راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor (قسمت چهاردهم)

راهنمای بازی Middle-Earth

Mordor in Flames آخرین ماموریت اصلی بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. شما سایر کاپیتانهای سیاه را شکست داده­اید و هم اکنون فقط Black Hand باقیمانده است، و ظاهرا در این مدت که شما در حال مبارزه با سایر کاپیتان ها بودید او نیز به کاری مشغول بوده است.با ادامه راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor با ماهمراه باشید.

راهنمای بازی Middle-Earth
راهنمای بازی Middle-Earth

The Lord of Mordor

The Lord of Mordor یکی از ماموریت­ های اصلی بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. این ماموریت تنها زمانی آغاز میشود که هر ۵ Warchief بخش Sea of Nurnen تحت کنترل شما باشند و اهداف Branding the Warchiefs تکمیل شده باشد.

با وجود ۵ قهرمان تحت سلطه، Talion به سوی Ered Glamhoth میرود. زمانیکه به آنجا میرسید، با ارتش بزرگی از Urukها روبرو خواهید شد که توسط یک Uruk قدرتمند، رهبری میشود. اگر آن Uruk برایتان آشنا بنظر میرسد، احتمالا به این خاطر است که او اصلیترین دشمن شما در بین Urukهاست، او کسی است که بیشتر شما را شکست داده و یا مبارزه تان با او طولانی تر بوده است.

امیدواریم که Warchiefهای بزرگی را با خودتان آورده باشید، زیرا این یک جنگ بزرگ است. حواستان باشد که نقاط ضعف دشمنانتان را قبل از شروع مبارزه، یاد یگیرید. اگر از یاران قدرتمند استفاده کنید، احتمالا آنها سهم بیشتری در مبارزه خواهند داشت. اگر به اندازه کافی قدرتمند نیستند، به آنها در مبارزه کمک کنید و همچنین حواستان به رقیب خودتان نیز باشد.

هنگامیکه نیروی دشمن شکست خورد، زمان آن میرسد که با یکی دیگر از کاپیتانهای سیاه Sauron روبرو شوید. همانطور که شما به جستجویتان ادامه میدهید، مشخص میشود که حریف بعدیتان The Tower است.

پس از اتمام کات سین، شما باید با استفاده از حملات مخصوصی به نام Stealth Drains با The Tower مبارزه کنید. به علاوه، شما فقط ۸ دقیقه زمان دارید که او را شکست دهید. با استفاده از قابلیت دید Wraith میتوانید ببینید که یاران The Tower به دنبالتان میگردند. دست از مبارزه رو در رو بردارید، و به جای آن سعی کنید بر روی مبارزه از بالا، تمرکز کنید. یا از بالا بر روی او بپرید و یا یواشکی از پشت به او نزدیک شوید و از فنون Stealth Drain برای آسیب زدن به او استفاده کنید. هنگامیکه به اندازه کافی به او آسیب برسانید، صدای آشنای آواز خواندن شخصی از گذشته­های دور به گوشتان خواهد رسید. نگذارید دنیای خیالی شما را تسخیر کند، به مبارزه با The Tower ادامه دهید، و دکمه Drain button را برای پایان دادن به اعمال سادیستی او، فشار دهید.

با شکست دادن The Tower، زمان بازگشت به Sea of Nurnen فرا خواهد رسید. شما باید برگردید و آخرین کاپیتان های سیاه را پیدا کنید.

راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor : ماموریت Mordor in Flames

Mordor in Flames آخرین ماموریت اصلی بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. شما سایر کاپیتانهای سیاه را شکست داده­اید و هم اکنون فقط Black Hand باقیمانده است، و ظاهرا در این مدت که شما در حال مبارزه با سایر کاپیتان ها بودید او نیز به کاری مشغول بوده است.

این مرحله را با جستجو در خرابه­های خانه ملکه Marwen آغاز کنید تا برای آخرین بار با Gollum روبرو شوید و آخرین وسیله باستانی را از او بگیرید. پس از اتمام صحنه­ها، Sauron میفهمد که شما اینجایید. Talion سوار بر یک Caragor برای حضور در آخرین مبارزه به Udun باز میگردد. هنگامیکه Talion میرسد، جاده سیاه مملو از Urukهایی است که در حال مباره با Urukهای علامتگذاری شده هستند. بگذارید به مبارزه شان ادامه دهند و شما به راهتان به سمت دروازه شمالی ادامه دهید.

راهنمای بازی Middle-Earth
راهنمای بازی Middle-Earth

پس از رسیدن به دروازه، شما برای آخرین بار با ۵ Warchief ارشد Uruk ها که به The Talons of the Black Hand معروفند، روبرو خواهید شد. تمام Warchiefهایی که در آخرین ماموریت زنده ماندند، بعلاوه همه کاپیتان های علامت گذاری شده، در کنار شما قرار خواهند گرفت. دشمنانتان سرسخت هستند اما شما میتوانید از مزیت Warchiefهای منحرف کننده برای اینکه تمرکز مبارزه از روی شما برداشته شود، استفاده کنید تا بتوانید قوت ها و ضعف های دشمن را پیدا کنید.

انجام این کار در طول این جنگ سخت خواهد بود، اما اگر میخواهید چندتا از Talonها را قبل از اینکه به شما برسند، از بین ببرید، باید این کار را انجام دهید. با کمک Uruk علامتگذاری شده تان، Talonها را شکست دهید و راهتان را بسوی مرکز دروازه سیاه باز کنید، از آن بالا روید تا به آخرین مبارزه برسید.

در جایی که همه چیز آغاز شد، The Black Hand به Celebrimbor یک هدیه میدهد، یک الهام جدید: شکست Celebrimbor!

پس از به هوش آمدن Talion، Black Hand مرحله پایانی چرخه شکل گیریش را تمام میکند و به شکل یک دشمن واقعی در می آید.

برای چند رویداد سریع آماده باشید! سریعا جا خالی دهید و باز هم با استفاده از دکمه jump button جا خالی دهید. با کمک Celebrimbor، حرکات دشمنتان بسیار آهسته خواهد شد و فرصتی برای ضربه زدن به او برایتان فراهم خواهد شد. ابتدا سریعا به پا و سپس به صورت او ضربه بزنید. سرانجام، بصورت پی در پی دکمه attack button را فشار دهید تا شمشیرتان وارد شکمش شود و مبارزه را به پایان برسانید.

تبریک میگوییم! شما داستان اصلی بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor را تمام کردید. البته ماجراجوییتان همینجا به پایان نخواهد رسید، زیرا Talion باید با مامورهای Sauron مبارزه نماید. حالا شما میتوانید به Mordor بازگردید تا ماموریت های جانبی، چالش ها و سایر مراحل اضافی را انجام دهید.

این بازی توسط استودیو مونولیث برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان طراحی شده است. با ادامه ی راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در مقالات آینده با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =