راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield 1 (قسمت دوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield 1 (قسمت دوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield 1: تمامی مراحل PlayStation ۴ Game Battlefield 1 Walk through

اپیزود ۱: دوستان در مناطق بلند
بخش اول: مدرسه پرواز

مأموریت های کمپینی بازی Battlefield 1 شما را وارد ماجراجویی های هیجان انگیز در چندین نمایش مختلف جنگی در طول جنگ جهانی اول می برد. در اولین اپیزود، Friends in High Places ما باید به کنترل شخصیت آمریکایی کلاید بلکبرن (Clyde Blackburn) بپردازیم تا با Bristol F2 که یک هواگرد ساخت کارخانه بریستول ایروپلین در کشور بریتانیا است پرواز کند و در واقع یاد بگیرد چگونه پرواز کند، و موشک ها و هدف های زمینی را نابود کند.
پس بدون هیچ سخن اضافه دیگری، اجازه دهید با بخش اول یعنی مدرسه پرواز آغاز کنیم.
این بخش با صحنه ای آغاز می شود که شما متوجه می شوید شخصیت شما یعنی کلاید بلکبرن یک خلبان و یک قمارباز است.شما شخصیت ویلسون را ملاقات خواهید کرد و تظاهر می کنید که جورج راخام هستید تا به پرواز با بریستول اف۲ دسترسی پیدا کنید. اجازه دهید با آموزش کنترل هواپیما آغاز کنیم.

تعقیب هواپیمای متحد
ویلسون به شما یاد می دهد که از نکاتی که روی صفحه نمایش ظاهر می شود استفاده کرده و طبق آن ها هواپیما را کنترل کنید. در ابتدا باید هواپیمای متحد که در نقشه با رنگ آبی مشخص شده را دنبال کنید. تو را دنبال کنید تا نوار ظاهر شده مشخص شود. حال زمانی که چرخش های شدید و پرواز در سطح کم را شروع می کند، کارهای او را تکرار کنید. مطمئن شوید که سریع یاد می گیرید و در کنترل هواپیمای بریستول اف ۲ خوب عمل خواهید کرد.

تمامی بالون های هوایی هدف را نابود کنید
حال ویلسون می خواهد هدف گیری شما را با نابود کردن بالون های هوایی امتحان کند. برای اینکه همه آن ها را به یک باره نابود کنید، از سمت راست به چپ به بالون ها شلیک کنید. در کل ۵ بالون وجود دارد که حتی اگر بار اول نتوانستید به آن ها شلیک کنید، باز هم نابود کردنشان کاری بسیار راحت است. اگر شانس اولتان را از دست دادید، هواپیمایتان را دور بزنید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که از کنترل ها استفاده کنید.

هدف های زمینی را نابود کنید
پس از نابود کردن بالون ها، ویلسون از شما می خواهد هدف های زمینی را هم نابود کنید. هدف زمینی چیزی نیست به جز یک هواپیمای نیمه تخریب شده. شما باید از موشک برای تخریب کامل آن استفاده کنید. سلاحتان را تغییر دهید و زوم کنید تا به خوبی هدف گیری کنید، حال قبل از اینکه به زمین برخورد کنید و تصادف ایجاد کنید کمی بالا بروید.

جنگجویان دشمن را نابود کنید
درست پس از نابودی بالون ها و هدف های زمینی، هواپیماهای آلمانی را خواهید دید که به سمت شما پرواز می کنند، پس آماده باشید که آن ها را شکست دهید. این اولین برخورد شما با هواپیماهای دشمن خواهد بود، پس از تمامی ترفندهایی که تمرین کردید استفاده کنید، دشمن را دنبال کنید، سلاحتان را تغییر دهید و زوم کرده و به درستی هدف گیری کنید. موج دیگری از هواپیماهای دشمن نیز ظاهر خواهند شد، آن ها را هم مشابه موج قبلی شکست دهید. در نهایت شما باید یاد بگیرید که چگونه هواپیما را تعمیر کنید و به صحنه ها نگاه کنید.

بخش دوم: جنگ نهایی
پس از یادگیری درست آموزش هواپیمایی در بخش اول، بخش دوم این اپیزود پیش روی شما قرار خواهد گرفت، جایی که جهان در جنگ است و شما باید به یارانتان کمک کنید تا با دفاع خود در مقابل هواپیماهای دشمن، fORTRESS را نابود کنند. پس اجازه دهید راهنمای این مرحله را آغاز کنیم.

تخریب بالون های دشمن
پس از مشاهده صحنه، شما مستقیماً به منطقه جنگی وارد خواهید شد و هدف اول نابود کردن بالون های دشمن است. درست مانند تمرین هایی که در بخش قبلی انجام دادید، از همان ترفندها استفاده کرده و ۷ بالون را نابود کنید، اما مواظب باشید! آن ها با بیش از ۱۰ هواپیمای دشمن محافظت می شوند. مطمئن شوید که همه آن ها را نابود می کنید.

تخریب کامیون های AA دشمن
زمانی که بالون ها را شکست دادید، دشمنان زمینی را خواهید دید که سعی می کنند شما را متوقف کنند. هدف بعدی شما نابودی ۱۰ کامیون AA می باشد. از تاکتیکی مشابه بخش قبل استفاده کنید، سلاحتان را تغییر دهید و به درستی هدف گیری کنید، کمی به سمت بالا بروید تا از هرگونه برخورد جلوگیری کنید.

حفاظت از سازند بمب افکن
حال بمب افکن های شما آماده نابودی Fortress هستند، اما شما هواپیمای دشمن را خواهید دید که سعی می کند آن را متوقف کند. به عقب برگردید و تمامی جنگجویان آن محدوده را نابود کنید. ۸ جنگجو وجود دارند که باید نابود کنید یا حداقل سعی کنید عملکردشان را آهسته کنید تا بمب افکن ها کارشان را انجام دهند.

درگیری با جنگجویان دشمن
حدودا ۷۵% از Fortress آسیب دیده و حال بمب افکن دیگری در راه است. هدف شما متوقف ساختن و نابودی دشمنانی است که روی نقشه مشخص شده اند. قبل از اینکه بمب افکن ها برسند باید تا جایی که می توانید دشمنان را نابود کنید.

حفاظت از سازند بمب افکن
درست مشابه قبل از بمب افکن محافظت کنید و جنگجویان را از آن دور کنید. در نهایت Fortress نابود خواهد شد و شما به صحنه نگاه خواهید کرد. در نهایت دومین بخش از اپیزود اول بازی نیز پایان خواهد یافت.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =