راهنمای گام به گام بازی یاکوزا (چهارم) و توضیحات کاملی در مورد آن

راهنمای بازی یاکوزا (چهارم)

به راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) خوش آمدید. در این فصل در نقش کازوما کیریو بازی خواهید کرد. همچنین با کمک این راهنما در جهان بازی گردش کرده، غنائم بدست می آورید و با دشمنان سرسخت مبارزه خواهید کرد.

راهنمای بازی یاکوزا (چهارم)
راهنمای بازی یاکوزا (چهارم)

این بازی مناسب بازی های پلی استیشن می باشد. 

فصل ۹: در بند

پاداش: ۵۰ میلیون ین، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

هشدار: خطر لو رفتن این بخش از بازی

یک پناهگاه پیدا کنید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) در این بخش تنها یک مکان برای مخفی شدن وجود دارد. شما باید به اتاق خانواده کازاما واقع در جنوبی ترین بخش نقشه و در خیابان تنکایچی بروید. این بخش در جنوب ساختمان سوگیتا است. در اینجا رینا پیشنهاد کمک می دهد، او به شما می گوید که در بار با او ملاقات نمایید.

به سرنا بروید.

به سمت بار سرنا حرکت کنید. به پشت ساختمان بروید. سپس، از پله ها بالا بروید تا به انتهای مسیر برسید. وارد شوید. کیریو کل شرایط را برای رینا تشریح می کند. سپس، برخی از ادم کش های دوژیما از راه می رسند. آنها را از پا در آورید.

پس از گذاشتن پیام برای نیشیکی، مبارزه بیرون ادامه می یابد. این بار گروه زیادی از ادم کش ها شما را به چالش می کشند. برای شکست دادن آنها، از سبک مبارزه اژدها استفاده کنید. همانطور که این افراد را شکست می دهید، انها اسلحه ی خود را انداخته و می توانید از آنها استفاده نمایید. سپس، کل افراد دوژیما به شما حمله می کنند. کیریو تصمیم می گیرد که در میدان باقی بماند. سپس کوزو برای آخرین بار با شما مبارزه می کند. در اینجا با او و چند ادم کش خواهید جنگید. از سبک مبارزه اژدها برای از بین بردن دشمنان با حملات جاروبی گسترده استفاده نمایید. سپس، زمانی که تنها کوزو در برابر شماست، هرطور که می خواهید با او مبارزه کنید. در برابر ضربات او مقاومت کنید. سپس، زمانی که فرصت را پیش روی خود دیدید، ضربه وارد کنید.

سپس، تاچیبانا از راه می رسد و شما را از چنگال یاکوزا نجات می دهد. او شما را به یک پارکینگ خالی می برد. دو نفر شما با یکدیگر گرم می گیرید. وقتی اودا از راه می رسد، تاچیبانا شوکه می شود.

فصل ۱۰: ارزش یک مرد

پاداش: ۷۵ میلیون ین، باز شدن آیتم مبارزات Climax

با توجه به راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) شما در بیمارستانی در آسیای صغیر، متوجه می شوید که تاچیبانا به یک بیماری خطرناک مبتلا شده که هر روز باید برای دیالیز به آنجا بیاید. همچنین می فهمید که اودا و تاچیبانا مافیای سابق چینی بوده اند. سپس، بزرگ آن محل از شما می خواهد تا با او دیدار کنید. با تغییر صحنه، شما می بینید که تاچیبانا روی بازوی خود خالکوبی خفاش دارد.

وقتی بیرون رفتید به دنبال اودا حرکت کنید. وقتی متوقف شد، به سمت او راه بروید. در اینجا با چن بزرگ دیدار می کنید. متاسفانه او به شما اجازه نمی دهد تا مخفی شوید. تاچیبانا از راه می رسد و سپس به نفر شما به هم ملحق می شوید. تاچیبانا از شما می خواهد تا مدتی با مسکینان پارک غربی دم خور و پنهان شوید.

به پارک غربی بروید

قبل از ورود به پارک غربی، چند آیتم برای افزایش خون پیدا کنید. در این بخش مبارزات طولانی در انتظار شما هستند.

به سمت شمال بروید تا وارد پارک شوید. در داخل پارک به سمت شمال ادامه ی مسیر دهید. یک فرد مسکین ریشو پیدا می کنید که ژاکتی بر تن دارد. این فرد همان کسی است که در فصل ۲ برایش نوشیدنی اوردید. او به شما پیشنهاد می دهد تا غروب در این محل حاضر شوید.

اندک زمانی بعد، شکارچیان بی خانمان از راه می رسند. آنها را از بین ببرید. سپس در هنگام صبح دوست آواره شما می گوید کسی اینجاست و میخواهد شما را ببیند. به سمت ورودی پارک حرکت کنید. اودا اینجاست. با او بروید تا تاچیبانا را ملاقات کنید. متوجه می شوید که تاچیبانا در ستاد گروه توژو است. اودا شما را آنجا رها کرده تا با تاچیبانا دیدار کنید. در داخل ساختمان تاچیبانا با نائب رئیس گروه توژو مذاکره می کند. تاچیبانا یک میلیارد ین و ۳۰ درصد از سود املاکش را برای نجات جان کیریو و توقف تعقیب او توسط گروه دوژیما پیشنهاد می دهد. رئیس درخواست تاچیبانا را اجابت می کند و شما دیگر نیازی به پنهان شدن ندارید. قبل از اینکه آنجا را ترک کنید، باید با گروهی از یاکوزا مبارزه نمایید.

به سمت خروجی بروید

طبق راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) این مبارزه دشوار خواهد بود. برای اینکه سریع از پس تعداد زیادی از دشمنان بر بیایید، به سمت پاگرد بروید. سپس از مهارت اژدها و نیمکت های آنجا استفاده کنید. پس از اینکه این مردان از پا در آمدند، به سمت موقعیت علامت دار بروید. پس از شکستن در، Staminan Royale را بردارید. سپس راهرو را طی کرده تا با تاچیبانا و اودا دیدار نمایید.

در اینجا فرصت به دست آوردن غنیمت  It Takes Two در اختیار شما قرار می گیرد. زمانی که تاچیبانا یا اودا در مبارزه در کنار شما بودند، گزینه ی حرارت در اختیار شما خواهد بود. از این حرارت برای انجام حرکت co-op استفاده کنید. سه بار این کار را انجام دهید تا این غنیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

همانطور که خارج می شوید،س ه مرد به شما حمله می کنند. آنها را شکست دهید. سپس گروه زیادی از دشمنان به شما حمله می کنند. با آنها مبارزه کنید تا به مردی بزرگ برسید که نیمکتی را می چرخاند. در کنار او مردی مسلح قرار دارد. در ابتدا مرد مسلح را بکشید. سپس به سمت مرد نیمکت به دست بروید. سپس گروهی بزرگ از راه می رسد. از فانوس ها حتما استفاده نمایید. آنها ضربات زیادی وارد می کنند. سپس قبل از رفتن به دومین مجموعه درها Staminan Royale را بردارید.

ادامه توضیحات راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) 

در بخش نهایی عده ی زیادی از دشمنان به شما حمله می کنند. پس از شکست آنها، شمشیر زن از راه می رسد. مراقبت باشید حملات او مرگبار است. با او مبارزه کنید تا این بخش تمام شود.

پس از عبور از دروازه، تاچیبانا به شما می گوید که مالک زمین خالی در Sotenbori است. اکنون قبل از رفتن به Sotenbori زمان کافی برای انجام کارهای مختلف را خواهید داشت. زمانی که اماده بودید به رستوران چن در موقعیت علامت دار بروید.

اکنون شما و اودا به Sotenbori خواهید رفت تا مالک زمین خالی را بیرون بیاورید. می فهمید که مالک زمین خالی ماکوتو ماکیمورا است.

فصل ۱۱: بستر تاریک رودخانه

پاداش: ۵۰ میلیون ین، باز شدن آیتم های مبارزه Climax

به ستاد گروه کیجان بروید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) برای اینکه در مورد آن مرد مرموز با لباس سفید اطلاعات بیشتری به دست آورید، به ساختمان سوم نامیکی در شرق خیابان Sotenbori بروید. با استفاده از اسانسور به سمت اتاق ها حرکت کنید. در اینجا با ادم کش های گروه کیجان مبارزه خواهید کرد. پس از شکست آنها، یکی از انها به شما می گوید که باید مردی به نام بیلیکن را پیدا کنید. او شما را با نیشیتانی در ارتباط قرار می دهد. برای پیدا کردن او به پل بیشامون بروید.

با آن مرد صحبت کنید. قبل از اینکه به شما کمک کند، بیلیکن اصرار می کند که در کنار او در قایقی که آن حوالی است نوشیدنی صرف کنید. بزودی می فهمید که این یک قایق عادی نیست. این وسیله ی حمل و نقل به به بستر Styx، رینگ مبارزه زیر زمینی است. در انجا مبارزین از جنایتکارانی هستند که از زندان آزاد شده اند. برای ایجاد هیجان، بیلیکن از شما می خواهد تا قبل از ملاقات با نیشیتانی با سه نفر مبارزه کنید. برای شروع اولین مسابقه با بیلیکن صحبت نمایید.

در ابتدا باید با Ginger Chapman بجنگید. او به یک چاقو مسلح بوده و صبر شما را مورد آزمون قرار می دهد. از چوب بیسبال برای از بین بردن بلاک او استفاده کرده و به او ضربه بزنید. خون او را تمام کنید تا مبارزه به اتمام برسد.

سپس باید با دکتر Kirihito روبرو شوید. این مرد دو چنگک مبارزه دارد. اگر تصمیم به مسدود سازی حملات شما بکند، مبارزه سخت خواهد بود. برای مبارزه با او از سبک مبارزه مشت زنی استفاده کنید. با اجرای منظم و سه بار حملات و پس از آن یک ضربه سنگین، می توانید آسیب زیادی به او وارد کنید. یک و نصفی از خون او را تمام کنید تا شکستش دهید.

در نهایت با قهرمان بستر Styx دیدار خواهید داشت که مشتزن مرده نام دارد. مجددا، اگر از سبک مبارزه مشت زنی استفاده کنید پیروز خواهید شد. از حمله رفت و برگشتی (volley) برای از بین بردن بلاک او استفاده کنید. از حرارت هم می توانید بهره ببرید. دو نوار خون او را تمام کنید تا شکست بخورد.

پس از مبارزه، بیلیکن به شما پیشنهاد می گوید تا به زندان بروید. در اینجا نیشیتانی به شما می گوید که او هیچ پیوندی با مرد مرموز سفید پوش ندارد. بزودی مبارزه خواهید کرد. این مبارزه مشابه مبارزه در کاواره بزرگ است. در اواسط مبارزه یک رویداد زمانی سریع پخش می شود. کلید ها را به سرعت فشار داده تا خون او را تمام کنید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) پس از این مبارزه، نیشیتانی در مورد ائتلاف نیکیو به شما توضیح می دهد که یک عملیات زیرزمینی تحت حمایت گروه توژو و گروه سوم شکارچیان است. او به شما می گوید که می توانید انها را در باغ درختان کاملیا در مهمانسرای بنتن پیدا کنید. وقتی قصد ترک آنجا را داشته باشید، از پشت به بیلیکن شلیک می شود. پلیسی که به شما اجازه ی ورود داد به شما خیانت می کند. سپس او به نیشیتانی شلیک می کند. او جان خود را فدای شما می کند.

فصل ۱۲: کلبه ی آرزوها

پاداش: ۷۵ میلیون ین، باز شدن آیتم های Climax

به باغ کاملیا بروید

با ساگاوا صحبت کنید تا به مهمانسرای بنتن بروید. دو نفر شما از یکدیگر جدا شده تا ماکیمورا را پیدا کنید. در آنجا سه نفر از مردان نیکیو از راه می رسند.

ماکوتو را پیدا کنید

راهنمای بازی یاکوزا (چهارم)
راهنمای بازی یاکوزا (چهارم)

این سه مرد را شکست داده تا بخش بعدی باز شوید. در اینجا ۴ مرد از درون آب بیرون می پرند. آنها را شکست داده و مردان بیشتری از استخر بیرون خواهند آمد.

این ها را شکست داده تا وارد راهروی بعدی شوید. در اینجا چهار مرد دیگر به شما حمله می کنند. با آنها مبارزه کنید و موج دیگری از دشمنان سر می رسند. در نهایت، موج دیگری از دشمنان خود را نشان داده که قدرت بیشتری دارند. انها را شکست داده تا وارد بخش بعدی شوید. در این اتاق، گروهی از مردان kimonos با شما مبارزه می کنند. آنها را شکست دهید تا راهروی بعدی باز شود. سپس پروهی از ۸ دشمن شما را به چالش می کشند. اینها را شکست دهید و سپس از راهرو به سمت پله ها حرکت کنید. قبل از بالا رفتن از پله ها Staminan Royale را بردارید. سپس، از پله ها بالا بروید.

طبق راهنمای بازی یاکوزا (چهارم) به سمت اتاق بعدی حرکت کنید. درست قبل از ورود به آنجا به سمت چپ نگاه کرده و Staminan Royale را پیدا کنید. در مسیر اتاق بعدی، یک رویداد زمانی سریع رخ می دهد. دکمه ها را بموقع فشار داده تا در بسته باز شود. اکنون باید با گروهی از ۶ دشمن مبارزه نمایید. اکثر آنها را شکست دهید و هشت مرد دیگر ظاهر می شوند. آنها را شکست داده تا راهروی بعدی در دسترس شما قرار بگیرد. در اینجا با مردی با چند پره در دستانش ظاهر می شود. مراقب باشید، او پره ها را از فاصله پرتاب می کند. از او عبور کنید و به سمت راست او بروید و یک  Toughness ZZ مشاهده خواهید کرد. او را شکست داده تا به پله های بعدی دسترسی پیدا کنید. قبل از بالا رفتن به سمت راست نگاه کرده تا Toughness ZZ را ببینید. سپس، به سمت چپ پله ها رفته تا Staminan XX و Toughness ZZ را مشاهده کنید.

در اینجا فرصت بدست آوردن غنیمت They Won’t Mind در اختیار شما قرار می گیرد. قبل از بالا رفتن از پله ها، به اتاق سمت راست بروید. در اینجا به گوشه چپ بروید و گاوصندوقی کوچک روی زمین خواهید دید. به گاو صندوق ضربه بزنید تا بشکند و باز شود. ۱۰۰ میلیون ین و یک غنیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

سپس از پله ها بالا بروید. در بالا سرا را خواهید دید که رئیس ائتلاف نیکیو است. او برای آزمایش شما یک آزمون نهایی را پیش رویتان قرار می دهد. شما باید او را در مبارزه شکست دهید.

ماسارو سرا

سپس، او می گوید که ماکیمورا تحت مراقبت شرکت املاک به Kamurocho منتقل شده است. سپس، ساگاوا به سرا شلیک می کند. دو نفر شما می فهمید که کیریو کسی است که ماکیمورا را نگهداری کرده است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =