راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor (قسمت دهم)

راهنمای Middle-Earth: Shadow of Mordor

The Cure یک ماموریت اصلی رده سوم است که شما میتوانید در سرزمین Nurn از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. سومین ماموریت از داستان دنباله دار ملکه Marwen و Lithariel است، و فقط زمانی میتوانید آن را انجام دهید که در ابتدا ماموریت قبلی یعنی The Power of the Wraith را تکمیل کرده باشید. با ادامه راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor با ماهمراه باشید.

راهنمای Middle-Earth: Shadow of Mordor
راهنمای Middle-Earth: Shadow of Mordor

شما سریعا به موقعیت یک Warchief به نام Tarz the Knife خواهید رفت. یکی از بادیگاردهایش همدست شماست، اینگونه شما در دژ او نفوذ خواهید کرد و بدون اینکه زنگ هشدار را فعال کنید، به نقطه بالایی میرسید. Uruk های کماندار را بکشید، تا زمانیکه کسی زنگ هشدار را به صدا در نیاورد، جایتان امن است.

هنگامی که به نقطه بالایی میرسید، به پایین نگاه کنید تا Warchief را به همراه کاپیتان علامت گذاری شده تان ببینید. وقتیکه آماده اید، یک علامت دهید تا کاپیتانتان آشوب بپا کند. برای بهتر کردن وضعیتش با او به مبارزه بپردازید، اما مراقب باشید که با استفاده از انفجار و راه های دیگر، هیچ آسیب جدی به او وارد نکنید. سعی کنید کاپیتانتان را زنده نگه دارید و مبارزه را به سمت Warchief بکشانید تا او را شکست دهید. در این صورت، وضعیت کاپیتانتان بهتر خواهد شد و شما یک قدم دیگر به دستیابی به اهدافتان نزدیکتر خواهید شد.

قبل از بازگشت به سوی ملکه Marwen، سری به Warchief جدید بزنید که در حال لذت بردن از جایگاهش است و سپس پیش ملکه Marwen بروید. در آن جا با یک صحنه بسیار مهم روبرو خواهید شد، یک سایه او را تسخیر خواهد کرد و شما در نهایت تصمیم مهمی می گیرید.

راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor : ماموریت The Cure

The Cure یک ماموریت اصلی رده سوم است که شما میتوانید در سرزمین Nurn از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. سومین ماموریت از داستان دنباله دار ملکه Marwen و Lithariel است، و فقط زمانی میتوانید آن را انجام دهید که در ابتدا ماموریت قبلی یعنی The Power of the Wraith را تکمیل کرده باشید.

با اینکه Marwen از اثرات شیطانی درمان شده است، باز هم به یک دارو برای بهبود حالش نیاز دارد، Lithariel  برای بدست آوردن این دارو نقشه ای کشیده است، اما برای اینکار به کمک یک تکاور قوی نیاز دارد.

راهنمای Middle-Earth: Shadow of Mordor
راهنمای Middle-Earth: Shadow of Mordor

شما باید برای پیدا کردن دارو به سه بخش از دژ بروید، و این بدان معناست که باید بدون فعال کردن هیچ زنگ هشداری کل منطقه را پاکسازی کنید. اگر اینکار دشوار بنظر میرسد، حتما همینطور است، یادتان باشد که دزدکی راه رفتن مهم ترین نکته در این ماموریت است. شما می توانید انتخاب کنید، دشمنانی که با آن ها روبرو می شوید را بکشید و یا آنها را تحت سلطه خود درآورده و علامت گذاری کنید، زیر هر دو کار در شرایط خاص مفید خواهند بود.

مهمترین قسمت این ماموریت کمانداران هستند. آنها در سرتاسر پشت بام هستند، و فقط کافیست یکی از آنها شما را ببیند تا دیگران را خبر کند. تا جایی که میتوانید آنها را ساکت کنید و یا علامت گذاریشان کنید.

با نزدیک ترین منطقه شروع کنید، در آنجا چند Uruk دور یک گودال آتش جمع شده اند، خودتان میدانید که باید چه کاری انجام دهید. گودال آتش را منفجر کنید و مطمئن شوید که هیچ شاهدی باقی نماند.

هنگامیکه منطقه اول را پاکسازی کردید به منطقه بعدی که چندین قفس در آن قرار دارد بروید و کماندارانی که در آنجا قرار دارند را نیز از بین ببرید. Urukها زمانیکه یک Caragor در حال له کردن صورتشان است هشدار نخواهند داد پس چند قفس را باز کنید تا Caragorها برای پاکسازی این منطقه به شما کمک کنند.

شانس بسیار بالایی وجود دارد که کاپیتان در آخرین منطقه منتظر است، پس قبل از برنامه ریزی برای حمله، مطمئن شوید که دید خوبی از منطقه دارید. روی منفجر کردن Uruk های معمولی با استفاده از یک فن انفجاری تمرکز کنید، و مطمئن شوید که کسی باقی نمانده است تا قبل از رسیدن شما به کاپیتان، زنگ هشدار را فعال کند. و او را همانند خمیر له کنید. با پاکسازی همه مناطق، شما دارو بدست به سوی Lithariel  باز خواهید گشت.

The Rescue

The Rescue یک ماموریت اصلی رده چهارم است که شما می توانید در سرزمین Nurn از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. چهارمین و آخرین ماموریت از داستان دنباله دار ملکه Marwen و Lithariel است، و فقط زمانی میتوانید آن را انجام دهید که در ابتدا ماموریت قبلی یعنی The Cure را تکمیل کرده باشید.

به نظر می رسد Lithariel  هنوز مصمم است برای بهبود مادرش کمک بگیرد، اما این بار ممکن است همه­ چیز براساس برنامه ریزی پیش نرود.

خوشبختانه زمانیکه Talion میخواهد عملیات نجاتش را انجام دهد، برج خالی میشود. شما باید به زیرزمین برسید، و حداقل ۶ Uruk را بدون فعال کردن هشدار، تحت سلطه خود درآورید. اهدافتان را هوشمندانه انتخاب کنید، و یک Uruk را در مقابل چشم یک Uruk دیگر علامت گذاری نکنید، در این صورت باید زمان زیادی را برای تحت سلطه درآوردن آنان صرف کنید. سعی کنید به سمت چپ پشت محل بروید، در انجا Uruk های کمتری جمع شده اند و علامت گذاری آسانتر خواهد بود.

این بازی توسط استودیو مونولیث برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان طراحی شده است. با ادامه ی راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در مقالات آینده با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =