راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor (قسمت هشتم)

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

The Black Captain ماموریت اصلی نهایی در Udun است و اولین مرحله “مبارزه با رییس” در بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. این ماموریت را فقط زمانی میتوانید انجام دهید که هر ۴ Warchief را کشته باشید و ماموریت The Monument را تکمیل کرده باشید. پس از انجام ماموریت The Monument، یکی از کاپیتان ها چالش مبارزه شما را میپذیرد، و در کنار مجسمه مخروبه، منتظر شما است.

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor
بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

مبارزه با رییس و اهداف

چه کسی از بادیگاردها محافظت میکند؟ شاید بادیگاردها به اندازه یک Warchief سرسخت به نظر نرسند، اما یادتان باشد که هر کاپیتان میتواند یک تهدید در وسط مبارزه تان باشد، مخصوصا اگر چند تا باشند. بدون بادیگاردها، یک Warchief فقط میتواند چند Uruk معمولی را احضار کند، و احتمال اینکه در بین Uru ها یک کاپیتان نیز باشد، خیلی کم است. بادیگاردها را قبل از مواجهه با Warchief بکشید، و اینگونه راحت تر می توانید Warchief را شکست دهید.

طلسم ها (Runes) ، طلسم ها و طلسم های بیشتر: تلاش کنید تعداد بیشتری طلسم را باز کنید. طلسم ها میتوانند سطح توانایی ها و مهارت هایتان را افزایش دهند، و اگر بتوانید از طلسم هایتان در مبارزات آتی استفاده کنید، شانس زنده­ ماندنتان به طور چشمگیری افزایش می یابد. آیا Warchief در برابر تیر و کمان ایمن است اما در مقابل طلسم های پایان دهنده مبارزه ضعف دارد؟ طلسم های مناسبی را پیدا کنید که شدت آسیب رسانی شمشیرتان را افزایش دهید تا بتوانید برای ضربات نهایی از آنها استفاده کنید و Warchief را نابود کنید.

از قابلیت های Wraith World استفاده کنید: حتی کشتن بادیگاردهای  Warchief به این معنا نیست که او همیشه تنها خواهد بود. بر اساس موقعیت مکانی که  Warchief در آنجا حضور دارد، ممکن است چند کاپیتان ولگرد وارد میدان مبارزه شوند. از قابلیت دید Wraith vision استفاده کنید تا بتوانید کاپیتان های ولگرد را شناسایی و آنها را دنبال کنید، یا حتی آنها را بکشید تا مطمئن شوید که مبارزه تان با Warchief به راحتی پیش خواهد رفت.

اولین مرحله مبارزه با رییس در بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor : ماموریت The Black Captain

The Black Captain ماموریت اصلی نهایی در Udun است و اولین مرحله “مبارزه با رییس” در بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. این ماموریت را فقط زمانی میتوانید انجام دهید که هر ۴ Warchief را کشته باشید و ماموریت The Monument را تکمیل کرده باشید.

پس از انجام ماموریت The Monument، یکی از کاپیتان ها چالش مبارزه شما را میپذیرد، و در کنار مجسمه مخروبه، منتظر شما است.

با آغاز ماموریت کاپیتانی به نام The Hammer وارد صحنه میشود و از Uruk ها درباره اتفاقی که رخ داده است، توضیح میخواهد. وقتی که کاپیتان های باقیمانده جمع میشوند، بنظر میرسد که فقط یک Warchief باقیمانده است که میتواند او را سرزنش کند؛ او همان Ratbag پیر و بیچاره خودمان است. The Hammer از سایرین میخواهد تا شما را تعقیب کنند… ولی شما ناگهان از پشت صحنه وارد میشوید.

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor
بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

خوشبختانه کاپیتان های باقیمانده در این مبارزه شرکت نخواهند کرد، زیرا The Hammer فقط به گروهی از Uruk های معمولی دستور میدهد تا با شما بجنگند. اگرچه این بدان معنا نیست که همه چیز به سادگی پیش خواهد رفت. شما نمیتوانید قدرت ها و ضعف های The Hammer را کشف کنید، پس بدانید که حملات از راه دورتان هیچ تاثیری بر روی او ندارد و حتی برعکس، او گاهی اوقات با همان سرعت شعله های آتش را به سمتتان شلیک میکند. حتی تیر و کمان، پرتاب چاقو و فن انفجاری Wraith Blast نیز به او آسیبی نمیرساند و حتی پس از چند حمله ای که از سمت Talion رخ میدهد، او نیز حمله خواهد کرد و برای Talion جا خالی دادن کار سختی خواهد بود. با این حال او نسبت به حملات Combat Execution حساس است، و آسیب خواهید دید.

The Hammer به دو شکل حمله خواهد کرد، یکی شلیک شعله های آتشین که مستقیم به سمتتان خواهد آمد. حمله دوم در پایان هر بخش از مبارزه انجام میشود که از نوع انفجاری است و باعث میشود شما چند لحظه درگیرش شوید تا او بتواند Uruk های بیشتری را احضار کند.

شما میتوانید با ضربه زدن به این Uruk ها شدت فن Hit Streak تان را افزایش دهید و در هنگام اجرای Combat Execution در برابر The Hammer از آن استفاده کنید. برای گرفتن پاداش میتوانید به Uruk هایی که به دام انداخته اید، خنجر بزنید تا Hit Streak تان افزایش یابد.

زمانیکه سلامتی The Hammer به اندازه کافی کاهش یافت، میتوانید با یک حمله نهایی زندگیش را پایان دهید. پس از پایان بازی با یک شخصیت جدید آشنا میشوید. او به شما پیشنهاد میکند تا شما را از Udun به سرزمین Sea of Nurn ببرد.

ماموریت های اصلی سرزمین The Sea of Nurn

داستان Queen Marwen’s/Lithariel

The Messenger

The Messenger اولین ماموریت اصلی است که شما را از Udun به منطقه جدید Nurn در Mordor میبرد. اجرای این مرحله فقط در صورت تکمیل مرحله The Black Captain، امکان پذیر خواهد بود.

هم اکنون Talion باید به این شخصیت جدید به نام Lithariel اعتماد کند، زیرا در این سفر که از میان زمین های سنگلاخی Udun و دروازه سیاه به سوی زمین های سرسبز Nurn میرود، Lithariel  او را همراهی خواهد کرد. Nurn سرزمین بسیار متفاوتی نسبت به Udun است، هم از لحاظ شکل ظاهری و هم از لحاظ میزان خطر. در Nurn کاپیتان های بیشتری برای مقابله وجود دارند و از کاپیتان هایی که در Udun با آنها مواجه شدید هم، قوی تر هستند. همچنین در اینجا Caragor ها و Graug های بیشتری وجود دارند که جنگیدن با آنها سخت تر است.

این بازی توسط استودیو مونولیث برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان طراحی شده است. با ادامه ی راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در مقالات آینده با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =