راهنمای کارت های Dead Eye در ردد دد آنلاین

کارت Dead Eye رد دد آنلاین

کارت Dead Eye رد دد آنلاین متفاوت عمل می‌کند. بازیکنان دیگر قادر نیستند برای به دست آوردن فرصت‌های بهتر در ضربات حساس، زمان را آهسته کنند. این موضوع ممکن است برای حالت داستانی بازیکنان هنگام عضویت در یک جامعه آنلاین دشوار باشد. شکار می‌تواند چالش‌ برانگیزتر باشد و سرعت بازی بسیار زیاد می‌شود.

به جای کند کردن زمان، Deadeye در بازی Red Dead Online چند مزیت مختلف را ارائه می‌کند. بازیکنان می‌توانند بین شش حالت کارت Deadeye یکی را انتخاب کنند و این انتخاب می‌تواند بسته به سبک خاص بازی آن‌ها باشد. بازیکنان باید نکات مثبت و منفی هر کارت را در نظر بگیرند و همچنین باید به این موضوع که هر کارت مناسب چیست نیز توجه کنند.

اصول کارت Dead Eye رد دد آنلاین

چند نکته وجود دارد که قبل از توضیح درباره کارت‌های مختلف، باید درباره Deadeye بدانید. اول اینکه، بازیکنان نمی‌توانند حین استفاده از Deadeye، از قوی کننده هم استفاده کنند. نکته مهم دیگر این است که کاربران دیگر می‌توانند تشخیص دهند که چه زمانی شخصیت Deadeye را فعال کرده است، زیرا ظاهر شخصیت تغییر می‌کند. Deadeye مانع از دویدن، تیراندازی، یا فرار کردن بازیکنان نمی‌شود، با این حال، کارت Slow and Steady ممکن است انیمیشن دو سریع را مسدود کنند.

کارت‌های توانایی Deadeye

کارت Dead Eye رد دد آنلاین

کارت Focus Fire

اولین کارت از شش کارت توانایی Focus Fire است. وقتی این کارت فعال شود مقدار آسیب بیشتری را ایجاد می‌کند. Focus Fire هم برای بازیکنی که آن را فعال کرده و هم برای تمام اعضای گروهش فعال می‌شود. از آنجایی که باعث تقویت گروه می‌شود، در مأموریت‌های داستانی هم مؤثر است. با این حال، اگر دو عضو از یک گروه از این توانایی استفاده کنند، دیگر جمع نمی‌شود. در عوض، توانایی تا زمانی که مقدار Deadeye شخصیت دوم پایان یابد، فعال باقی می‌ماند.

کارت A Moment To Recuperate

این کات برای ساخت های غیر قوی مناسب است. زمانی که کارت A Moment to Recuperate فعال شود، باعث بهبود سلامتی در نوار اصلی بازیکنان می‌شود. نکته منفی استفاده از این توانایی هنگام تیراندازی است، Deadeye لغو می‌شود. برای تأثیرگذاری بیشتر، بازیکنان باید هنگام استفاده از آن، پناهگاه و پوشش مناسبی پیدا کنند. آسیب دیدن باعث کاهش سلامتی و توقف اثر Deadeye می‌شود. این توانایی برای مبارزات طولانی‌تر مناسب‌تر است، به‌ طوری‌ که کاربر می‌تواند قبل از فعال کردن به دنبال پوشش یا پناهگاه باشند.

کارت Paint It Black

Paint it Black هم یک ضربه Rolling Stones و هم یک کارت توانایی بالا در بازی Red Dead Redemption است. مانند Deadeye در حالت داستانی، این توانایی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دشمنان را علامت‌گذاری کنند. این توانایی برای بازیکنانی که از شکار و مقابله بازیکن با بازیکن لذت می‌برند یک موهبت الهی به شمار می رود. نیازی به فشردن دکمه‌ها نیست، چون Paint It Black به طور خودکار دشمنان را در شبکه خود علامت‌گذاری می‌کنند و در عین حال آن‌ها را نابود می‌کند. صرف‌ نظر از میزان دقت اسلحه، گلوله‌ها هر بار به دشمنان علامت‌گذاری شده شلیک می‌شوند.

تنها استثنا زمانی است که هدف دیگر در نقطه دید نباشد. برای محدود کردن این توانایی، Rockstar تخلیه Deadeye را پس از هر بار شلیک اضافه کرده است. به همین ترتیب، این توانایی دارای محدوده محدودی است که امکان علامت‌گذاری اهداف دور را نمی‌دهد. یکی دیگر از موارد خلاف این توانایی، کارت Slippery Bastard است که در زیر بررسی شده است.

کارت Slow And Steady

کارت Dead Eye رد دد آنلاین

کارت توانایی Slow and Steady انتخاب خوبی برای ساخت تانک است. این کارت باعث کاهش آسیب‌های وارده تا % می‌شود و آسیب ضربه به سر (هدشات) را به اندازه آسیب شلیک به بدن کاهش می‌دهد. همانطور که گفته شد، زمانی که از این توانایی استفاده شود، بازیکن نمی‌تواند سریع بدود و یا فرار کند. هر آسیبی که وارد شد، متر Deadeye نیز تخلیه می‌شود. Slow and Steady کاهش آسیب را ایجاد می‌کند، اما باعث می‌شود بازیکنان هم‌زمان به هدف قرار داده و ضربه بزنند.

کارت Quite An Inspiration

این کارت شبیه به Focus Fire است، فقط اینکه زمانی که این کارت فعال باشد، کاربران و هم تیمی‌هایشان را بهبود می‌بخشد. Quite An Inspiration برخلاف A Moment To Recuperate در صورتی که به شخصیت شلیک شود، غیرفعال نمی‌شود. در عوض، تا زمانی که متر Deadeye خالی شود، به بهبود بخشیدن بازیکنان ادامه می‌دهد. اگرچه، میزان بهبود نسبت به A Moment To Recuperate آهسته‌تر است. به طور کلی، این کارت برای حالات مختلف مفید و مطمئن است.

کارت Slippery Bastard

Slippery Bastard باعث می‌شود دشمنان نتوانند روی کسی قفل شوند (منظور از قفل شدن هدف‌گیری حین حرکت هدف است) و دقت آن‌ها را کاهش می‌دهد. زمانی که از این کارت استفاده می‌شود، دقت بازیکنان نیز کاهش پیدا می‌کند. هرکسی با این کارت توانایی باید استفاده از کمان یا اسلحه دارای مقیاس را نیز در نظر بگیرند. این سلاح‌ها تحت تأثیر ماهش دقت قرار نمی‌گیرند. یک شلیک به هدف با سلاح کمان/ یا مقیاس دار همیشه باعث یک شلیک موفق می‌شود.

لازم به ذکر است که متر Deadeye با این کارت نسبت به کارت‌های دیگر بسیار سریع‌تر خالی می‌شود. Slippery Bastard با وجود چندین محدودیت، اما در بازی‌های بازیکن در مقابل بازیکن بسیار مفید است. بازیکنان حریف می‌توانند برای شلیک کردن تلاش کنند، درحالی‌ که کمان به هر پیکانی متصل می‌شود که روی هدف باشد.

 

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =