راهنمای گام به گام بازی God of War 4 (قسمت دوم)

راهنمای God of War قسمت دوم

با راهنمای گام به گام بازی God of War 4 (قسمت دوم) با ما همراه باشید. وقتی که Atreus موفق به پیدا کردن ردپای گوزن ها شد، سراسیمه شروع به دویدن می کند. ناگهان گوزنی بر سر راهش قرار گرفته و سریعاً پا به فرار میگذارد. او برای شکار گوزن به طرف چپ دویده و این باعث می شود تا به North نزدیک تر شوید. با جلو نگه داشتن آنالوگ L3 و فشردن کلید دایره می توانید از روی اجسام بپرید.

راهنمای God of War قسمت دوم
راهنمای God of War

وقتی که Atreus موفق به پیدا کردن ردپای گوزن ها شد، سراسیمه شروع به دویدن می کند. ناگهان گوزنی بر سر راهش قرار گرفته و سریعاً پا به فرار میگذارد. او برای شکار گوزن به طرف چپ دویده و این باعث می شود تا به North نزدیک تر شوید. با جلو نگه داشتن آنالوگ L3 و فشردن کلید دایره می توانید از روی اجسام بپرید. همانطور که Atreus به شکار گوزن میرود، شما به طرف راست حرکت کرده و ابتدا یک Hacksilver بر روی زمین و سپس یک صندوق بزرگ Hacksilver در انتهای راه پیدا کنید. هنگامی که Atreus شما را به طرف پل راهنمایی میکند، درست در سمت راست پل بر روی صخره میتوانید یک Hacksilver دیگر پیدا کنید و در آن سوی دره زنجیری دور از دسترس را مشاهده نمایید. در حال حاضر کاری با آن زنجیر نمیتوان کرد پس بهتر است فعلاً نادیده گرفته شود. همراه با Atreus روی پل بروید، ناگهان تابلوی مقابلتان شکسته و مسیر پل را مسدود میکند. با استفاده از کلید سمت راست D-Pad، خود را مجهز به تبر Leviathan کنید، سپس با نگه داشتن کلید L2 نشانه گیری کرده و با فشردن R1 یا R2 تبر را پرتاب کنید. تبر شما پس از پرت شدن و باز کردن مسیر، با فشردن کلید مثلث به طرف شما باز خواهد گشت.

راهنمای God of War قسمت دوم : هیولایی به نام Draugr

وقتی که به آن سوی پل رسیدید، دوباره گوزن را میبینید. Atreus سعی در پرتاب تیر به طرف آن دارد اما موفق نمیشود، Kratos خشمگین شده و میگوید: هر موقع که گفتم تیراندازی کن. سپس تیر و کمان را از پسرش گرفته و میگوید دوباره به دنبال گوزن برود. همین که Atreus به طرف گوزن میدود، از سمت راست هیولایی به نام Draugr به او حمله میکند. بالاخره زمان مبارزه شما فرا رسید. از Atreus میخواهید تا عقب بایستد چرا که هنوز آمادگی لازم برای جنگیدن ندارد. میتوانید با استفاده از کلید R1 حمله سبک و با کلید R2 حمله سنگین با تبر Leviathan خود داشته باشید. پس از کشتن اولین Draugr، دیگر Draugr ها نیز به طرف شما خواهند آمد. به نظر در این بازی جنگها آرامتر و هوشمندانه تر از سری های قبلی است، اما هنوز هم میتوانید ضربات سریع و محکم خود را داشته باشید. یک حمله سنگین به موقع میتواند دشمن را به هوا پرتاب کند، این کار باعث میشود تا قبل از اینکه دوباره به زمین برسند چند حمله سبک داشته باشید. وقتی که تعداد دشمنان بیشتر شد، خواهید دید که یک سپر کشویی در اختیارتان قرار میگیرد. میتوانید تبر را به طرف یکی از دشمنان پرتاب کرده و با استفاده از سپر و مشت با بقیه دشمنان درگیر شوید. برای این کار کلید L1 را فشار دهید تا سپر فعال شده و جلوی حمله دشمن را بگیرد، سپس کلید L3 را نگه داشته و کلید X را فشار دهید تا به راحتی از حمله دشمنان فرار کرده و به اصطلاح جاخالی دهید.

راهنمای God of War قسمت دوم
راهنمای God of War

در این قسمت از این بازی پلی استیشن، وقتی که تمام دشمنان را از بین بردید، میتوانید دوباره به شکار گوزن ادامه دهید. کمی جلوتر، شیء سبز رنگی به نام Healthstone وجود دارد. میتوانید از آن برای بازگردانی وضعیت سلامت خود استفاده نمایید. همچنین میتوانید به بالا نگاه کرده و سطل بزرگی به همراه یک نماد درخشان ببینید. با پرتاب تبر به طرف سطل میتوانید آن را شکسته و یک Hacksilver به دست آورید. Atreus برای ردیابی گوزن به طرف چپ حرکت می کند، اما شما می توانید به طرف راست بروید. در سمت چپ این مسیر، یک صندوق Hacksilver وجود دارد و اگر راه خود را به طرف رودخانه ادامه دهید، می توانید جسدی نزدیک به آبشار به همراه یک Hacksilver پیدا کنید. پس از برداشتن آن، دوباره به طرف راست حرکت کنید. خواهید دید که به آن سوی دره رسیده اید و زنجیری که پیش از این در دسترس نبود اکنون جلوی شما قرار گرفته است. با استفاده از کلید دایره از زنجیر پایین بروید.

در پایین دره، دو گرگ وحشی به طرف شما حمله خواهند کرد. آنها بسیار سریع حرکت میکنند، پس آماده جاخالی دادن، سپر گرفتن و سپس وارد کردن ضربات شدید باشید. به هیچ عنوان اجازه ندهید تا یکی از آنها پشت سر شما قرار بگیرد. وقتی که آنها را از بین بردید، به طرف راست خود نگاه کرده و تابوتی را پیدا کنید که حاوی تعداد زیادی Hacksilver میباشد.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سه =