راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم) و توضیحات آن

راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی The Witcher 2 (ششم) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)

Indecent Proposal

پس از آزاد کردن  Dandelionو Zoltan، می توانید به میخانه برگردید تا با دوستانتان صحبت کنید. درحین صحبتتان، می توانید مأموریتی به نام The Kayran را شروع کنید. فقط به این دلیل که آنرا شروع کرده اید می توانید آن را به پایان نرسانید و به مأموریت اصلی توجه کنید. در اواخر شب، برای اجابت دعوت Loredo می توانید از عمارتش دیدن کنید.

 عمارت Loredo را در حاشیه شهر پیدا کنید، از منطقه صنعتگران بگذرید. دو سرباز کنار دروازه ایستاده اند آنها به شما اجازه ورود نمی دهند مگر اینکه بلافاصله بعد از غروب خورشید آنجا را ببینید (عقربه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش ظاهر خواهد شد که حدود ۹ بعد از ظهر را نشان می دهد و آیکون به یک ماه نقره ای تبدیل می شود که نشانگر رسیدن غروب است). با آنها صحبت کنید. آنها سلاح های خود را روی تنه درختی در سمت چپ دروازه قرار خواهند داد. حالا می توانید از دروازه عبور کنید و وارد زمین های عمارت شوید.

ورود شما کات می شود و Vernon Roche به شما می پیوندد. اینجا، Roche محل یک منجنیق را در رودخانه به شما نشان می دهد. اینجا به فرمان Loredo از حرکت قایق ها در رودخانه جلوگیری می شود. واقعیتی که Roche آن را بخوبی می داند. او می خواهد برای جلوگیری از مشکلات آینده آن را نابود کند. مأموریت فرعی به نام Ballista The فعال می شود.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم) اگر می خواهید این مأموریت را انجام دهید باید با Loredo. ملاقات کنید. در حال گزارش دادن به Vernon Roche از چند پله بالا بروید. نگهبان آنجا به شما اطلاع خواهد داد که Loredo مشغول کار است. با Vernon Roche به سمت پایین پله ها برگردید و سپس به او نزدیک شوید او در سایه ایستاده و آنچه را که باید انجام دهید برای شما می گوید. با فرض اینکه شما هنوز Kayran را از بین نبرده باشید، مردی مکالمه شما را به طور اتفاقی شنیده و داوطلبانه اطلاعاتی را در مورد یک تله به شما می دهد. مهم نیست که تاجر (منظور Loredo ) با شما حرف بزند یا نه. چیزی که مهم است گام بعدی شما است: شما باید از نگهبانان دزدکی بگذرید تا بفهمید که Loredo در مورد چه چیزی با جادوگر صحبت می کند.

Roche تقریبا بلافاصله شروع به شلوغکاری می کند. نگهبانی که در گوشه ای ایستاده، به جلو می آید تا با Roche صحبت کند و شما می توانید به سمت منطقه ای که توسط این نگهبان محافظت می شد بروید. در اینجا یک تخته سنگ بزرگ وجود دارد، بر روی آن فشار دهید و سمت راست آن بایستید. نگهبان دیگری را می بینید که در طرف دیگر تخته سنگ پاسبانی می کند.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم) وقتی که نگهبان از شما رد شد، او را دنبال کنید و با یک ضربه سریع به سر، او را از بین ببرید. سپس به دیوار فشار دهید و به ناحیه ای که محافظان از آن پاسبانی می کنند وارد شوید. به گوشه نگاه کنید. به احتمال زیاد یک محافظ را می بینید. می توانید از پشت به او حمله کرده و به سر او ضربه بزنید، هر چند باید مراقب باشید که زیاد سروصدا نکنید. زدن نگهبان امکان دسترسی به دری را که از آن محافظت می کرد را به شما می دهد.

متاسفانه درب قفل است. با این حال، شما می توانید در دیوار سنگی جستجو کنید تا جایی را ببینید که می توانید بر روی آن جا بپرید و به سطح بالاتر صعود کنید. در امتداد لبه حرکت کنید و سپس به طرف دیگر دیوار بپرید. حالا در منطقه سرسبزی هستید و به دیوار نگاه می کنید. نگهبانان گشت را می بینید و یک نگاه کوتاهی به جادوگر خواهید داشت. می توانید نزدیکترین نگهبان را که در حال گشت زنی است بکشید، در حال گشت زنی او را زیر نظر بگیرید و پشت سر او یواشکی حرکت کنید وقتی که او در جهت مخالف حرکت کرد، او را از پای درآورید. دو محافظ دیگر در همان نزدیکی هستند که می توانید آنها را به همین شیوه از بین ببرید.

هنگامی که محافظان را از بین بردید، می توانید همه جا را بررسی کنید. یک اتاق پر از صندوقچه های گنج وجود دارد که باید آنجا را پیدا کنید. آنها را برای آیتمهای بعدی با خود ببرید. سپس به دنبال دیواری بگردید که در آنجا جادوگر را دیدید. در نزدیکی پایه، یک سکوی مرتفع وجود دارد که می توانید از آن بالا بروید. این کار را انجام دهید، صندوقچه های گنج را غارت کنید و سپس به دنبال پنجره بگردید. اگر به دنبال اعلان روی صفحه بگردید، می توانید به مکالمه گوش کنید.

هنگامی که مکالمه به پایان می رسد، به عقب جایی که Roche در انتظار نگهبان گمشده است برگردید. حالا هر دو نفرتان می توانید از پله ها بالا بروید، اما شما تنها مجاز به دیدار با Loredo خواهید بود. Roche دعوت نشده است. به داخل بروید و با جادوگر ملاقات کنید از او گذشته و به طرف گوشه بروید و سپس برای دیدار با Loredo به سمت چپ بروید. او می خواهد در شکار کردن کایران به شما کمک کند. شما می توانید موافقت کنید که او به شما کمک کند یا اینکه کمک او را رد کنید هر کدام را که ترجیح می دهید انجام دهید. سپس وقت آن رسیده است که او را ترک کنید. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، مأموریت به پایان می رسد.

ادامه توضیحات راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)

The Kayran: Ostmurk

پس از به پایان رسیدن مأموریت The Kayran: A Matter of Price شما خود را در یک منطقه باتلاقی می یابید. Triss از دور خارج می شود و شما را ترک می کند. به شما توصیه می شود که Ostmurk خود را پیدا کنید، و یا برای داشتن کمک در Lobinden به دنبال Cedric بگردید.

مشاور گرفتن از Cedric ایده بدی نیست. انجام این کار باعث می شود همه چیز راحتتر پیش رود. به Lobinden برگردید و elf را یا بر روی سکوی مرتفع جایی که قبلا با او ملاقات کرده بودید و یا در اطراف (و یا در داخل) خانه های نزدیک پایه سکو ببینید. او در اطراف خانه ها حرکت می کند، اما وقتی او را می بینید باید او را تشخیص دهید.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم) Cedric به شما می گوید که می توانید ostmurk را در یک غار در نزدیکی ویرانه های elven پیدا کنید. غار در جنوب Lobinden واقع شده است. هنگامی که شما به خرابه های elven رسیدید، یک آبشار پیدا خواهید کرد. می توانید وارد آبشار شوید تا به شبکه ای از غارها وارد شوید که اژدها ها آنجا زندگی می کنند. اگر مأموریت جانبی به نام The Nekker Contract را انجام داده باشید باید با منطقه آشنا باشید.

در پایین ترین نقطه غار، Ostmurk را پیدا می کنید که توسط هیولای بزرگ Rotfiend محافظت می شود. او را با حرکت سریع شمشیر شکست دهید. سپس ماده آبی درخشان روی دیوار را بررسی کنید. شما می توانید ostmurk را ببرید، و حالا باید آن را به یک معجون تبدیل کنید. در صورتی که فراموش کرده اید، می توانید به کیمیاگری دسترسی پیدا کنید و سپس از آنجا می توانید نوع معجونی را که می خواهید (در این مورد، معجون Mongoose) را از یک لیست انتخاب و در نهایت آن را تولید کنید. هنگامی که اینکار را انجام دادید، به مرحله بعدی مأموریتتان وارد می شود.

راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (ششم)

حالا که مقاومت خوبی در برابر kayran کسب کرده اید زمان جنگیدن با حیوان فرارسیده است. معجونی را که درست کرده اید تا قبل از شروع نبرد ننوشید. وقتی که معجون Mongoose  را بدست آوردید (یا معجونها، هرچند شما احتمالا تنها به همین نیاز دارید) آماده شوید تا به سوی Flotsam بروید و Sile را ملاقات کنید، اینک آماده برای نبرد با Kayran خواهید بود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =