راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶

راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت 6

در مقاله راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶ شرح میدهیم که: پس از اینکه با راهنمایی‌ های Danse مجدداً برق ساختمان را وصل کردید، آماده نبرد با تعداد زیادی از مهاجمین باشید که این سری در دسته‌ های پر‌جمعیت ‌تر حمله می‌کنند و برای مقابله با آنها باید حساب ‌شده حرکت کنید. بهتر است در حالی که Danse با آنها مبارزه می‌کند، به داخل راهرو بروید و با سنگیر‌گیری مهاجمین را هدف قرار دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت 6
راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶

در مقاله راهنمای قدم به قدم بازی Fallout ۴ پارت ۶ شرح میدهیم که: پس از اینکه با راهنمایی‌ های Danse مجدداً برق ساختمان را وصل کردید، آماده نبرد با تعداد زیادی از مهاجمین باشید که این سری در دسته‌ های پر‌جمعیت ‌تر حمله می‌کنند و برای مقابله با آنها باید حساب ‌شده حرکت کنید. بهتر است در حالی که Danse با آنها مبارزه می‌کند، به داخل راهرو بروید و با سنگیر‌گیری مهاجمین را هدف قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا هم آسیب کمتری ببینید و هم پوشش خوبی برای Danse فراهم کنید. پس از کشتن همه‌ی مهاجمین، با استفاده از آسانسور به طبقه بالا بروید که آن جا هم مهاجمین ‌بیشتری انتظار شما را می‌کشند.
پس از کشتن این دسته از نیرو‌های دشمن، می‌توانید دستگاه گیرنده را با جستجوی اجساد دشمنان پیدا کنید. سپس کافی است مجدداً با استفاده از آسانسور از ساختمان خارج شوید. حال اگر با Danse صحبت کنید، وی سلاح لیزری شخصی ‌سازی خودش را که Righteous Authority نام دارد به شما هدیه خواهد داد و همچنین از شما دعوت خواهد کرد تا به انجمن The Brotherhood of Steel بپیوندید.
موافقت با درخواست وی به منزله آغاز مراحل Sampa Invicta است و پس از ملاقات مجدد با وی در پایگاه پلیس کمبریج رسماً به عنوان عضو جدید انجمن The Brotherhood of Steel شناخته خواهید شد و می‌توانید عملکردهای این گروه را انجام دهید و در عین حال از مردم نیز در برابر دشمنان ‌شان محافظت کنید.
در Fallout 4 در مجموع چهار گروه مختلف هستند که می‌توانید در آنها عضو شوید. در این میان پیوستن به گروه Railroad کمی دشوار است.
چرا که این گروه سعی می ‌کنند تا تمام اطلاعات مرتبط با خودشان را مخفی نگه دارند و به همین دلیل هم بازی هیچ راهنمایی برای پیوستن به آنها در اختیار گیمر قرار نمی‌دهد. نام این گروه برگرفته از خطوط راه‌آهن زیر‌زمینی آمریکا در قرن ۱۹ میلادی است که برده‌ های سیاه‌ پوست برای فرار کردن از دست اربابانشان از آن استفاده می‌کردند. دلیل این نامگذاری این است که اعضای Railroad اعتقاد دارند گروه Institute، که رقیب اصلی آنها هم به ‌شمار می‌رود، سربازان را به بردگی گرفته است و به همین دلیل هم تمام تلاش خود را برای آزاد‌سازی آنها انجام می‌دهند.
شاید پیوستن به این گروه واقعاً دشوار باشد، ولی در صورت موفقیت، می‌توانید شخصیت Deacon را به عنوان یک همراه کنار خودتان داشته باشید، لباس‌های خودتان را شخصی‌ سازی کنید و همچنین سلاح Deliverer را دریافت کنید که یکی از بهترین سلاح‌ های بازی است. برای ملحق شدن به Railroad، اول باید مرحله کاملاً مخفی Road to Freedom را آغاز کنید و علیرغم این‌که این مرحله هیچ راهنمایی در اختیار‌تان قرار نمی‌دهد، آن را تمام کنید.
شروع کردن این مرحله بسیار دشوارتر از تمام کردنش است. چرا که این مورد را می‌توان به چند روش مختلف آغاز کرد. یکی از این روش‌ها جستجوی منطقه Park Street Station برای پیدا کردن نشانه‌ هایی از انجمن Railroad است. روش دیگر صحبت کردن با دکتر Amori در حین انجام دادن مرحله The Molecular Level است. ولی ساده‌ ترین روش، گوش کردن به صحبت‌ های مردم در یکی از دو منطقه Diamond City یا Goodneighbor است.
برای این کار فقط کافی است کمی صحبت ‌های افرادی را گوش دهید که در مورد Railroad در یکی از دو منطقه مذکور صحبت می‌کنند. پس از فعال شدن این مرحله، منطقه Boston Commons در روی نقشه شما نشانه ‌گذاری خواهد شد که پس از رفتن به آنجا، کاملاً بدون هیچ راهنمایی باید مرحله را ادامه دهید و تمام کنید. روش اصولی که بازی ایکس باکس برای تمام کردن این مرحله در نظر گرفته، دنبال کردن نشانه‌ های قرمز رنگی است که در خیابان دیده می‌شوند. البته این نشانه‌ ها ممکن است هر از گاهی ناپدید شوند. ولی در حالت کلی دنبال کردن آن کار خیلی سختی نیست.
ولی اگر حوصله این کار را ندارید، کافی است به کلیسای قدیمی Old North Church واقع در قسمت شمال شرقی نقشه و در نزدیکی منطقه River Bank بروید. البته در نظر داشته باشید که دنبال کردن نشانه‌ های قرمز رنگ شما را به مناطقی هدایت خواهد کرد که دشمنان زیادی انتظار‌تان را می‌کشند و می‌توانید امتیازات تجربه زیادی در طی مسیر کسب کنید. به هر حال پس از اینکه با هریک از روش‌ های مذکور وارد کلیسا شدید، در اولین راهرو به سمت راست بپیچید. پس از آن باید یک علامت فانوس روشن را مشاهده کنید که کنار یک تونل نقاشی شده است.
وارد تونل شوید و تا زمانی که به انتهای بن ‌بست آن نرسیده‌ اید، مسیرتان را ادامه دهید. در این قسمت باید یک پازل نسبتاً ساده را حل کنید. شما یک نشان دایره‌ای شکل را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن در جهت عقربه‌های ساعت یا در خلاف آن بچرخانید. برای حل این پازل، باید با چرخش حلقه، حروف کلمه Railroad را به ترتیب و یک به یک روی فلش بالایی قرار دهید و این کلمه را بسازید.
پس از حل این پازل یک درب سنگی باز می‌شود و وارد پایگاه انجمن Railroad خواهید شد و Deacon را ملاقات خواهید کرد. سعی کنید در مکالماتتان به Synthها ابراز علاقه کنید تا مرحله Tradecraft فعال شود. در این مرحله باید یک منطقه نسبتاً بزرگ را پاک‌ سازی کنید که مملو از دشمن است. ولی در عوض آیتم‌های با‌ ارزش زیادی هم وجود دارند که می‌ توانید در جای ‌جای این منطقه آنها را پیدا کنید. پس از اتمام Tradecraft می‌توانید به شکلی رسمی به انجمن Railroad ملحق شوید و همچنین Deacon را به عنوان یک همراه انتخاب کنید.
همچنین سلاح Deliverer را دریافت خواهید کرد که یک کلت کمری است و برای گیمر‌هایی که شخصیت خودشان را بر اساس ویژگی Agility ساخته‌اند، یک سلاح بسیار ویرانگر است. چرا که با استفاده از این سلاح شانس بیشتری برای هدف‌ گیری نقاط مختلف بدن دشمنان در سیستم V.A.T.S دارید و همچنین میزان مصرف AP این سلاح نیز ۲۵ درصد کمتر از اسلحه‌ های دیگر است.
بعلاوه پس از تمام کردن چند مرحله مرتبط با گروه Railroad، می‌توانید از طریق سیستم ساخت و ساز انحصاری این انجمن لباس‌ های خودتان را هم مانند زره شخصی‌سازی کنید. البته سلاح مخصوص پناهگاه ۱۱۱ در این بین یک استثنا است. قبل از شروع جنگ بزرگ، گروهی از دانشمندان دانشگاه بوستون گروه Institute را تشکیل دادند که هدف آنها انجام آزمایشاتی خاص برای پیشرفت جامعه بشریت بود. ولی پس از شروع جنگ و انفجار اتمی، فقط تعداد کمی از اعضای این گروه زنده ماندند که در پناهگاه‌ها مستقر بودند.

راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت 6
راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶

با ادامه مقاله راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶ همراه باشید

این افراد پس از مدتی و در سال ۲۱۱۰ تصمیم گرفتند تا دوباره گروه Institute را تشکیل دهند و تحقیقات پیش از جنگ خود را ادامه دهند. هدف اصلی این گروه، ساخت ربات‌های فرا‌ انسانی با نام Synth بود که در حال حاضر سه نسل از آنها ساخته شده‌اند. گروه Institute قصد داشت تا با ساخت ربات‌ های Synth و انجام تحقیقات مختلف به بازماندگان انفجار اتمی کمک کنند.
ولی نوعی بی ‌اعتمادی دو‌طرفه باعث شد تا مردم با این گروه همکاری نکنند و در نتیجه اعضای این گروه تصمیم گرفتند تا تمام عاملین جنگ و ویرانی دنیا را که همان انسان‌ ها هستند، از بین ببرند و دنیای جدید را به شکل دلخواه خودشان بسازند. این گروه تمامی تشکیلات خود را در اعماق زمین بنا کرده و برای بدست آوردن منابع هم از ربات‌ های Synth استفاده می‌کند. به همین دلیل هم اعضای گروه Railroad، اعتقاد دارند که آنها ربات‌ های Synth را به بردگی گرفته‌اند.
آخرین مرحله بازی Fallout 4 Institutionalized نام دارد و در قسمت قبل از آن گیمر باید یک دستگاه مخصوص را پیدا کرده و به وسیله آن وارد تشکیلات گروه Institute شود. پس از ورود به این ساختمان، صدایی شما را راهنمایی خواهد کرد. با استفاده از راهنمایی‌های او مسیر را ادامه دهید تا به رهبر گروه Institute برسید که با نام Father شناخته می‌شود. وی با حوصله به سؤالات شما در مورد این انجمن پاسخ می‌دهد و در پایان به شما پیشنهاد می‌دهد تا به آنها بپیوندید.
پس از پذیرش درخواست Father، می‌توانید آزادانه در محیط آزمایشگاه Institute گردش کنید. پس از آن سعی کنید تا با گردش در آزمایشگاه، کمی بیشتر با اعضای آن آشنا شوید. صحبت کردن با Clayton Holden در Bioscience lab باعث آشنایی هرچه بیشتر شما با اهداف گروه Institute می‌شود. اگر مؤلفه Charisma بالایی دارید، صحبت کردن با Justin Ive در Synth Retention Bureau و متقاعد کردن وی، اطلاعاتی سری از انجمن Institute در اختیار‌تان می‌گذارد.
پس از آن به Advanced Systems lab بروید و با دکتر Madison lee صحبت کنید. وی یک تراشه مخصوص را در Pip-Boy شما تعبیه خواهد کرد که امکان Fast Travel را به این مکان ممکن می‌کند.
پس از انجام این کار‌ها عضو رسمی گروه Institute خواهید شد و می‌توانید مراحل مربوط به این گروه را انجام دهید. فقط در نظر داشته باشید که گروه‌های The Brotherhood of Steel و Railroad و در حالت کلی مردم بوستون علاقه‌ای به این گروه و فعالیت‌ هایشان ندارند و در نتیجه همکاری با آنها شما را به یک شخص منفور در بین گروه‌های دیگر تبدیل خواهد کرد.
همچنین بر‌خلاف عضویت در گروه‌های پیشین، با پیوستن به این گروه امتیاز یا آیتم خاصی به شما تعلق نمی‌گیرد و تنها نکته مثبت آن، امکان مسافرت سریع به داخل Institute است. در بازی Fallout 4 برای اولین بار با گروهی به نام Minutemen آشنا می‌شویم و در نسخه‌ های پیشین بازی پلی استیشن ۴ هیچ اشاره‌ ای به این گروه نشده است. عمده شهرت Minutemen در منطقه Commonwealth به دلیل کمک‌ هایی است که آنها به مردم در دفاع از سرزمین‌ هایشان کرده‌اند.
یکی از این موارد مقاومت گروه Minutemen در برابر حمله Supermutants به شهر Diamond City در سال ۲۱۸۰ بود که از آن به عنوان «The battle of Diamond City» یاد می‌شود. آخرین رهبر این گروه General Becker بود که پس از مرگ وی به دلیل اختلافات داخلی اعضای Minutemen به چند دسته تقسیم شدند. پس از حمله گروه Gunner به شهر Queensi که محل اقامت این گروه بود،‌ افراد زیادی از این انجمن کشته شدند و فقط ۲۰ نفر آنها زنده ماندند و با رهبری Preston Garvey در بوستون به معنای واقعی کلمه آواره شدند.
یکی از مزیت‌ های گروه Minutemen این است که آنها حالتی خنثی در برابر رفتار‌های شما با انجمن‌های دیگر دارند و خیلی کم به تصمیمات شما در انتخاب گروه‌ ها واکنش نشان می‌دهند. همچنین پس از پیوستن به این گروه می‌توانید به نوعی رهبری آنها را بر عهده داشته باشید و با ساخت و ساز پایگاه‌ های مختلف در محیط ‌های مناسب جمعیت آنها را افزایش دهید. البته در نظر داشته باشید که به دلیل منفور بودن گروه Institute در بوستون، Minutemen ها هم حس خوبی نسبت به آنها ندارند.
همچنین یکی از جذاب‌ ترین ماموریت‌ هایی که در صورت عضویت در این گروه دریافت خواهید کرد، مراحل مربوط به دفاع از پایگاه‌ های مختلف گروه است که باید با همراهی دیگراعضا دربرابرحمله Raider یا Supermutants مقاومت کنید. این ماموریت‌ ها امتیاز زیادی نصیب گیمر می‌کنند و باعث رشد سریع شخصیت وی می‌شوند. برای پیوستن به این گروه وقتی اولین بار از پناهگاه ۱۱۱ خارج می‌شوید، وارد شهری به نام Concord خواهید شد.
با پیشروی در این شهر ساختمان موزه‌ای را خواهید دید که گروهی از Raider ها آن را محاصره کرده‌اند. حال از سر اختیار یا اجبار باید با این دشمنان مبارزه کنید و سپس Preston از بالای ساختمان از شما درخواست می‌کند تا با برداشتن یک اسلحه لیزری که متلعق به یکی از اعضای گروه Minutemen است، دشمنان داخل موزه را نیز پاکسازی کنید. پس از موفقیت در این امر، با Preston ملاقات خواهید کرد که از شما برای دفاع در برابر موج بعدی حمله درخواست کمک می‌کند.
سپس می‌توانید با رفتن به طبقه پایین موزه اولین Fusion Core خود را در بازی پی اس ۴ پیدا کنید و با استفاده از آن Power-Armor موجود در طبقه فوقانی را راه‌ اندازی کنید. همچنین از هلی‌ کوپتر سقوط کرده هم می‌توانید یک Mini Gun بردارید و دسته بعدی از Raiderهای مهاجم را شکست دهید. البته در بین دشمنان شما در این قسمت یک موجود جهش ‌یافته به نام Deathclaw هم ظاهر می‌شود که شکست دادن آن در این مقطع زمانی کار دشواری است.
به هر حال پس از شکست دادن تمامی دشمنان Preston از شما می‌خواهد تا گروه اندک باقی‌ مانده از افرادش را تا رسیدن به منطقه Sanctuary همراهی کنید و پس از رسیدن به این منطقه می ‌توانید به طور رسمی عضو گروه Minutemen شوید. همچنین Sanctuary اولین جایی است که می‌توان در آن ساخت و ساز کرد و آن را تبدیل به یک پایگاه امن کرد. مقصد نهایی گروه Minutemen هم باز‌پس گیری یک قلعه است که پیش از جنگ از آن به عنوان پایگاه خود استفاده می ‌کردند و در صورتی که این گروه را برای همراهی انتخاب کنید، قادر به پس گرفتن این قلعه خواهید بود.
همچنین با عضویت در Minutemen می‌توانید Preston را به عنوان همراه خود انتخاب کنید.
همراهان یکی از عناصر جدایی نا‌پذیز سری بازی‌ های Fallout هستند که از نسخه‌ های اولیه در این بازی‌ ها حضور پر‌رنگی داشتند. در Fallout 4 هم در مجموع شاهد ۱۳ شخصیت همراه اصلی و ۷ شخصیت همراه موقت هستیم که دسته دوم فقط در مراحلی خاص شما را همراهی خواهند کرد. ولی از بین ۱۳ نفر دیگر، می‌توانید به انتخاب خودتان یکی را به عنوان همراه داشته باشید.
اگر قصد دارید همراهی جدید را برای خودتان انتخاب کنید، همراه پیشین خودتان را به جایی مشخص بفرستید تا اگر بعد‌ها به وی نیاز داشتید، مشکلی در پیدا کردنش نداشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که همراه، باید مکمل شخصیت شما باشد. به این صورت که هریک از این ۱۳ نفر ویژگی‌ های خاصی دارند که باید با استفاده از آنها، نقاط ضعف خودتان را پوشش دهید. مثلاً اگر شما مبارز خوبی هستید، شخصیت همراه شما بهتر است توانایی‌ های بالایی در باز کردن قفل‌ها داشته باشد تا در تمامی زمینه‌ ها تیمی قوی تشکیل دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت 6
راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶

این بود مقاله راهنمای قدم به قدم بازی Fallout 4 پارت ۶ .امیدواریم که لذت برده باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =