راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake – رمز تمامی گاوصندوق ها و کمدها

همانطور که در Resident Evil 2 برای باز کردن قفل به کدهای اختصاصی نیاز داشتیم، در Resident Evil 3 Remake نیز به همین شکل است. مراحل این بازی شامل چند قفل و گاوصندوق است که برای باز کردن قفل به کدهای خاصی احتیاج دارید. این قفل ها باید کشف شوند تا انجام بقیه کارها برایتان آسان شود. در  راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake ما رمز تمامی گاوصندوق ها و کمدها به همراه نحوه پیدا کردن ترکیب ها و کدهای مربوط به آن ها را گردآوری کرده ایم تا به آسانی بتوانید در این بازی پیشرفت کنید

Raccoon City Drugstore

راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake - رمز تمامی گاوصندوق ها و کمدها

در این بخش ابتدا به Donuts Moon بروید. در سمت راست ورودی یک پله می بینید. بعد از بالا رفتن از پله، به سمت چپ بپیچید. در آنجا دربی وجود دارد،آن را باز کرده و داخل شوید. هم اکنون باید به  جستجوی گاوصندوق مورد نظر بپردازید. در سمت چپ گاوصندوق کتابچه راهنمای Drugstore Owner است. کد روی پوستر Aqua Cure واقع در داروخانه Redstone نشان داده شده است. برای باز کردن قفل گاوصندوق و دریافت Dot Sight for Handgun از ترکیب این کلیدها استفاده کنید.”۹ چپ ، ۲ راست و ۷ چپ”

Raccoon City Police Station

راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake - رمز تمامی گاوصندوق ها و کمدها
ایستگاه پلیس راکون، در دفتر غربی طبقه اول واقع شده است. زمانی که از پله های ایستگاه پلیس پایین رفتید، در نزدیکی پله ها، یک اتاق تاریک قرار گرفته است. زمانی که وارد اتاق شوید، یک ماشین تحریر و گاوصندوق به همراه یادداشتی پیدا می کنید که کد امنیتی روی آن نوشته شده است. ترکیب کلیدها “چپ ۹ ، راست ۱۵ ، چپ ۷” است و به شما Hip Pounch پاداش می دهد.

Spencer Memorial Hospital

راهنمای بازی Resident Evil 3 Remake - رمز تمامی گاوصندوق ها و کمدها
ایستگاه پرستاران، در طبقه دوم واقع شده است. شما به عنوان کاراکتر کارلوس باید قبل از ورود به این مکان،درباره ی آن اطلاعاتی به دست آورید. بنابراین قبل از رفتن مطمئن شوید که کالای مورد نظر مخزن دوگانه ی اسلحه تهاجمی را از صندوق امانات بگیرید. اگر به عنوان کاراکتر جیل برگردید، نمی توانید این کالا را دریافت کنید.
برای این کار ابتدا باید Locker Key و ID Card را پیدا کنید. از اتاق عمل که در طبقه دوم واقع شده، استفاده کنید.  شما در اینجا باید به دنبال برگه ای با عنوان “موارد گمشده” باشید. این صفحه در یک کمد در نزدیکی میز کار قرار دارد. ترکیب کلیدها “۹ در جهت عقربه های ساعت و ۳ در جهت برعکس عقربه های ساعت” است.
سپس باید به اتاق عمل در طبقه دوم بروید. یک تخته سفید که کد “CAP” روی آن قرار دارد پیدا کنید. به محلی که پشت اتاق حمام تعبیه شده بروید و از کد برای باز کردن قفل و به دست آوردن نارنجک  استفاده کنید.

آخرین قفلی که باید به عنوان کاراکتر کارلوس باز شود در طبقه سوم است.

برای یافتن کلید بخش امانات باید به طبقه سوم بروید. آن را می توانید روی یکی از جعبه های نزدیک قفل پیدا کنید. در مرحله بعد، به اتاق بخش امانات در طبقه اول بروید و به دنبال یک عکس روی تخته سفید باشید. کد “DCM” روی آن قرار خواهد گرفت. به طبقه سوم برگردید تا قفل را باز کنید و ۲۰ مخزن مهمات برای اسلحه را دریافت کنید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 8 =