گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Rayman legends مخصوص PS4Rayman legends Game Disc For PS4

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-139356
  • دیسک بازی مخصوص PS4
  • رده سنی: بالای 10 سال
  • ژانر: پلتفرم
  • 1 – 4 نفر بازیکن آفلاین
1,200,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

بازی ویدیویی Rayman legends یکی از بازی های مناسب برای کودکان با ژانر پلتفرمی است. این بازی ps4 از محبوبیت بالایی میان گیمرها در رده سنی های مختلف برخوردار است.

بررسی دیسک بازی Rayman legends مخصوص PS4

دیسک بازی Rayman legends مخصوص PS4
بررسی دیسک بازی Rayman legends مخصوص PS4

بازی ریمن لجندز (Rayman legends) یک بازی ویدیویی با ژانر پلتفرمی است. این بازی توسط شرکت Ubisoft Montpellier ساخته شده است. نسخه مخصوص پلی استیشن ۴ بازی ریمن لجندز در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت Ubisoft به بازارهای جهانی عرضه شده است. این بازی پنجمین قسمت اصلی از سری بازی های ریمن و دنباله قسمت قبل Rayman Origins که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، است. بازی ویدیویی ریمن لجندز پس از انتشار به بازار جهانی مورد تحسین و تشویق منتقدان بسیاری قرار گرفت.

ویدیوی بازی ریمن لجندز با موتور بازی سازی حرفه ای UbiArt Framework ساخته شده است. این دستگاه یک موتور بازی سازی حرفه ای و فوق پیشرفته است. کیفیت تصویر بی نظیر و گرافیک بالای ویدیوی این بازی نتیجه استفاده از موتور بازی سازی UbiArt Framework است. بازی ویدیویی ریمن لجندز از طراحی و تصویرسازی خیره کننده ای برخوردار است.

همچنین می توان به موسیقی فوق العاده استفاده شده در ساخت این بازی ویدیویی اشاره کرد. موسیقی بسیار جذاب و گوش نوازی برای ریمن لجندز طراحی و تنظیم شده است. با وجود موسیقی بی نظیر این بازی می توانید لحظات هیجان انگیز و خاطره سازی را تجربه کنید.

مشخصات بازی

ژانرپلتفرم
رده سنیبالای ۱۰ سال
تعداد بازیکن۱ – ۴ نفر بازیکن آفلاین
سازندهUbisoft Montpellier
حجم۶ GB
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۴

گیم پلی بازی ریمن لجندز

بازی Rayman legends مخصوص PS4
گیم پلی بازی Rayman legends

سبک گیم پلی این بازی کاملا شبیه به گیم پلی قسمت قبلی آن Rayman Origins است. در این گیم پلی حداکثر ۴ نفر بازیکن می توانند به صورت همزمان در سطح های مختلف بازی و مسیر خود را طی کنند. در طول بازی موجوداتی به نام Lums هستند که بازیکن باید آن ها را جمع آوری کند. جمع آوری Lums از طریق لمس آن ها، آزاد کردن نوجوان های اسیر شده و شکست دادن دشمن ها امکان پذیر است. از دیگر موجوداتی که در طول بازی باید آن ها را جمع آوری کنید، Teensies هستند. جمع آوری آن ها جهان های جدید دنیای بازی ریمن لجندز را برای شما باز می کند. پس از در دسترس قرار گرفتن هر یک از جهان های جدید، بازیکن می تواند آن ها را به ترتیب دلخواه خود بازی کند. ریمن و گلوباکس شخصیت هایی هستند که از قسمت های قبل به این بازی منتقل شده اند. اما در این قسمت از سری بازی های ریمن کاراکترهای جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده اند. شخصیت های شاهزاده خانم بربر (باربارا)، خواهر او و اقوام آن ها را پس از نجات پیدا کردن از برخی مراحل خاص می توانید در اختیار بگیرید.

به دلیل شباهت های بسیار میان ریمن لجندز و قسمت قبلی آن، برخی از شخصیت های قسمت قبل در این قسمت نیز حضور دارند. اگر جزو آن دسته هستید که در قسمت قبل بازی با تلاش فراوان کاراکتر هایی را در اختیار داشته اید، می توانید آن ها را به این قسمت منتقل کنید. در واقع نیازی به تلاش مجدد برای به دست آوردن آن کاراکترها نیست.

داستان بازی

دیسک Rayman legends مخصوص PS4
داستان بازی ریمن لجندز

داستان پنجمین قسمت از سری بازی های ریمن با نام ریمن لجندز در تاریخ یک قرن پس از قسمت چهارم اتفاق می افتد. کاراکترهای ریمن، گلوباکس و سایر کاراکترها از یک قرن پیش تا به اکنون در عالم خواب به سر می بردند. در اثر گذشت این زمان کابوس های حباب پرداز از لحاظ قدرت و تعداد افزایش داشته اند. کاراکتر جادوگر از انفجاری که در نسخه Rayman Origins اتفاق افتاده بود، نجات پیدا کرده و به پنج Dark Teensies تقسیم شده است.

ریمن و همراه هایش به دست دوستشان مورفی از خواب طولانی مدت خود بیدار می شوند. مورفی خبر بدی برای آن ها دارد. او به آن ها توضیح می دهد که ده نفر از شاهزاده خانم های سرزمین ریمن لجندز و تعدادی افراد دیگر به دست کابوس ها و Dark Teensies ها اسیر شده اند. ریمن، گلوباکس و دوست های آن ها به همراه مورفی تصمیم می گیرند که این تهدید جدید که در دنیای آن ها به وجود آمده است را شکست دهند. بعد از اینکه چهار عدد از Dark Teensies را شکست دادند و با بدترین کابوس ها (مانند کابوس یک اژدهای مکانیکی که به دست Dark Teensies چهارم در یک پایگاه زیر آب ساخته شده و کنترل می شود) مبارزه کردند، ریمن و دوست هایش به المپوس ماکسیموس می روند. در آنجا با یک ابر غول پیکر که از موجودات تاریک وحشی کوچک ساخته شده است، روبه رو می شوند.

برای اینکه از نتیجه تلاش های ریمن و دوست هایش با خبر شوید، بازی ریمن لجندز را تا انتها بازی کنید و از اتفاقات جذاب و خاطره ساز آن لذت ببرید.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2013

سازنده - Manufacturer

UbiSoft

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

1 – 4 نفر بازیکن آفلاین
حجم 6 GB
دارای زیرنویس انگلیسی، پرتقالی، اسپانیایی و فرانسوی
رده سنی: بالای 10 سال
ژانر: پلتفرم
کیفیت تصویر Blu-ray disc

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن80 گرم
نظرات کاربرانRayman legends Game Disc For PS4

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Rayman legends مخصوص PS4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =