راهنمای گام به گام بازی The Witcher 2 (دوازدهم) و توضیحات آن

راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی The Witcher 2 (دوازدهم) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)

Courage Symbolized

این بخش یکی از چند ماموریتی است که بعد از تکمیل مأموریت Prelude to War: Kaedwen و صحبت با Dethmold در دسترس قرار می گیرد: پس از آن گفتگو، وظایف متعددی به شما محول می شود.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم) برای به دست آوردن نماد شجاعت و تکمیل این مأموریت ویژه، باید Seltkirk’s Amor را به دست آورید. این مورد در حال حاضر در اختیار مردی به نام Vinson Traut است، که در حال نقشه کشیدن برای پادشاه است. برای پیدا کردن او، شما باید ریشه شورش را پیدا کنید. شما می توانید این کار را با تکمیل مأموریت The Butcher of Cidaris یا مأموریت Cervisia Veritas (یا هر دو) انجام دهید. تکمیل هر یک از این مأموریت ها، اطلاعات ارزشمندی را به شما می دهد به طوری که می توانید جستجوهای خود برای یافتن سکه مربعی را ادامه دهید.

چه یک مأموریت یا هر دو را تکمیل کنید، فردی به نام Whistling Wendy را باید در خارج از اردوگاه ملاقات کنید. حالا با Dethmold حرف بزنید. خیلی مهم است که  اینکار را انجام دهید زیرا او به شما چهار مرد می دهد که از شما پشتیبانی می کنند و شما می توانید آنها را در مواقع نیاز به کمک فرابخوانید.

به نزدیک مسافرخانه بروید، وقتی که رسیدید با مادام صحبت کنید و پیشنهاد بدهید که یک سکه مربعی پرداخت کنید. شما می توانید از بین دختران یکی را انتخاب کنید. Whistling Wendy را انتخاب کنید، و هنگامی که او از آنچه در سر دارید می پرسد پاسخ دهید که می خواهید لبخند بزند تا دروازه های بهشت به روی شما باز شود. او شما را به اتاق جانبی هدایت می کند و یک درب تله ای را باز می کند. از طریق درب به پایین بروید، درب دیگری را پیدا خواهید کرد. آن را باز کنید و مردی را که برای ملاقات با او به اینجا آمده اید ببینید: Vinson Traut. یک سکانس اجرا می شود و سپس باید با او نبرد کنید.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم) متاسفانه Traut زره های قدرتمندی پوشیده است و تنها نیست. برای شکست دادن او، شما باید با چند نگهبان مسلح مبارزه کنید. اگر ابتدا حمله نکنید آنها می توانند ضربات بدی از جناحین به شما بزنند، تعداد شما بسیار بیشتر از تعداد آنها است.

اگر Dethmold را دیدید در مورد محل سکونت توطئه گر با او حرف بزنید ( می توانید بعد از اینکه Whispering Wendy در را برای شما باز کرد به سمت او بازگردید ) می توانید بدون Traut در اطراف چرخی بزنید و دیوار پشتی اتاق را باز کنید ( دکمه فوری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود) و اجازه دهید نیروهای پشتیبانی وارد شوند.

هنگامی که تمام خدمه شما در دسترس قرار گرفتند، اجازه دهید بین شما و Traut قرار بگیرند. آنها به نفع شما آسیب زیادی به سربازان ضعیفتر وارد می کنند. سپس شما می توانید این کار را به اتمام برسانید و همچنین خود Traut  را هم بگیرید. اگر نه، شما به شدت آسیب می بینید یا می میرند.

پس از تمیز کردن خانه، زره را از مرده جدا کنید و یادداشتی را از روی میز بردارید. مأموریت شما کامل شده است.

ادامه توضیح راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)

The Butcher of Cidaris

هنگامی که شما مأموریت Courage Symbolized را فعال می کنید، در طول پیشرفت بازی، شما دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت. هر یک از این دو گزینه یک مأموریت جداگانه می باشند و شما فقط باید یکی از آن ها را کامل کنید. شایان ذکر است که اگر تصمیم بگیرید که در برابر Butcher of Cidaris مقاومت کنید، به مأموریت جانبی به نام Ave Henselt دسترسی خواهید داشت، بنابراین باید به ین موضوع هم توجه داشته باشید.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم) به غذاخوری ارتش که Zyvek به شما در تور اردوگاه نشان داد بروید. این مکان در نزدیکی پایین تپه قرار دارد و به دلیل وجود یک تخته که پست های ماموریتی روی آن نوشته شده به راحتی قابل شناسایی می باشد. هنگامی که نزدیک آن جا شدید، شاهد یک صحنه ای هستید که شامل یک مرد و پسرش می شود. هنگامی که این صحنه به پایان رسید وارد غذاخوری شوید و به Manfred که بر روی یک میز نشسته ملحق شوید. با او مثل یک دوست صحبت کنید. او درباره پسرش که شما یک لحظه قبل دیدید، به شما چیزهایی می گوید. جزئیات را دریافت کنید، سپس به او پیشنهاد کمک دهید. Manfred موافقت خواهد کرد که هر کاری را انجام بدهد تا بتواند پسرش را نجات دهد.

راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم)

به خارج از غذاخوری برگردید. شما به راحتی می توانید Sven را پیدا کنید، او هنوز هم شمشیر خود را در هوا تکان می دهد. به او توضیح دهید که بدون به توجه به مقدار مقاومتش، به او کمک خواهید کرد و نقشه ای را که در سر دارید به او پیشنهاد دهید: شما می توانید Letande Avet را پیدا کنید و پیشنهاد مبارزه کنید. مردی را در چادرش در نزدیکی تپه پیدا کنید و او را بزدل صدا بزنید. او به سرعت با دوئل با شما موافقت می کند. پس از آن شما می توانید Sven را پیدا کنید. به او بگویید که آماده هستید، این بازی به طور خودکار پیشرفت شما را ذخیره خواهد کرد و سپس در عرصه مبارزه ظاهر می شود.

بنا بر راهنمای بازی The Witcher 2 (دوازدهم) مبارزه با Butcher of Cidaris احتمالا خیلی دشوار نخواهد بود. شما احتمالا او را در گوشه ای گیر می اندازید و از آنجا به او حمله کنید. فقط آماده باشید که هر ضربه قوی که او در مسیرتان میفرستد را دفع کنید. او به اندازه کافی سریع حرکت نمی کند، پس قرار نیست حریف خطرناکی باشد، بنابراین شما باید بتوانید او را سریع به زمین بزنید. با اینکار Sven را نجات داده اید. از صحنه بیرون بروید و با پدر آن پسر صحبت کنید. شما می توانید او را در مورد سکه ها امتحان کنید. او به شما اطلاعاتی می دهد که به مأموریت Courage Symbolized کمک می کند. مأموریت فعلی شما کامل شده است. همانطور که در اطراف اردوگاه حرکت می کنید، به طور خودکار با یک شخص به نام Proximo آشنا خواهید شد و مأموریت فرعی Ave Henselt را به عنوان پاداش فعال می کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =