راهنمای بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

آموزش بخش زامبی بلک اپس کلد وار

کمپانی Treyarch با ارائه بخش زامبی در بازی Call of Duty امسال توانسته مانند نسخه های قبلی Black Ops، هیجان روبرو شدن با زامبی‌ها در دنیای کال آف دیوتی را فراهم کند. حالتی که طرفداران برای چندین سال منتظر آن بودند. نقشه زامبی این بازی که Die Maschine نام دارد، یک نقشه (مپ) خارق‌العاده است که اشاراتی به گذشته دارد و بسیاری از رازهای  زیرزمینی آن را بر ملا می‌کند. در این راهنما ، ما می‌خواهیم مهم‌ترین ویژگی‌های بخش زامبی بلک اپس کلد وار ( Call of Duty Black ops cold war ) آموزش داده و نکاتی جدید جهت زنده‌ماندن و دست‌یابی به آن کریستال‌های آتریوم با ارزش را به شما ارائه دهیم.

برق را روشن کرده و زود به دستگاه Pack-A-Punch برسید

آموزش زامبی Black ops cold war

هنگامی‌که در چند دور اول در حال تلاش برای کسب امتیازهای اضافی هستید، درب‌ها را باز کنید و وارد پناهگاه داخلی Die Maschine شوید.

فلش‌های بنفش را به سمت تاسیسات و اتاقی که دکمه قرمز در آن قرار دارد دنبال کنید، جهت صرفه‌جویی فقط درب‌های ضروری را باز کنید. زمانی که برق روشن شد، یک اتفاق ناهنجار در مرکز تاسیسات رخ می‌دهد. به سمت آنجا بروید (حواستان باشد که حتما ۵۰۰ امتیاز کسب کرده‌اید) و و بدین ترتیب می‌توانید دیوارهای کریستالیزه‌شده سفید‌رنگ را به سمت پورتال آتر/ Aether Portal دنبال کنید.

هزینه را پرداخت کنید تا بتوانید از آنجا عبور کرد و وارد یک اتاق حاوی یک قطعه از یک دستگاه شوید. برای فعال کردن دستگاه Pack-A-Punch این قطعه را با خود به مرکز تاسیسات ببرید، در آنجا می‌توانید ۵۰۰۰ امتیاز پرداخت کنید تا سلاحتان به یک سلاح غول و خفن تبدیل شود. به همین سادگی!

از انبار مهمات و میز ساخت و ساز استفاده کنید

راهنمای بخش زامبی call of duty black ops cold war
راهنمای بخش زامبی call of duty black ops cold war

پس از روشن شدن برق، می‌توانید از انبار مهمات و میز ساخت ‌و ‌ساز نیز استفاده کنید. اگر نقطه قرارگیری دکمه برق را مبدا خود در نظر بگیریم، انبار مهمات در گوشه سمت راست بالای مرکز تاسیسات داخلی قرار دارد. با نجات زامبی‌ها/ Zombies، آنها قطعاتی را از خود برجای می‌گذارند که می‌توانید آن‌ها را بردارید و با استفاده از آن‌ها زره بسازید و میزان آسیب‌رسانی سلاحی که از آن استفاده می‌کنید را ارتقا دهید. اگر بتوانید در پایان هر دور چند زامبی را نجات دهید و چند وظیفه را تکمیل کنید، می‌توان گفت که این مکان ارزش بازدید را داشته است. همچنین در این نقشه یک میز ساخت و ساز وجود دارد که درون تونلی‌ست که به سمت مرکز تاسیسات می‌رود. در اینجا می‌توانید واکسن استیم‌شات بسازید تا در صورت آسیب‌دیدگی شما را زنده نگه‌دارد و حتی می‌توانید در سطوح بالا هواپیمای بدون سرنشین Scorestreak و کیت‌های احیای مجدد بسازید.

از دستگاه‌های نوشابه Perk a Cola مناسب استفاده کنید

راهنمای بخش زامبی کال آف دیوتی بلک اپس کلد وار
راهنمای بخش زامبی کال آف دیوتی بلک اپس کلد وار

هنگامی که برق را روشن کردید و سلاح مناسبی برداشتید، از راهی که وارد شدید به سمت خارج این مکان بروید تا به یک دستگاه نوشابه Jugger-Nog که در سمت چپ‌تان قرار دارد برسید. این مهمترین نوشابه موجود در این بازی است زیرا سطح سلامتیتان را افزایش می‌دهد و بدین ترتیب اگر توسط زامبی‌ها مسموم شدید می‌توانید مدت زمان بیشتری زنده بمانید.

سپس می‌توانید از اتاقی که دکمه برق در آن قرار داشت یک نوشابه ابتدایی بردارید تا به سلاح خود افکت تیراندازی تصادفی بدهید. اگر به صورت گروهی بازی می‌کنید، نوشابه Quick Revive نیز بسیار مفید است. می‌توانید از طریق ساختمان Nacht der Untoten به بیرون بروید و این نوشابه را در آنجا بیابید.

مراقب هیولاهای Megaton باشید

راهنمای بخش زامبی call of duty black ops cold war
راهنمای بخش زامبی call of duty black ops cold war

هر چند دور یکبار با یکی از سگ‌های آلوده روبرو خواهید شد که البته دردسر زیادی ایجاد نمی‌کنند. با این حال، در بین دورهای بیماری و زامبی‌ها ممکن است با یک Megaton مواجه شوید، این موجود یک هیولای رییس است که نوار سلامتی بزرگی دارد. ابتدا روی آنها تمرکز کنید، زیرا با استفاده از حملات گسترده می‌توانند به سرعت سلامتی شما را از بین ببرند. فقط یادتان باشد هر کاری که می‌کنید به آن‌ها نزدیک نشوید زیرا سریعا کشته خواهید شد.

هیولای Megaton می‌تواند به دو زامبی رادیواکتیوشده کوچکتر تقسیم شود که می‌توانند آسیب‌های مشابهی را تحمل کنند، بنابراین زمانی که کارش را تمام کردید مطمئن شوید که به طور کامل از بین رفته است. اگر به فضای بیشتری برای جمع‌آوری زامبی‌ها نیاز دارید از فضای باز بیرون استفاده کنید.

 

منبع: Techradar

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 14 =