راهنمای گام به گام بازی The Witcher 2 (چهارم) و توضیحات آن

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی The Witcher 2 (چهارم) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)

این بازی برای پلترفمر های پلی استیشن و ایکس باکس مناسب می باشد. 

Blood of His Blood

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) پادشاه Foltest و Vernon Roche به سمت مقصد جدید حرکت می کنند. آنها را دنبال کنید. در صحنه بعدی، اژدها به شما حمله می کند، شما قبلا این را تجربه کرده بودید.

اژدها Roche را زخمی می کند و ولی شما زنده می مانید تا از پادشاه محافظت کنید. به طرف صفحه نمایش بدوید و دکمه ای را فشار دهید. بسته به تنظیمات، ممکن است نیازی به فشار دادن دکمه نداشته باشید. در هر اتفاق، به سمت صفحه نمایش حرکت کنید و مواظب اژدها باشید. وقتی جاده شروع به پهن تر شدن می کند به سمت راست بروید زیرا اژدها جایی را که چند لحظه پیش شما و پادشاه آنجا پناه گرفته بودید را با آتش دهانش می سوزاند.

بازهم پیش بروید. قبل از اینکه در آهنی بین شما و اژدها سقوط کند، از دروازه عبور کنید. به صحنه دیگری می روید که در آنجا با دنبال کردن پادشاه تا طبقات بالایی به جایی می رسید که او با فرزندان خود و یک راهب ملاقات می کندو پس از آن شما در زندان با Vernon Roche ظاهر می شود.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) اینجا می توانید پاسخ تان را انتخاب کنید، پاسخی را که دوست دارید، انتخاب کنید. وقتی که گزینه«من می خواهم قاتل را شکار کنم» را انتخاب کنید، به صحنه دیگری می روید که به Returning Memories side quest وارد می شوید و quest بعدی نیز در ادامه آن خواهد بود.

The Dungeons of the La Valettes

هنگامی که quest قبلی به پایان رسید، شما خود را در یک سیاه چال زنجیر شده می بینید. Vernon Roche به شما کلیدی را که برای فرار نیاز دارید داده است، اما نگهبانان خارج از سلولتان هستند و انتظار می رود که اگر غل و زنجیرها را باز کنید و سعی کنید از آنها عبور کنید، بشدت با شما مقابله کنند. اول، باید نگهبانان را تحریک کنید تا وارد سلول شوند و بعد با آنها بجنگید.

طبق آنچه در راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) بیان می شود هنگامی که محافظی وارد سلول شد، زنجیرها را باز کنید و با مشت و لگد با او بجنگید. در این لحظه، باید با دقت صفحه نمایش را زیر نظر بگیرید. عقربه ها ظاهر می شوند و شما می فهمید که کدام دکمه را برای آسیب رساندن به دشمن خود فشار دهید. قبل از اینکه نگهبانان به شما آسیب برسانند، باید این کار را انجام دهید. اولین نگهبان را شکست دهید و به سراغ دومی بروید، او خطرناک تر است وقتی او را شکست دادید، برای پیدا کردن یک کلید لباس های او را بگردید. از کلید برای باز کردن دری که در نزدیکیتان است استفاده کنید و خارج شوید. حالا باید از این منطقه فرار کنید.

صندوقچه گنجی که در نزدیکتان است را باز کنید. داخل صندوق، یک شمشیر فولادی و مجموعه ای از معجون ها را پیدا می کنید. آنها را بردارید و وارد راهرو بعدی شوید. جلویتان یک درب وجود دارد. زیرلب زمزمه می کنید که با وجود مشعلهای روشن موجود در این گذرگاه نمی توانید از چنگ اژدها فرار کنید. اما یادتان نرود که می توانید استتار شوید.

با توحه به راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) از در عبور کنید و به انتهای راهرو بعدی برسید. به سرعت در سلولی که سمت چپتان قرار دارد خود را مخفی کنید، سپس منتظر نگهبانی که آن نزدیکیهاست بمانید. وقتی عبور کرد، پشت سر او دزدکی حرکت کنید وقتی به شما خیره شد. می توانید دکمه نشان داده شده روی صفحه را فشار دهید تا او را نابود  کنید. سپس با خیال راحت در امتداد راهرو حرکت کنید. با بلارفتن از چند پله جلوی خود دری قفل شده می بینید. راهرو اینجا دوشاخه می شود و شما می توانید به سمت چپ یا راست بروید. مسیر شما در زندان از این نقطه به بعد بستگی به دو عامل دارد: آیا مسیر چپ را انتخاب می کنید یا راست را؟ و اینکه آیا Aryan را کشته اید و یا وقتی با او در the Fore quest رودرور شدید او را بخشیدید.

مشعلی که در نزدیکیتان قرار دارد را با استفاده از جادو خاموش کنید (هنگامی که به اندازه کافی به آن نزدیک می شوید فورا روی صفحه نمایش ظاهر می شود)، یک نگهبان به شما نزدیک خواهد شد. او را بکشید، سپس به چپ یا راست بروید.

اگر به سمت راست رفته و از چند پله بالا بروید، یک نگهبان آنجا پیدا خواهید کرد. پشت او به سمت شماست و به نگهبانی که پایین راهرو قرار دارد نگاه می کند. این اجازه می دهد تا شما بر اولین نگهبان غلبه کنید، سپس نگهبان دوم را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد مواجهه شدن با نگهبانان بیشتر از بین ب برید، زیرا کسی زنگ خطر را بصدا در نیاورده است.

بنا بر راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) وقتی دومین محافظ را شکست دادید، کلید Rusty را رها می کند. با کلید به طبقه پایین به سوی تقاطع بروید، و دربی که آنجا هست را باز کنید و داخل شوید. اینجا یک دریچه وجود دارد. وارد آن شوید دریچه به یک راهرو وارد می شود که پر پیچ و خم است.. شما باید از روی برخی قلوه سنگ ها بپرید اما نگرانی در مورد هیچ نگهبانی نداشته باشید، تا زمانی که از آن منطقه دور شوید و به مقصد خود برسید. در آنجا، از یک بلندی بالا روید و وارد یک سلول شوید، جایی که قاتل و منشی سعی دارند شخصی را مجبور به امضای یک سند کنند. هویت فردی که سعی دارد مجبور به امضای این سند شود بستگی به این دارد که Aryan زنده مانده است یا نه؟

ادامه راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)

اگر Aryan زنده بماند، پس او فردی است که آنها او را شکنجه می دهند. دشمن ضعیف را مغلوب کنید، سپس با نیروی ضربات سنگین و سحر و جادو، از دشمن قدرتمند تر محافظت کنید. وقتی که اینکار را انجام دادید زندانی را آزاد کنید و به سوالاتش اگر دوست دارید پاسخ دهید. سپس با او به طبقه بالا بروید و از حمایت او برخوردار شوید. صحنه بعدی شروع می شود. به طبقات بالا بروید، و او را در گوشه ای رها کنید. Aryan می خواهد شما را از منطقه ای که توسط سربازان محافظت شده، خارج کند. سلاح خود را بکشید و درب را باز کنید. شما باید در راهرو جلو بروید و به هر سرباز که سر راهتان قرار می گیرد مرگ را هدیه کنید. هنگامی که آخرین نفر آنها را کشتید به سوی Aryan بازگردید و سپس او را از راهرویی که تازه پاکسازی کرده بودید عبور دهید. وقتی به طبقه بالاتر می رسید، شما را به سلول دوم سمت چپ هدایت می کند. در آنجا، او یک گذرگاه مخفی را نشان می دهد. صحبت کردن با او را به زمان دیگری موکول کنید، در را باز کنید و وارد گذرگاه شوید. یک انفجار راهرو پشت سر شما را مسدود می کند. در انتها به یک درب می رسید که اکنون می توانید از آن عبور کنید و ادامه یابد.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) توجه داشته باشید که اگر قبلا در این بازی Aryan را کشته باشید، در این مرحله، Louise La Valette، شخص مورد آزار و اذیت در سلول است. شما می توانید او را همان گونه که Aryan را آزاد کردید آزاد کنید، اما در این صورت فرستاده ای خواهد آمد و به شما کمک می کند تا به دربی برسید که راه خروج از زندان است. این یک روش دیگر برای رسیدن به هدفی مشابه است.

حالا وقت آن رسیده است که کمی عقب نشینی کنیم. چند پاراگراف فوق فهمیدیم که اگر سمت چپ را انتخاب کنید و از پله ها بالا بروید و در تقاطع مقابل در قفل شده بایستید، چه اتفاقی می افتد. به هر حال شما می توانید مسیر سمت چپ را انتخاب کنید.

اگر به سمت چپ بروید، متوجه خواهید شد که راه در تصرف چند نگهبان است. شما می توانید آنها را با دقت با استفاده از استتار (مشعل را خاموش کنید و وقتی آنها برای بررسی می آیند آنها را با ضرباتی بیهوش کنید) بکشید، اما زد و خوردهای دیگری هم در حال انجام است، زیرا دیگر زندانیان هم شورش کرده اند. هر نگهبانی را که می بینید، بکشید و سپس از در خارج شوید و به سمت راست در انتهای اتاق بروید و وارد سکانس بعدی شوید.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم) فرض کنیم شما Aryan La Valette را قبلا بخشیده باشید، تعدادی از نگهبانان Aryan را از سلول بیرون می آورند. او محافظان را ناخودآگاه ضربه می زند و می کشد. یک مکالمه بین شما و او اتفاق می افتد و او از شما می خواهد تا منطقه پیش رو را که پر از نگهبان است پاکسازی کنید. به خواست او اینکار را انجام دهید و وقتی مسیر را پاکسازی کردید به سمت Aryan بازگردید. او را در امتداد راهرو همراهی کنید و به سلول دوم که در سمت چپ طبقه بالا واقع شده وارد شوید، سکانس دیگری شروع می شود. Aryan را در سلول تنها بگذارید و در امتداد اتاق به سمت در ورودی در انتها بروید. بعد از عبور از آن خارج شوید.

اگر قبلا اجازه نداده باشید که Aryan زنده بماند، به جای آن baroness ( همسر بارون) از سلول بیرون می آید که همسر Aryan  است. شما باید مراحل را دنبال کنید و هر محافظی را که سر راهتان قرار دارد بکشید. سپس یک ملاقات برگزار می شود و فرستاده به شما کمک می کند تا فرار کنید. با کمک او، شما راه خود را با خیال راحت تا خروج از زندان پیدا می کنید.

صرف نظر از این که چطور بازی کرده باشید، در نهایت از طریق همان درب بیرون می آورید و خود را کنار اسکله می بینید. اگر شما Newboy را ذخیره کرده باشید، با مشاوره خوب او، بازی می کنید. با این حال به او پاسخ دهید و به او گردنبندی می دهید. پیشرفت شما در Melitele’s Heart side quest به روز شده است.

راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (چهارم)

در امتداد اسکله پیش بروید (اگر Newboy کشته شده باشد) ممکن است مجبور شوید با نگهبانان بجنگید.  به زودی Triss را خواهید یافت. او را دنبال کنید تا به کشتی Vernon Roche برسید، که در آن یک سکانس اجرا می شود. می فهمید که مقصد بعدی شما Flotsam است. به این ترتیب game’s prologue به پایان می رسد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =