آموزش و راهنمای بازی assassin’s creed unity مرحله به مرحله

راهنمای بازی assassin's creed unity

راهنمای بازی assassin’s creed unity، این بازی را مرحله به مرحله توضیح می دهد و تمامی نکاتی که در هنگام بازی برای انجام بازی بهتر باید رعایت شود را آموزش می دهد. در تمامی مراحل هدف و راه های رسیدن به هدف بطور کامل توضیح داده می شود. 

راهنمای بازی assassin's creed unity
راهنمای بازی assassin’s creed unity

 

در راهنمای بازی assassin’s creed unity گفته می شود کمی پس از تکمیل خاطره ۳، سیستم آنیموس برای شما بسته می شود. از اینجا، باید راه فراری پیدا کنید تا کسی شما را ردیابی نکند.

هدف: به سمت مسیر حرکت کنید.

مسیر ورودی در غرب کلیسای نوتردام است، بنابراین از روی پشت بام آن را پیدا کنید.

به بالاترین نقطه مقابل مسیر رفته و از آنجا بپرید.

زمانی که سرور دوباره بارگذاری می شود، آرنو نسخه ی ناقصی از پاریس ۱۸۸۹ است. در شهر حرکت کرده و به سمت برج ایفل بروید و سرور دوباره آن را برای شما می بندد.

هدف: یک خروجی زیرزمینی پیدا کنید/ به ایستگاه متروی زیرزمینی وارد شوید.

زمانی که پاک سازی شروع شد، به سمت دیگر دویده و ورودی مترو در نزدیکی کافه را پیدا کنید. نگران پاک سازی سرور نباشید.

هدف: رسیدن به خروجی شبکه مترو

در راهنمای بازی assassin’s creed unity گفته می شود زمانی که به ایستگاه مترو می رسید، به دنبال نردبانی باشید که از آن به طبقه ی بالاتر برسید. از بین تونل ها حرکت کرده و بپرید و از سمت دیگر بالا رفته تا فیلمی برای شما از یک قطار پخش شود. از در وارد شده و بالا بروید تا به طبقه فوقانی برسید. به سمت ناحیه دیگر پریده و همینطور در بین تونل ها حرکت کنید.

وقتی به منطقه بعدی رسیدید، آرنو از روی پشت بام افتاده و روی مسیر قطار قرار می گیرد.

به سمت مسیر دیگر بدوید! از روی موانعی که در مسیر قرار دارد بپرید.

وقتی قطار متوقف شد، وارد درگاه بعدی شده و با استفاده از آسانسور به محل بعدی بروید، شما در آنجا مجسمه ی آزادی را به شکل ناقص می بینید.

هدف: از طریق پرتال فرار کنید.

به پایین پریده و مخفی شوید! حجم زیادی از خس و خاشاک به سمت شما حرکت می کند، بنابراین همیشه در جای امن قرار بگیرید.

در انتهای مسیر، به سمت قرقره ی بزرگ بالا رفته و به سمت داربست مجسمه بپرید.

اطراف مجسمه جستجو کرده تا میله هایی را برای بالا رفتن پیدا کنید. از اینجا بالا بروید تا ماموریت تمام شود.

سکانس ۴ و ۵ و چالش های سکانس های راهنمای بازی assassin’s creed unity

سکانس ۰۴ راهنمای بازی assassin’s creed unity

سکانس ۴ در خانه ی قدیمی اساسین شروع می شود که در یک کافه در بخش سنت لوییس قرار دارد. ورودی تونلی در کنار دریاست. وارد شده و از پله ها بالا بروید و سپس دو بار به چپ بپیچید تا فیلمی برای شما پخش شود.

پس از تمام شدن فیلم، آرنو به سلاح جدیدی می رسید که تیغ فانتوم نام دارد و نسخه ای ارتقا یافته از تیغ مخفی است.

 پادشاهی بینوایان

پادشاهی بینوایان خاطره ی اول سکانس ۰۴ است.

دنبال نشانگر رفته تا خاطره شروع شود و به  La Cour Des Miracles در ۱۹ ژانویه سال ۱۹۷۱ منتقل شوید.

هدف: بررسی  La Cour Des Miracles

در راهنمای بازی assassin’s creed unity، در ناحیه سبز در طبقه همکف باقی بمانید. مردی به خاطر بریده شدن پایش نعره می کشد. فیلمی برای شما پخش شده تا با شخصیت مارکی دو ساد آشنا شوید.

هدف: La Touche را تعقیب کنید.

چالش ۲: دو بار کشتن دشمنان با تیغ فانتوم

در اینجا می توانید از تیغ فانتوم استفاده کنید. کشتن دیگران کار چندان سختی نیست، اما هنر شما این است که آنها را بدون به صدا دراوردن زنگ از پا در آورید (معمولا از روی پشت بام)، در غیر این صورت، اماده ی فرار باشید. برای استفاده از تیغ، مسلح شوید، هدف را انتخاب کنید، در فاصله ی مناسب قرار گرفته و سپس شلیک کنید.

از سمت چپ به در نزدیک شده و مجددا در ناحیه سبز قرار بگیرید. La Touche تنها با چشم عقاب قابل ردیابی است. از چشم عقاب برای پیدا کرده او استفاده کرده و سپس مخفیانه به او برسید. تا جایی که می توانید از پشت بام ها استفاده کنید. آنقدر او را تعقیب کنید تا فیلمی برای شما پخش شود.

هدف: پیدا کردن La Touche

چالش ۲: ۲ بار استفاده از ترقه

این کار ساده است. خود را به ترقه مجهز کرده و سپس آنها را نزدیک نگهبانان بیندازید تا حواسشان پرت شود.

La Touche در طبقه ی دوم ساختمان است که روی نقشه با علامت سبز رنگ نشان داده می شود (اطراف آن منطقه ی ممنوعه و قرمز رنگ است). در ورودی طبقه ی همکف به اتاق چندین جراحی صورت می گیرد. یک سرباز آنجا قرار دارد، او را بکشید و دیگر افراد حاضر در اتاق مشکل چندانی درست نمی کنند. همچنین حداقل یک ورودی از پنجره ی باز وجود دارد. به دنبال بالکنی باشید که نگهبان در آن قرار گرفته است و می توانید او را به سادگی به پایین پرتاب کرده و بکشید.

راهنمای بازی assassin's creed unity
راهنمای بازی assassin’s creed unity

با توجه به  راهنمای بازی assassin’s creed unity وقتی وارد شدید، بدون هیچ گونه خطری به محل حضور La Touche برسید. در بسته ای که او پشت آن قرار دارد را پیدا کرده و سپس فیلمی برای شما پخش می شود. سپس از منطقه ی قرمز فرار کنید تا خاطره تمام شود.

Le Roi Est Mort (پادشاه مُرد)

پادشاه مرد خاطره ی دوم سکانس ۰۴ است که پس از خاطره ی پادشاهی بینوایان شروع می شود. در این خاطره پادشاه Thunes کشته می شود.

پس از تکمیل شدن خاطره هفت تیر افسر پلیس به شما تعلق می گیرد.

خاطره از بالای ستون ساختمان خرابه در بندر سنت دنیس شروع می شود.

هدف: پیدا کردن مخفی گاه

چالش : ۳ قتل از ارتفاع

قتل از ارتفاع یکی از ساده ترین روش های کشتن دشمنان است. تنها کافی است آرنو را بالای سر دشمن قرار دهید تا گزینه قتل از ارتفاع ظاهر شود. سپس دکمه را فشار داده و باید مطمئن شوید که هدف تنهاست تا هیچ زندگی به صدا در نیاید.

در ابتدای خاطره چنین فرصتی وجود دارد. روی جایگاه بلند ایستاده و سه سرباز سمت چپ را بنگرید. دو نفر از آنها جدا می شوند.

طبق در راهنمای بازی assassin’s creed unity ورودی مخفیگاه پایین پله کان عمودی در بخش حفاظت شده است. در آنجا به دنبال علامت پلکان در بخش ممنوعه قرمز رنگ باشید. از پله ها پایین آمده و از افرادی که بین آرنو و ورودی قرار دارند اجتناب نمایید یا آنها را بکشید. به دنبال چند تخته روی کف زمین باشید، ورودی همان جاست.

نکته: چند تیغ فانتوم تهیه کنید.

قبل از ورود آرنو به مخفیگاه، مطمئن شوید که حداقل دو تیغ فانتوم دارید، ترجیحا تعداد بیشتر برای شما بهتر است. دومین چالش در این خاطره تا زمان هدف نهایی خود را نشان نمی دهد، و در واقع کشتن دو فرد با تیغ فانتوم است. هیچ فرصتی برای خرید آنها داخل مخفیگاه وجود ندارد، بنابراین قبل از عزیمت آنها را تهیه کرده و تا زمان شروع چالش از انها مراقبت نمایید.

تخریب دودکش

تخریب دودکش اختیاری است، اما در تکمیل ماموریت به شما کمک می کند. دودکش هایی که باید تخریب شوند در ارتفاع قرار ندارند، بلکه روی زمین قرار داشته چرا که دودکش فاضلاب هستند.

دودکش ها با نشانگر هدف روی نقشه ظاهر می شوند. از جایگاه اولیه، به سمت چپ بپرید و دودکش سمت راست را خراب کنید، سپس دیگری را پیدا کرده و از بین ببرید.

فرصتی برای پرت کردن حواس ها

فرصت پرت کردن حواس ها زمانی شروع می شود که دسته ای از سربازان با گروهی از بینوایان در منطقه ی ممنوعه مبارزه می کنند، جایی که ورودی مخفیگاه در آنجا قرار دارد. این اتفاق باعث پرت شدن حواس ها شده و هیچ نیازی به دخالت آرنو در آنجا نیست، اما اگر از بینوایان دفاع کنید، به شما کمک خواهند کرد و در ادامه باز هم حواس نگهبانان را پرت می کنند.

هدف: پیدا کردن پادشاه Thunes

اکنون آرنو در فاضلاب قرار گرفته و نقشه ی خوبی هم در اختیار دارد. او باید راه خود را به ناحیه ی دایروی بزرگتر پیدا کند. این مسیر کاملا سرراست است، اما سربازان زیادی در مسیر هستند.

آرنو به نقطه ای می رسد که از آنجا باید به پایین بپرد و سربازی را بکشد. سپس به سمت اتاق پر از نگهبان بروید که در نقشه سمت راست اتاق اصلی قرار دارد. از نردبان موجود در این اتاق بالا رفته تا به سکوی فوقانی برسید. از روی تیر نازک عبور کرده و سپس به تونل برسید و وارد شوید تا فیلمی برای شما پخش شود.

هدف: قتل پادشاه Thunes

پس از پایان فیلم، پس از طی مسافتی به یک اتاق می رسید که پادشاه Thunes در آن قرار دارد. از تونل به سمت چپ رفته و سپس مجددا به چپ بپیچید تا از سربازانی که در اتاق جمع شده اند عبور کنید.

دوباره به چپ بپیچید تا به اتاقی دیگر برسید که پر از سرباز است. با آنها مبارزه کرده و پیش روید تا به La Touche برسید.

به راست بپیچید، از نردبان بالا رفته و به چپ بروید تا ورودی طبقه همکف برسید.

چالش ۲: دوبار قتل با تیغ فانتوم

با توجه به راهنمای بازی assassin’s creed unity آرنو هنوز دو تیغ فانتوم در اختیار دارد، درست است؟ تاکنون نباید در کشتن دیگران با تیغ فانتوم به مشکل برخورده باشید. با این قتل یکی از دو چالش انجام شده و چند سرباز در اتاق اصلی بوده که می توان چالش دوم را روی انها انجام داد. در اتاق اول، آرنو از اتاق خارج شده و به چپ پیچیده و از پله ها بالا می رود و سپس وارد یک روزنه کوچک در سمت چپ می شود. این کار را سریع انجام دهید تا سرباز باخبر نشود، سپس او را با تیغ فانتوم از پا در اورید.

متاسفانه، این قتل آنقدرها هم ساده نیست. به نظر می رسد هدف روی صندلی خوابش برده است، اما در واقع روی سکو در بلندی است و اماده شده تا به آرنو شلیک کند.

بجای ورود به اتاق، به سمت راست رفته و از محفظه ی کوچک فاضلاب به داخل بروید. به سمت راست حرکت کرده و از نردبان بالا روید. از تیغ فانتوم استفاده کرده تا سرباز هفت تیر به دست را بکشید، سپس به سمت راست رفته و از روی چند تیر به سکوی زیر دهانه ی تونل برسید که چند شمع روشن روی لبه ی آن قرار داشته و یک در قفل شده آنجاست. اگر آرنو lockpick را در اختیار داشته باشد، می تواند قفل را بردارد و وارد شود. سپس به چپ پیچیده و به زیر نرده ها بروید، سپس به پشت سر le Roi رفته و او را بکشید.

اگر آرنو نتواند قفل را بردارد، از روی تیرهای بعدی به دهانه ی بعدی که روی دیوار قرار دارد برسید. می توانید او را از اینجا بکشید یا روی سکوی او رفته و با او رو در رو مبارزه نمایید.

هدف: فرار از منطقه

وقتی کارتان تمام شد و فیلم هم پخش شد، زمان آن فرا رسیده تا فرار کنید. دنبال نشانگر سبز رفته تا خارج شوید. مسیر پر از سرباز است، اما در اینجا می فهمید که خراب کردن دودکش ها کمک بزرگی بوده است و امکان دید را برای آنها از بین می برد. حتی می توانید به آنها نزدیک شوید و به سادگی آنها را بکشید. در یکی از اتاق ها، باید از روی دیوار بالا رفته تا به تونل بعدی برسید. زیر مانع سنگی نهایی رفته تا مرحله ی فرار تمام شود.

سکانس ۰۵ راهنمای بازی assassin’s creed unity

طبق در راهنمای بازی assassin’s creed unity برای شروع سکانس، به پشت منزل اساسین رفته و وارد تونل کنار آب شوید. از پلکان بالا رفته و به محل شورا برسید. در آنجا فیلمی پخش شده و رئیس شورا آرنو را برای پیدا کردن زرگر ارسال می کند. او سازنده ی سنجاقی است که آرنو در بخش پادشاهی بینوایان پیدا کرد.

زرگر

زرگر خاطره اول در سکانس ۰۵ است. برای بازکردن این خاطره، در ابتدا از منزل اساسین در کافه تئاتر بازدید کنید.

این خاطره در Ventre de Paris و هتل de Ville رخ می دهد. زرگر آنجاست. آرنو باید به هتل نفوذ کند و زرگر را پیدا کرده و به همراه او فرار کند.

هدف: پیدا کردن جرمین

چالش : برداشتن قفل چهار در

مطمئن شوید که در این خاطره تعداد کافی lockpick در اختیار دارید و مهارت Apprentice Lockpick باز شده باشد. به محض وارد شدن به هتل، درهای زیادی مشاهده خواهید کرد. باز کردن آنها باعث ساده تر شدن کار می شود.

اگر  Lockpick های آرنو تمام شود، فروشگاهی در یک سمت هتل قرار داشته که می توان از آن خرید کرد و همچنین غارت سربازان مرده هم به شما کمک می کند.

چالش: کشتن دو سرباز درشت هیکل با تیغ Berserk

علاوه بر چالش قفل ها، آرنو برای تکمیل چالش به تیغ های Berserk نیاز دارد. فروشگاهی در کنار هتل قرار داشته که می توانید در آن این تیغ ها را تهیه کنید.

یکی از سربازان درشت هیکل روی بالکن بزرگ روی محوطه قرار دارد. پشت بام در اطراف آن به شکل U است و از فاصله ی نزدیک کشتن این سرباز کار ساده ای است. برای کشتن آنها از تیغ Berserk استفاده کنید، چرا که نزدیک شدن به سربازان داخل دشوارتر است.

ورود به هتل کار چندان سختی نیست. چند ورودی ساده در طبقه ی همکف در محیط خارجی هتل و همچنین پنجره های باز قرار گرفته اند. جرمین بالای پله هاست، بنابراین وارد شدن از پنجره بالایی در زمان و نیروی شما صرفه جویی می کند. تقریبا در تمامی اتاق ها سرباز و نگهبان خواهید دید، اما آنها خیلی مواظب اطراف نبوده و به سادگی با مخفی شدن می توان آنها را کشت. در چند اتاق سربازان بیشتری حضور داشته و چند تیغ فانتوم یا وسیله هایی برای پرت کردن حواس نظیر ترقه راه ساده تری برای ادامه ی مسیر است.

جرمین در گوشه شمال غربی ساختمان قرار دارد. مسیر درهای قفل را دنبال کرده تا به او برسید.

هدف: کشتن ادم کش ها

جرمین اصرار دارد که قبل از صحبت از ساختمان خارج شود. آرنو باید تمام محل ها را پاکسازی کرده تا جرمین امکان عبور داشته باشد. هیچ چیز خاصی در انجام این کار نهفته نیست، با پنهان شدن و استفاده از همان اسلحه ها می توانید کار خود را انجام دهید. در اینجا فرصت خوبی برای استفاده از تیغ های Berserk از محوطه ی بالای نردبان وجود دارد.

در بیرون محوطه، دو سرباز تفنگ به دست روی بالکن ها حضور داشته که باید کشته شوند. از خیابان به آرامی عبور کرده و به دل جمعیت بروید. در سمت چپ محلی برای بالا رفته وجود داشته که با استفاده از آن به روی سقف خواهید رفت. از تیغ فانتوم برای از بین بردن نگهبانان از راه دور استفاده کنید و نگهبانی که در آن نزدیکی قرار دارد را به قتل برسانید.

هدف: صحبت با جرمین

به هتل برگردید تا به جرمین ملحق شوید. در آنجا می فهمید که سربازان بیشتری از او نگهداری می کنند. نگران سربازی که کنار جرمین است نباشید، سایر سربازان را از پا در آورده تا فیلم پخش شود.

هدف: رفتن به دنبال فرانسوا توماس جرمین

در خیابان به دنبال جرمین رفته تا صحنه نهایی برای شما پخش گردد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =