راهنمای گام به گام بازی Battlefield V (قسمت چهارم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V

نامه ها

  1. همه چیز خاکستر است – نامه اول
    از ابتدای مرحله، به سمت اولین جزیره برفی روی یخ بروید. نامه در کنار تکه چوب ها، در کنار تبر قرار دارد.
  2. همه چیز خاکستر است – نامه دوم
    پس از پیدا کردن نامه اول، مسیر یخی را ادامه دهید. در نهایت باید به سمت راست بروید، و به بالای ایستگاه انرژی بروید. اما در عوض، از شیب سمت چپ به بالا بروید. کمی دور تر از آن آتش و نامه دیگر را پیدا خواهید کرد.
  3. همه چیز خاکستر است – نامه سوم
    نامه سوم در کنار ایستگاه انرژی قرار گرفته است. در امتداد حصار حرکت کنید تا کلبه چوبی کوچک را مشاهده کنید. وارد آن شوید و نامه را پیدا کنید.
  4. همه چیز خاکستر است – نامه چهارم
    نامه چهارم در بخش پایینی ایستگاه انرژی قرار دارد. مادامی که از آن پایین می آیید، از شما انتظار می رود به سمت غرب بروید و از آخرین آتش عبور کنید و به سمت انتهای مرحله بروید. اما در عوض، به سمت آتش بروید و بچرخید تا به سمت جنوب / جنوب شرقی بروید. به سمت درختان بروید و حواستان به سمت راست باشد تا جسدی را در برف ببینید، جسدی که نامه را به همراه دارد.

 

  • گرگ و سگ – نامه اول
    نامه اول تنها چند صد فوت از ابتدای مرحله قرار دارد. برای چند ثانیه به سمت پایین تپه اسکی کنید و سپس به زیر اولین ساختمانی که می بینید بروید. نامه درست در کنار جعبه های مهمات قرار دارد.
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
  • گرگ و سگ – نامه دوم
    نامه دوم در هدف دوم شما در کنار اسکله ها قرار دارد. یک جرثقیل بزرگ در آنجا قرار دارد، پس وارد آن شوید، از نردبان بالا بروید و سپس بچرخید تا نامه را پیدا کنید.
  • گرگ و سگ – نامه سوم
    پیدا کردن این نامه بسیار ساده است. بعد از پیدا کردن نامه دوم، به دریاچه نگاه کنید و قایقی را خواهید دید که در یخ گیر کرده است. رانندگی کنید یا به سمت آن راه بروید و نامه را پیدا خواهید کرد که در مقابل قایق بسته شده است.
  • گرگ و سگ – نامه چهارم
    نامه بعدی تنها چند قدم با نامه سوم فاصله دارد. می توانید نامه چهارم را در زیر پلی که شما را به سمت روستا هدایت می کند پیدا کنید.
  • گرگ و سگ – نامه پنجم
    نامه بعدی در یک روستای کوچک قرار دارد. وارد خانه سفید رنگی شوید که در طول مسیر جاده قرار دارد. به طبقه دوم بروید و از نردبان برای رفتن به اتاق زیر شیروانی استفاده کنید تا نامه را پیدا کنید.
  • گرگ و سگ – نامه ششم
    نامه آخر درون پناهگاهی در انتهای مرحله است. زمانی که وارد پناهگاه شدید، راهرو را دنبال کنید و وارد اتاق کوچکی که در سمت راست شما قرار دارد شوید تا نامه را پیدا کنید.

Tirailleur

  • Liberté – نامه اول
    پس از رسیدن به نقطه چک پوینت اول، به سمت پناهگاه غربی بروید تا نامه را روی دسته ای از جعبه ها پیدا کنید.
  • Liberté – نامه دوم
    پس از تصاحب پاسگاه A، به تپه ای با هزاران سنگ، سیم خاردار و پناهگاه می رسید، همانطور که به پایین تپه می روید یک تانک تخریب شده را در سمت چپتان خواهید دید. نامه دوم درست در کنار همان تانک می باشد.
  • Liberté – نامه سوم
    همانطور که راهتان را از بین دفاع های سنگی پیدا می کنید، به سمت پناهگاه سمت راست بروید، پناهگاهی که سربازی از آن به سمت شما شلیک می کند. درست در مقابل دیوار کوچکی که از کیسه های شنی ساخته شده جعبه های سبز رنگی را خواهید دید، که نامه سوم روی جعبه ها قرار دارد.
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Battlefield V
  • Liberté – نامه چهارم
    تنها چند قدم به سمت پناهگاه بزرگی بردارید که مخزن سلاح ها روی آن قرار دارد، جعبه های سبز رنگ را خواهید دید، که نامه چهارم روی آن ها قرار دارد.
  • Liberté – نامه پنجم
    پس از تصاحب Stutzpunkt Giest که یک پناهگاه عظیم در انتهای بازی است، به سمت گوشه شمال غربی بروید. یک کامیون را در کنار بشکه های انفجاری خواهید دید. نامه در کنار آن ها قرار دارد.
  • Liberté – نامه ششم
    در همان قسمت یعنی در انتهای مرحله بایستید. در جهت شرقی کمپ، دو ساختمان سفید را خواهید دید. وارد ساختمان شمالی شوید تا نامه را پیدا کنید.
  1. Egalite – نامه اول
    درست در ابتدای مرحله، مسیر جاده به چند راه تقسیم می شود. به راست بروید تا به جسدی برسید که نامه را نگه داشته است.
  2. Egalite – نامه دوم
    کمی پس از نامه اول، به سمت پایین جاده حرکت کنید تا برج نگهبانی را در فاصله دور ببینید. به سمت چپ نگاه کنید تا مسیر باریکی را ببینید که به تپه ها می رسد. آن را دنبال کنید تا در نهایت شما را به سمت نامه دوم هدایت کند.
  3. Egalite – نامه سوم
    پس از اینکه حدود نیمی از ماموریت را به اتمام رساندید به یک هواپیمای تخریب شده خواهید رسید. قبل از اینکه از آن بالا بروید، به سمت راست بروید و وارد علف ها شوید و به دنبال سرباز مرده بگردید. او نامه سوم را در دست دارد.
  4. Egalite – نامه چهارم
    پس از اینکه از هواپیما بالا رفتید، یک فلش در آن جا قرار دارد. زمانی که کنترل را دوباره به دست گرفتید، بچرخید و جعبه ای که نامه روی آن قرار دارد را خواهید دید.
  5. Egalite – نامه پنجم
    در انتهای مرحله، پس از اینکه سلاح ضد هوایی آخر را نابود کردید، یک دیش ماهواره بزرگ را خواهید دید. نامه آخر پشت آن قرار دارد.
    نکته: این ماموریت حدودا ۳۰ ثانیه پس از اینکه سلاح ضد هوایی را نابود کنید، تمام می شود، پس تنها ۳۰ ثانیه زمان دارید تا پس از منفجر کردن ضد هوایی، به پشت ماهواره رفته و نامه را پیدا کنید.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه اول
    زمانیکه ماموریت آغاز شد، به سمت راست و دور روستا بروید. مسیر باریکی را از بین درختان خواهید دید، که شما را به سمت چادر کوچکی می برد و نامه درست همانجا قرار دارد.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه دوم
    در گوشه شمال غربی روستای اول، تکه های چوبی را خواهید دید که نامه در کنار آن ها قرار دارد.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه سوم
    از روستا خارج شوید، به سمت شمال غربی حرکت کنید و وارد یک تاکستان خواهید شد. در لبه جاده یک دستگاه بزرگ را می بینید که در کنار جعبه های سبز رنگ قرار دارد و نامه سوم روی جعبه ها جای گرفته است.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه چهارم
    نامه دیگر در سمت مخالف این منطقه قرار دارد. از روستا خارج شوید و به سمت شمال شرقی بروید. جاده ای را می بینید که به سمت شمال است، و کامیونی با تجهیزات بسیار در کنار آن قرار دارد. نامه چهارم روی جعبه ی کنار کامیون قرار دارد.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه پنجم
    پس از تصاحب نقطه A، ماموریت را ادامه دهید. پس از اینکه از تپه بالا رفتید، به سرعت به سمت چپ بچرخید تا خانه کوچکی را ببینید. نامه درون خانه قرار دارد.
  • Fraternite Ou La Morte – نامه ششم
    پس از پیدا کردن نامه ۵، از خانه خارج شوید و به سمت شمال شرقی قدم بردارید. خانه دیگری را در فاصله دور خواهید دید که درهای سبز دارد. وارد آن شوید تا نامه آخر را پیدا کنید.

The Last Tiger

  1. نامه اول
    پس از پراکنده شدن به سمت خیابان راست بروید، پشت مخزن مهمات نامه اول را پیدا خواهید کرد.
  2. نامه دوم
    در اتاق دورتر از گشت زنی اول Yankee، مسیری را در پیش بگیرید که به سمت چپ می رود، و قبل از تانک ها از نردبان بالا بروید تا نامه را پیدا کنید.
  3. نامه سوم
    درست قبل از رسیدن به اسلحه ضد هوایی، به طبقه بالای ساختمانی بروید که مخزن مهمات در آن قرار دارد بروید. نامه سوم در کنار جسدی که به دیوار چسبیده است قرار دارد.
  4. نامه چهارم
    از طبقه همکف ساختمان که درب ورودی قرمز رنگ آن باز است وارد خیابانی شوید که پارکی را احاطه کرده و سلاح ضد هوایی در آن قرار دارد، به سمت راست بچرخید و از جعبه های مواد منفجره بگذرید. در کنار خط آهن بایستید و به دنبال نامه چهارم بگردید.
  5. نامه پنجم
    زمانی که از تانک خارج شدید تا به دنبال اسناد بروید، در کوچه موانعی کوچک را با شکاف های قابل توجه در وسط خیابان خواهید دید، از بین شکاف ها عبور کنید و سپس به سمت راست گام بردارید. وارد انبار روشن شوید تا نامه را پیدا کنید.
  6. نامه ششم
    در حیاط سمت چپ ساختمانی که اسناد در آن قرار داشت، به سمت مسیری بروید که در آن جا از تانک پیاده شدید، یک کامیون برنز رنگ و یک کامیون آبی رنگ را در برابر بخش ورودی خواهید دید که با کیسه های شن و ماسه احاطه شده اند. یک پارچه بزرگ را در حیاط خواهید دید که روی آن علامت پزشکی وجود دارد. نامه آخر را همانجا خواهید یافت.
  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =