راهنمای گام به گام بازی The Witcher 2 (چهاردهم) و توضیات آن

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی The Witcher 2 (چهاردهم) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)

Hatred Symbolized

متحد با Vernon Roche

پس از آزاد کردن مردانی که در اردوگاه سرگردان بودند و بعد از تلاش برای یافتن فرد گمشده، می توانید با Zyvik  صحبت کنید او در مورد یک شمشیر قدرتمند به نام Hatred می گوید. اعتقاد بر این است که آن شمشیر در اختیار Dragonslayer است. برای دریافت این اطلاعات با Zyvik صحبت کنید تا مأموریت را فعال کنید پس از تکمیل مأموریت The Path to Vision با Dethmold در چادرش صحبت کنید تا بفهمید که چگونه باید از مه عبور کنید. هنگامی که او چیزهایی را که به آن نیاز دارید به شما می دهد، با Zoltan از مه عبور می کنید تا به سمت Vergen بروید. در طرف دیگر این مه، بعضی صحنه ها اجرا می شود. بعد از پایان صحنه ها، Zoltan به شما اطلاع می دهد که در یک تونل زیرزمینی که به Vergen منتهی می شود، شما را ملاقات خواهد کرد.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم) برای پیدا کردن ورودی تونل، قلعه را ترک کنید و به اردوگاهی که elves در خارج از شهر ساخته اند، برگردید. از تپه پایین بروید، سپس به سمت چپ بپیچید و وارد یک دره تنگ و عمیق شوید. به ورودی می رسید. وقتی که وارد شدید، متوجه خواهید شد که نور کافی وجود ندارد. اکثر راهروها کم نور هستند و بدتر از آن، آنها توسط گروهی از هیولا ها که به شما حمله می کنند اشغال شده اند.

گذرگاه ها پیچ در پیچ هستند و اغلب به بن بست می رسند. نشانگر نقشه به شما یک ایده کلی راجع به اینکه کجا باید بروید می دهد، آن را دنبال کنید و از چند راهرو با دیوارهای چوبی عبور کنید. شمشیرتان را بکشید و با هر هیولایی که می بینید، از جمله rotfiend و  bullforeبجنگید. حریف دوم یک حیوان خبیث است که شما باید با ترکیب جادو و شمشیر او را بکشید و سپس کلیدی را که در جادهی که آن نزدیکی است، پیدا می کنید، بردارید. درب را باز کنید و با Zoltan دیدار کنید.

دوست کوتوله شما تنها نیست Saskia با شمشیری که به دنبالش بودید، کنار او ایستاده است. او آن را به شما می دهد و شما می توانید با او در مورد چیز دیگری که نیاز دارید “یک زوبین” صحبت کنید، او به شما می گوید که زوبین در حال حاضر در اختیار یک elf به نام Skalen Burdon است. مأموریت کامل است و The Spear of Destiny به عنوان مأموریت جدید در دسترس قرار می گیرد.

متحد با Allied

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم) وقتی که به مأموریتی به نام The Eternal Battle در اوایل فصل دسترسی پیدا می کنید،  باید بیشتر درباره چگونگی باطل کردن نفرین از میدان جنگ یاد بگیرید. با صحبت کردن با Philippa Eilhart در خانه اش در بالای Vergen، اساس عملیات خود را در طول فصل پایه ریزی کنید. در آنجا شما می توانید از یک نفرین خون و چیزهای مشابه بپرسید تا اطلاعات مربوط به چیزهایی که برای باطل کردن نفرین به آنها نیاز دارید را بدست آورید. او میگوید شما باید با پیدا کردن دو چیز، نفرین را باطل کنید. این مأموریت مربوط به بدست آوردن یکی از آنها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمادی که باید پیدا کنید، با Cecil Burdon در اتاقش صحبت کنید. او به شما در مورد نبردی که سه سال قبل با اصرار شما انجام شد، می گوید. شما می فهمید که نماد مورد نیاز شما یک شمشیر است که توسط Vandergrift نگهداشته می شود و در حال حاضر در اختیار Saskia است. شما قادر نخواهید بود تا مأموریت خود را فراتر از این نقطه ادامه دهید تا زمانی که مأموریتی با نام A Matter of Life and Death را انجام دهید این پروژه ای است که بیشتر فصل را دربرمی گیرد. هنگامی که در آن مأموریت را انجام دادید. این مأموریت بصورت خودکار کامل می شود.

ادامه توضیحات راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)

The Path to Vision

همانطور که برای تکمیل مأموریت the Lost Lambs کار می کنید، دو سرباز را در نزدیکی ساحل نه چندان دور از اردوگاه نیروهای ویژه پیدا خواهید کرد. با آنها صحبت کنید و آنها را به Visionary، مردی که باید ملاقات کنید، معرفی کنید. آنها را به سمت اردوگاه هدایت کنید، سپس با Zyvik صحبت کنید تا در مورد چند شخصیت مرموز به شما بگوید.

بنا بر راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم) برای پیدا کردن Visionary ، به خارج از اردوگاه بروید. می توانید در امتداد دیوارهای آرایش یافته با نیزه ها حرکت کنید. به طرف دره در جهت مخالف چادر نیروهای ویژه حرکت کنید. وقتی که وارد شدید و در امتداد این دره ها سرازیر شدید، در نزدیکی برخی از اجساد، rotfiend ها را پیدا خواهید کرد. چند سرباز زنده نیز آنجا خواهند بود. rotfiends را بکشید و سربازان را نجات دهید، یکی از آنها به شما پول می دهد و از شما می خواهد که او را به Visionary تحویل دهید. او بالاتر از دره زندگی می کند.

در امتداد دره حرکت کنید. مرد ایستاده در خارج از اتاقش نزدیک دایره ای از شمعها را می بینید. بین شما و آن حلقه، چند harpies وجود دارد. می توانید به سرعت و برای حفاظت از شمع ها به طرف آنها بروید. سپس با Visionary صحبت کنید و به او برای دادن اطلاعات رشوه دهید. هنگامی که شما چیزهای خوبی را به او بدهید، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد که به شما کمک می کند تا نفرین وحشتناکی را که برای آن منطقه مرگ آور است را باطل کنید. سپس مأموریت کامل می شود.

The Spear of Destiny

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)

در پایان گفتگو با Saskia در پایان مأموریت the Hatred Symbolized ، این مأموریت جدید در دسترس خواهد بود.

هنگامی که شما مأموریت جدید را دریافت می کنید، اولین چیزی که باید انجام دهید این است که از معادن خارج شوید. از همان استراتژی کلی استفاده کنید که به دنبال راهی برای رسیدن به سمت پایین بودید، فقط در جهت معکوس. وقتی خارج شدید، به قلعه dwarf بروید. Skalen را در نزدیکی ورودی پیدا خواهید کرد. با او تاس بازی کنید.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (چهاردهم)  Skalen را در تاس بازی با امتیازات بالا شکست دهید. قبل از اینکه با او صحبت کنید، پیشرفتتان را ذخیره کنید. پس از آن می توانید فایل ذخیره را بارگذاری کنید. وقتی که در مسابقه پیروز شدید، سرنخ وعده داده شده را به دست می آورید و مأموریت کامل می شود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =