راهنمای بازی Spider man (قسمت دوازدهم) : My OTHER Other Job

راهنمای بازی Spider man

با قسمت دوازدهم از راهنمای بازی Spider man با ما همراه باشید. در این قسمت به My OTHER Other Job (آن شغل دیگرم) که سومین ماموریت بازی است می پردازیم و این نوشتار شامل اهداف اصلی، اهداف جانبی و نکاتی است که برای انجام این بازی ارایه می کنیم.

راهنمای بازی Spider man
بازی Spider man

My OTHER Other Job (آن شغل دیگرم)

این سومین ماموریت بازی است و این نوشتار شامل اهداف اصلی، اهداف جانبی و نکاتی است که برای انجام این بازی ارایه می کنیم.

مکان: گرینویچ

جایزه: ۲۵۰ XP

بعد از نتیجه هیجان انگیزی که در برج فیسک داشتید، یک سطح بالاتر می روید و یک نقطه مهارت خواهید داشت. حالا می توانید بین سه درخت مهارت یکی را انتخاب کنید: مبتکر- برای مخفی شدن بهتر یا مهارت های چرخیدن با تور، مدافع- برای مواجهه و مبارزه بهتر، یا پرتاب تور، برای ضربه پیمایش یا ضربه زدن بهتر با تور. علاوه بر این مهارت ها، همچنین معیارهایی را قفل گشایی می کنید: آمار سرگرم کننده که هر چیزی را از فواصل پیموده شده تا ضربه هایی که به تبهکاران زده اید ثبت و اندازه گیری می کند- و پر کردن این ارقام تجربه می کنید.

سر کار برو

در حال حاضر هر کدام را انتخاب کنید خوب است (تمام این مهارت ها خوب هستند)، چون پیتر شغل دیگرش را به یاد می آورد که در آزمایشگاه به عنوان دستیار پژوهشی همکاری می کند. با تمرکز بر روی نقطه ای بر روی پشت بام با L2+R2 حرکت کنید و سپس X را فشار دهید تا به سرعت به نقطه مورد نظر برسید و در هوا با سرعت مسیر را طی کنید.

در این قسمت از بازی Spider man در مسیرتان به سر کار، تلاش کنید بالای پشت بام ساختمان ها بروید و از آنها پایین بیایید تا ببینید شدت سرعت به چه شکلی می تواند به شما کمک کند. همچنین می توانید در امتداد دیوار ها بدوید و از انتهای آنها هم بالا بروید. یک روش خوب پیمودن شهر با سرعت زیاد تاب خوردن با تور، و استفاده از Web Zip است، آنگاه به نقطه مورد نظر روی پشت بام ضربه بزنید و Point Launch (نقطه شروعی) بر روی پشت بام بسازید، و به سراغ نقطه دیگر بروید تا تاب بخورید.

بر روی سقف آزمایشگاه گرینویچ فرود بیایید و از طریق در پشت بام وارد شوید و لباس مخصوص خود را به تن کنید- لباس پیتر پارکر! ممکن است بعضی از شما پیتر را فقط دستیاری در آزمایشگاه بدانید، زیرا در حال آماده سازی آزمایشی است که به شکل بدی تمام می شود.

راهنمای بازی Spider man
بازی Spider man

راهنمای بازی Spider man : بازوی پروتزی را بررسی کنید

در این قسمت از بازی پلی استیشن Spider man وقتی دکتر با کمیته کمک هزینه های تحصیلی و پژوهشی به جلسه می رود، پیتر تصمیم می گیرد با بررسی تجهیزات آزمایشگاه به او کمک کند و ببیند چه چیزی در آزمایش امروز درست عمل نکرده است. به بازی شکسته ای می رسد و آن را آزمایش می کند، سپس به بررسی کنسول کنار آن مشغول می شود. خواهید دید که سه مولفه خراب شده اند، شما را به مینی بازی می فرستد تا آنها را تعمیر کنید.

همانند معمای “لوله کشی” باید مدار ها را از نقطه شروع به هم متصل کنید (مربع سبز) تا به نقطه انتهایی برسانید (مربع نارنجی) و این کار با قرار دادن و منظم کردن مسیر مدار ها با استفاده از اتصالات زاویه دار یا مدار های مستقیم صورت می گیرد، و در صورت نیاز آنها را بچرخانید. برخی از مدار ها هم برای نقاط جریان ورودی و خروجی خاص هستند و به فلش های زرد توجه داشته باشید، آنها به معنی این است هستند که باید جریان را از شروع تا انتها حفظ کنید. همچنین بخش های قفل شده ای وجود دارد که نمی توانید مداری در آن قرار دهید، بنابراین فضاهای خالی را برای کار خود حفظ کنید.

برای شروع این کار، به سمت مدار زاویه داری که بالای نقطه شروع قرار دارد حرکت کنید، و مدار زاویه دار دیگری را در سمت چپ جاگذاری نمایید، آن را به سمت وجه بالایی بچرخانید، و سچس مجدداً آن را با مداری که در بالا قرار دارد روبرو کنید. چند مدار مستقیم را در امتداد هم قرار دهید تا به سمت مداری که قرار داده اید پیش بروند، آنگاه یک مدار زاویه دار را به سمت راست ببرید و در جهت پایین برگردید، و تا آخر ادامه دهید- در این کار باید از همه مدار های موجود در لیست موجود استفاده کنید.

معمای دوم مداری را در مرکز نشان می دهد که از سمت راست به چپ جریان دارد، به این معنا که شما باید در امتداد این مسیر پیش بروید تا از همه قطعه های موجود استفاده نمایید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 18 =