در اینجا عضوی از یاکوزا مدیر کافه را تهدید می کند. یاکوزا را شکست دهید. سپس با صاحب فروشگاه هم کلام شوید. او می گوید که تاچیبانا باید در کافه ی قدیمی اش در ساختمان هاکوا باشد. پس از صحبت با او، به سمت نشانگر حرکت کنید. وقتی رسیدید، از طریق پلکان وارد شوید.

با مستاجر ساختمان صحبت کنید. مردی به نام اودا وارد شده و مالک را مجبور می کند تا ملکش را رها کند. پس از این صحنه، مردی مسکین توضیح می دهد که چگونه تاچیبانا افرادی بی خانمان را استخدام کرده تا دارایی هایی که شرکت می خواهد تصاحب کند را تخریب نمایند.

مرد بی خانمان را پیدا کنید

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (اول) 

سپس، کیریو باید مرد بی خانمانی که در مورد تاچیبانا اطلاعات دارد را پیدا کند. به جلو پیش بروید تا دو مرد بی خانمان را پیدا کنید که شما را به سمت پارک عمومی ۳ هدایت می کنند. به سمت این مکان حرکت کنید. در انجا چندین فرد بی خانمان دور آتش حلقه زده اند. با آنها صحبت کنید. آنها اصرار می کنند که قبل از دادن اطلاعات باید به آنها الکل برسانید. در ابتدا، با هر کدام از آنها صحبت کنید. سپس به سمت فروشگاه رفته تا الکل تهیه نمایید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) در اینجا فرصت بدست آوردن غنیمت Rich Taste را خواهید داشت. بجای خرید شامپاین برای مرد بی خانمان، شامپاین طلایی را به قیمت ۲۰ هزار ین خریداری کنید. شامپاین طلایی را به مرد باز گردانید تا جایزه را تصاحب کنید.

نوشیدنیفروشگاه
آبجوخیابان Poppo Tenkaichi
Shochu سیب زمینی شیرینیخیابان Poppo Tenkaichi
ویسکی اسکاتلندیخیابان Poppo Showa
SakeM Store Kamurocho
شامپاینDon Quijote Kamurocho

 

به محض اینکه نوشیدنی ها را به دست آوردید، به سمت آنها برگردید. سپس مرد صحبت خواهد کرد. آنها می گویند که پسران تاچیبانا در بخش Champion حضور دارند. به سمت آن مکان حرکت کنید.

  • در امتداد مسیر ماموریت های جانبی آموزش Bacchus و نمایش باید اجرا شود وجود دارد.
  • همچنین اگر تا به حال با او ملاقات نکرده اید، ممکن است متخصص توقف و جستجو به شما معرفی شود.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) زمانی که به آنجا رسیدید، به دنبال اولین کوچه سمت راست باشید. به دقت به آیتم روی زمین نگاه کنید. این یک کارد Reika Aiba Type A است.

به سمت هدف حرکت کنید. در اینجا چند فرد خشمگین قصد مقابله با متجاوزین را دارند. این افراد را مغلوب کنید. سپس اودا ظاهر می شود. او رئیس خود را فراخوانده که می خواهد با کیریو ملاقات کند. به سمت مکان نشاندار بروید. داخل آن مکان گروهی از کارکنان تاچیبانا اماده ی حمله هستند. این افراد را شکست دهید. سپس به سمت پنت هاوس بروید. در اینجا اودا خود با شما مبارزه می کند.

مبارزه با جان اودا

"<yoastmark

در این مبارزه، سبک مبارزه اژدها بسیار مفید است. به اسباب و وسایل نزدیک شده و از میز، صندلی و نیمکت برای وارد آوردن آسیب زیاد به او استفاده نمایید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (اول) پس از مبارزه، تاچیبانا سر می رسد. در فیلم او از اشتیاق خود برای رسیدن به قدرت و مقابله با یاکوزا می گوید. او توضیح می دهد که چگونه کازاما به او وابسته است و حتی دیدار کیریو و تاچیبانا را ترتیب داده است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =