راهنمای قدم به قدم بازی Sekiro Shadows Die Twice PS4 قسمت سوم

بازی Sekiro

در این قسمت از راهنمای بازی Sekiro به ‌سراغ چهارمین باس اصلی این بازی به اسم Folding Screen Monkey برویم. کشتن Folding Screen Monkey نیازمند این است که بتوانید چهار میمون مختلف را به ‌ترتیب پیدا کرده و آن‌ها را بکشید. پس از کشتن این چهار میمون، با Divine Child ملاقات خواهید کرد.

بازی Sekiro Shadows Die Twice
بازی Sekiro Shadows Die Twice

پس از کشتن دشمنان، از پله‌ها بالا نروید و به‌ صورت مستقیم با مینی ‌باس Shikibu Toshikatsu درگیر نشوید بلکه، راه سمت چپ را دنبال کنید تا پشت سر وی ظاهر شوید. Shikibu Toshikatsu به‌خاطر نیزه‌ای که دارد، ضربات بسیار سنگینی را به‌شما وارد می‌کند. با‌این‌ حال می‌توانید آنها را دفع کنید، اما مراقب ضربه Thrust بعد از آن باشید. البته ضربات Thrust او را می‌توان با دکمه‌ ی دایره دفع کرد، اما همانند سایر باس‌ ها و مینی‌باس‌ ها، به ‌شما اجازه حمله کردن را نمی‌دهد، بلکه یک ضربه‌ی دیگر را به‌ شما وارد می‌کند.
اگر بتوانید آن ضربه را هم به‌ درستی دفع کنید، جدا از اینکه نوار Posture او بیش ‌ازپیش پر می‌شود، می‌توانید چندضربه‌ را به او وارد کنید.پس از کشتن Shikibu ، در این قسمت یک خانه‌ هم وجود دارد که می‌توانید در آن را باز کنید (کلید را از دو سرباز روی پل گرفته‌اید). در را باز کنید و ابزار دیگری را برای بازوی خود بردارید. حال باید وارد سیاه‌ چال فراموش شده شوید که اگر طبق قسمت اول راهنمای بازی Sekiro پیشرفته باشید، مجسمه‌ی مربوط‌ به‌ آن را فعال کرده‌اید.
با‌این‌ حال اگر مجسمه را باز نکرده‌اید، کافی است پیش مجسمه قلعه Ashina سفر کنید و سپس راه سمت چپ را ادامه دهید و از روی پل رد شوید. پشت در روبه‌روی شما چند سگ و یک دشمن ناقوس به‌ دست قرار دارد. پس از کشتن آن‌ها مسیر را ادامه دهید تا به ‌یک فروشنده و مجسمه سیاه‌ چال گمشده برسید. بازیکنان از این فروشنده می‌توانند یک Prayer Bead را خریداری کنند. پله‌ها را به ‌سمت پایین ادامه دهید تا وارد یک غار شوید.
دشمنانی که در اینجا منتظر شما هستند، درواقع مردگانی هستند که پس از کشتن ‌شان، یک بار دیگر زنده می‌شوند. سپس یک NPC درمحیط قرار دارد، با او صحبت کنید تا آیتم مورد نظر را دریافت کنید. با ادامه دادن مسیر، به مجسمه‌ی دیگری می‌رسید. مسیر داخل آب را ادامه دهید و سه دشمن مربوطه را بکشید. درادامه، مسیر داخل آب را همچنان ادامه دهید تا به‌ دو دشمن دیگر برسید.
پس از کشتن دشمنان مورد نظر و برداشتن آیتم‌ها، یک اهرم را مشاهده می‌کنید که ازطریق آن می‌توانید سوار آسانسور شوید. با ورود به‌ محیط جدید، صدای دختری را می‌شنوید که درحال مکالمه با شما است. پیش تصویر روی دیوار بروید و مکالمه‌های بیشتری را برقرار کنید. سپس پای مجسمه استراحت کنید و وارد محیط Senpou Temple شوید. محیط Senpou Temple را می‌توان یکی از محیط ‌های تودرتو بازی Sekiro دانست. با خارج شدن از خانه ‌ای که در آن بودید، یک راه را در سمت چپ و یک راه دیگر را در سمت راست مشاهده می‌کنید (هر دو راه به‌یک مسیر ختم می‌شوند).
در سمت چپ شما یک آیتم وجود دارد، آن را بردارید و راه سمت راست را ادامه دهید. دراینجا یک NPC را مشاهده می‌کنید که درحال گریه کردن است. فعلا با آن کاری نداشته باشید و در اواخر بازی پلی استیشن باید به ‌سراغش بیایید. مسیر مستقیم خود را ادامه دهید تا به راهب‌های متعددی برسید. دشمنان Senpou Temple راهب‌هایی هستند که یا با دستان خالی یا با نیزه با شما مبارزه خواهند کرد.
بخشی از نبردها را حتما به ‌صورت مخفی کاری و ازطریق Ninjutsu baladasmok انجام بدهید تا سختی راه کمتر شود. کنار مسیری که NPC بازی قرار داشت، یک پل شکسته را مشاهده می‌کنید که یک راهب هم آنجا قرار دارد. در سمتی از این قسمت، یک کایت هوایی را می‌بینید که به یک اهرم وصل است.این مسیر را به ‌یاد داشته باشید، زیرا پس از کسب یکی دیگر از Ninjutsu ها ، می‌توانید به این قسمت برگردید تا راه کشتن یکی از مینی باس‌ های بازی، فراهم شود (کشتن این باس هم برای پایان Return، ضروری است).
پس از ادامه دادن راه اصلی، وارد معبد خواهید شد. دراینجا سوسک‌های مختلفی را روی زمین می‌بینید، تمامی آن‌ها را از بین ببرید، زیرا درمبارزات شما را اذیت خواهند کرد. درداخل معبد یک راهب را می‌بینید که درحال قدم زدن است، او را به‌صورت مخفیانه از بین ببرید. در جلوی عبادتگاه، دو راهب و یک دشمن دیگر را می‌بینید که در جلوی او یک آیتم قرار دارد. درواقع این یک دانه Gourd است که باید آن را بردارید. پس از اینکه از پنجره خارج شدید، با پیرزن صحبت کنید و راه را ادامه دهید.
در اینجا دو سامورایی را می‌بینید که با فاصله، روی پله ایستاده‌اند و کلاه حصیری به ‌سر دارند. ابتدا آن‌ها را بیخیال شوید و از کنار معبد به‌ صورت نشسته راه را ادامه دهید تا به دو سرباز برسید که یکی از آن‌ها سپر به ‌دست دارد. این دو سرباز را بکشید. همچنین دو سرباز مشعل به دست هم در محیط هستند. آن‌ها را هم بکشید و سریعا از محیط دور شوید (به‌عقب برگردید) تا دو سامورایی کلاه حصیری شما را تعقیب نکنند.
پس از گذشت مدتی دوباره وارد محیط شوید و آن‌ها را به ‌صورت مخفیانه از بین ببرید. آیتم‌ها را بردارید و پیش پل شکسته‌ ی محیط برگردید. در سمت چپ یک شاخه را می‌بینید که با گرفتن آن وارد ورودی یک غار می‌شوید. مسیر را ادامه دهید تا به ‌دومین مجسمه محیط Senpou Temple برسید. در سمت چپ تعدادی تخت چوبی را می‌بینید که به یک فروشنده ختم می‌شود و می‌توانید آیتم‌های مختلفی را از او خریداری کنید.
سپس راه سمت راست را از پایین (شاخه‌ها را نگیرید) ادامه دهید و از سمت چپ، آرام به‌ جلو بروید تا یکی از دشمنان بازی از بالا به‌ پایین بیوفتد و او را از بین ببرید. سپس روی صخره روبه ‌روی‌ تان، شخص دیگری است که می‌توانید او را هم به ‌صورت مخفیانه بکشید. حال شاخه‌ها را بگیرید و روی نرده‌ها، آخرین دشمن این قسمت را از بین ببرید. سپس انتهایی صخره‌ ای که روی آن ایستاده‌اید، در فاصله‌ ی دور دیوارهایی را می‌بینید که می‌ توانید لبه‌ی آنها را بگیرید فاصله بگیرید و بدوید و در میان راه از شاخه‌ای که مقابل ‌تان قرار دارد، کمک بگیرید.
مسیر را ادامه بدهید تا در‌انتها، بک یک در بسته و در سمت راست به یک مجسمه جدید برسید. درکنار این مجسمه یک ناقوس بزرگ قرار دارد. اگر در را باز کنید و مسیر را ادامه بدهید، به یک مینی باس Head less به‌نام Demon of Temple می‌رسید، اما در مورد ناقوس بزرگ باید بگویم که بهترین کار این است که زنگ آن را به ‌صدا در نیاورید. این ناقوس شما را نفرین خواهد کرد و سختی بازی PS4 دوبرابر می‌شود، اما Loot‌های دشمنان هم بهتر می‌شود. ازاین ‌رو با کشتن‌ شان پول بیشتری کسب می‌کنید و نوار XP شما هم سریع ‌تر پر می‌شود.
البته یک آیتم به شما داده می‌شود که می‌توانید این طلسم را از بین ببرید. در این مرحله از بازی Sekiro مجددا به ‌سراغ مجسمه Shugendi بروید و مسیر مارپیچ را به ‌بالا ادامه بدهید. حال به‌جای پریدن، سمت راست خود را نگاه کنید و از دیوار بالا بروید. در بالای دیوار با اولین مینی باس این محیط روبه‌ رو می‌شوید که Armored Warrior نام دارد. Armored Warrior به هیچ‌ وجه قابل کشتن نیست و نمی‌توانید همانند سایر باس‌ها او را با یک ضربه تمام کننده بکشید، بلکه باید او را از بالا به ‌پایین پرتاب کنید.
اگر به ‌ضرباتش توجه داشته باشید، می‌بینید که محیط اطراف را خراب می‌کند. قسمتی از محیط را هدف قرار دهید، نوار Posture او را پر کنید و درانتها با یک ضربه تمام کننده در مسیر درست، او را به‌ پایین پرتاب کنید.پس از کشتن Armored Warrior ، مسیر را ادامه بدهید تا به یک دوراهی برسید، ابتدا سگ‌ ها را بکشید. راه مستقیم، مسیر اصلی است، اما مسیر سمت راست را ادامه دهید. مراقب میمون‌ها باشید.

بازی Sekiro
بازی Sekiro

پس از کشتن آن‌ها، یک دشمن پتک به‌دست را می‌بینید. او را هم بکشید و تمامی آیتم‌های این قسمت را جمع‌آوری کنید. به‌مسیر اصلی برگردید و راه خود را ادامه بدهید. راهب‌‌ ها را بکشید و از ساختمان عبور کنید در این قسمت تعدادی دشمن روی پشت بام به‌ استقبال شما می‌آیند. آن‌ها را بکشید و وارد محیط شوید. دراین‌جا چند راهب در حال دعا کردن هستند و مسیر بن بستی پیش روی شما است، اما آیتم‌های ارزشمندی در اینجا است.
در سمت راست خانه، یک راه به‌ خارج قرار دارد که روبه ‌‌روی شما تعدادی راهب، دور یک آتش در حال حرکت کردن هستند. قبل از ادامه دادن این مسیر، روی پشت بام بروید و سمت راست، راهی را می‌بینید. به ‌پایین بپرید و وارد خانه شوید،‌ جایی که تعدادی موجود به‌ سمت شما آتش پرتاب می‌کنند. آن‌ها را بکشید و به ‌سراغ مینی باس Long Arm بروید. Long Arm ضربات سرعتی و پشت سرهمی دارد که اگر آن‌ها را نادیده بگیرید، شما را اذیت خواهد کرد.
با‌این‌ حال Long Arm جزو آن دسته از باس‌هایی است که حتی بدون ضربه ‌زدن هم می‌توان کشت. تنها کافی است ضربات پشت سر هم او را دفع کنید و ضربه‌ ی Thrust را، با پریدن رد کنید. تمامی آیتم‌های داخل محیط را بردارید، زیرا برای ارتقای ابزارهای بازوی مصنوعی شما کارآمد هستند. از خانه خارج شوید و مسیر روبه ‌روی خود را ادامه دهید (به ‌راه اصلی وصل می‌شود). حواستان باشد در این بخش تعداد زیادی سگ دور یک جنازه جمع شده‌اند.
ازطریق ابزار Firecrackers می‌توانید آن‌ها را گیج کنید و سپس تمامی سگ‌ها را بکشید. مسیر را ادامه دهید و راهب‌ها را از بین ببرید. درانتها از تعدادی پله بالا خواهید رفت که سر راه شما سه راهب قرار دارند و در مسیر بعدی، دو سامورایی کلاه حصیری را می‌بینید که پشت ‌به ‌پشت یکدیگر، ایستاده‌اند. می‌توانید دشمنان این بخش را بکشید یا از سمت چپ و گرفتن لبه‌های درنظر گرفته شده، سریعا محیط را ترک کنید. در پشت محیط ذکر شده دو راه را می‌بینید.
راه سمت راست که به ‌داخل محیط و مجسمه ختم می‌شود، اما راه سمت چپ شما را به یک باس Head less دیگر می‌رساند. همان‌ طور که قبلا اعلام کردم، باس‌های Head less پاداش خاصی را در اختیارتان قرار نمی‌دهند و صرفا برای دریافت تمامی Trophy و Achievement ها، باید آن‌ها را بکشید. پس از استراحت پیش مجسمه، کاری به دشمنان داخل محیط نداشته باشید‌، زیرا فعلا قادر به نابودی کاملشان نخواهید بود.

چهارمین باس اصلی بازی Sekiro

پس از برداشتن تمامی آیتم‌ها، پیش مجسمه‌ی بزرگ بودا بروید و زنگوله ‌ی روی میز را بردارید تا به ‌سراغ چهارمین باس اصلی بازی Sekiro به اسم Folding Screen Monkey برویم. کشتن Folding Screen Monkey نیازمند این است که بتوانید چهار میمون مختلف را به ‌ترتیب پیدا کرده و آن‌ها را بکشید. میمون‌ها در حالت عادی نور کم رنگی دارند و به ‌سراعت هم از دست شما فرار می‌کنند. با دنبال کردن به‌ موقع یا حتی استفاده از راه‌های فرعی، می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. البته امکان دارد انجام این کار زمان‌ بر باشد و از طرفی مراقب میمون‌ های دیگری که به‌ شما حمله می‌کنند هم باشید.
پس از کشتن این چهار میمون، با Divine Child ملاقات خواهید کرد. پس از مشاهده‌ی میان ‌پرده‌ی مورد نظر، با Divine Child صحبت کنید تا به ‌شما برنج بدهد. به ‌عبارتی بازیکنان برای رسیدن به ‌پایان Return، باید به ‌دفعات مختلف با Divine Child صحبت کنند که زمان مناسب را برای شما ذکر خواهیم کرد. حال کار شما با منطقه‌ی Senpou Temple ، تمام شده است.حال دو راه اصلی برای شما درنظر گرفته شده است (هر دو مسیر و آیتم‌هایی که درانتها به ‌دست می‌آورید، بخشی از داستان هستند، اما این به شما بستگی دارد اول کدام راه را انتخاب کنید).
بهتر است مسیری که در ادامه بیان می شود را دنبال کنید تا به ‌محیط Mibu Village برسید. پیش مجسمه قلعه Ashina برگردید. مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا به محیط زیر زمینی برسید که در آ‌نجا یک Shinobi را از بین بردیم و شخصی درحال دنبال کردن یک صدا بود. مسیر را ادامه بدهید تا وارد سیاه ‌چال رها شده شوید. مسیر را از سمت راست ادامه دهید تا به یک مجسمه برسید. استراحت کنید و در پایین محیط ، به ‌سراغ اولین جادوگر بازی Shichimen Warrior بروید.

با ادامه راهنمای بازی Sekiro با ما همراه باشید. یادتان باشد که با کشتن این جادوگر، Prayer Bead به ‌شما داده نمی‌شود، اما ازطریق آیتم Ceremonial Tanto می‌توانید Spirit Emblemهای بیشتری را کسب کنید.درابتدا آیتم Divine Confetti برای آسیب رسانی بیشتر و Pacifying Agent برای مقاومت بیشتر در مقابل ضربات Terro استفاده کنید. سپس وارد میدان مبارزه شوید. مدام حمله کنید تا نوار Posture این جادوگر پر شود و ازطرفی، مراقب جادوهای او هم باشید. همچنین در بخشی از مبارزه Shichiman غیب می‌شود.
در این حالت سعی کنید مدام درحال حرکت باشید تا ضربه‌ بعدی او، به شما اصابت نکند. با ادامه دادن مسیر پیرزنی را می‌بینید که به‌ شما می‌گوید پایین بپرید. همین کار را انجام بدهید و زمانی‌ که علامت سبز رنگ استفاده از قلاب Shinobi را مشاهده کردید، از آن استفاده کنید تا بتوانید به‌‌ محیط Ashina Depth برسید. البته این قسمت کمی تاریک است و بادقت حرکت کنید. سپس مسیر اصلی را ادامه دهید تا به یک محیط سمی برسید.
در اینجا مینی ‌باس Snake Eyes Shirahagi برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. قبل از مبارزه، سریعا به سمت چپ محیط بروید و یک مجسمه هم آنجا قرار دارد و استراحت کنید. وارد مبارزه شدن با این مینی باس از این قسمت راحت ‌تر است. Snake Eyes Shirahagi به ‌واسطه‌ی سلاحی که دارد، ضربات مختلفی را به‌شما وارد می‌کند. اصلی ‌ترین و بدترین ضربه ‌ی وی، یک ضربه‌ Thrust است که با اسلحه‌اش شما را می‌گیرد و آسیب زیادی را وارد می‌کند.
زمانی ‌که حرف ژاپنی قرمز رنگ را دیدید، سریعا دور شوید و سعی نکنید با پریدن ازضربه‌ ی او جاخالی دهید. همچنین سایر ضربه‌ها را هم می‌توانید با دفع کردن یا دفاع مناسب، رد کنید. ابزار Firecrackers برای Snake Eyes Shirahagi بسیار کاربردی است و می‌توانید از این ابزار بازوی Shinobi برای نابودی سریع ‌تر او استفاده کنید.حال پس از کشتن Snake Eyes Shirahagi ، دو تیرانداز دیگر را به‌ صورت مخفیانه از بین ببرید و سایر آیتم‌ها را جمع کنید که شامل آیتم‌هایی برای ارتقای ابزارهای بازوی مصنوعی ‌تان می‌شوند.
حال مسیر پشت Snake Eyes Shirahagi را ادامه دهید. در روبه ‌رو و سمت چپ (بالا) راه‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. مسیر سمت چپ را ادامه دهید. در بخشی از این مسیر باید بنشینید و به ‌جلو بروید. در وسط راه می‌توانید بایستید و از سمت چپ خود بالا بروید. در بالای مسیر (زمانی‌ که از دیوارها بالا رفتید) یک آیتم را روی لبه صخره مشاهده می‌کنید. همچنین می‌توانید روی سر مجسمه بودا هم بروید و یک Prayer Bead را بردارید. حال مسیر اصلی را ادامه دهید تا ‌مجسمه Hidden Forest را مشاهده کنید.در این محیط دشمنان را نمی‌بینید تا زمانی‌ که به ‌آنها نزدیک شوید.
همچنین دو مینی باس به نام Tokojiru در بازی Sekiro برای شما در نظر گرفته شده است که پشت سر هم قرار دارند و با کشتن دومین باس، ظاهر دهکده تغییر پیدا می‌کند. ابتدا دشمنان داخل محیط را از بین ببرید و آیتم‌ها را بردارید، سپس اگر فکر می‌کنید کشتن دشمنان این محیط برای شما آزار دهنده است، بیخیال دشمنان شوید و دو مینی ‌باس Hidden Forest را از بین ببرید تا تمامی دشمنان محو شوند و سپس با خیال راحت آیتم‌ها را جمع کنید.ابتدا میمون‌ ها را از بین ببرید و کمی از محیط دور شوید تا Tokojiru به‌ حالت عادی خود برگردد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =