راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor (قسمت دوازدهم)

راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth

The Great White Graug یک ماموریت اصلی رده سوم است که شما می توانید در سرزمین Nurn از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. سومین ماموریت از داستان دنباله دار Torvin است، و فقط زمانی می توانید آن را انجام دهید که در ابتدا ماموریت قبلی یعنی Hunting Partners را تکمیل کرده باشید. با ادامه راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor با ماهمراه باشید.

راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth
راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth

همانطور که معلوم است، اولین چیزی که نیاز دارید این است که به آرامی به سویش بروید. شاید احمقانه به نظر برسد اما اگر Graug گیج شود، بسیار به شما کمک میکند. با خنجر به پایش ضربه بزنید و سپس با تمام سرعت فرار کنید. Caragor ها بوی خون را استشمام می کنند و به سمتتان خواهند آمد. سعی کنید یک Caragor را رام کنید، اگر به روش معمول نتوانستید، از یک صخره بالا بروید و بر پشت Caragor بپرید و او را تحت سلطه خود در آورید.

هنگامی که توانستید سوار یک Caragor شوید، به سوی Torvin باز گردید و تلاش کنید در مطیع سازی Graug به او کمک کنید. Torvin حواسش را پرت خواهد کرد، و شما باید به درستی به سرش شلیک کنید. سریعا به سمت Graug گیج بروید و به او حمله کنید.

وقتی که Torvin او را غل و زنجیر کرد، از Graug بالا بروید و با فشار دادن دکمه سعی کنید سوارش شوید. چند اتفاق سریع رخ خواهد داد پس آماده باشید تا به موقع دکمه R1 را فشار دهید. اگر با موفقیت سوارش شوید، می توانید او را تحت سلطه خود در آورید و در همین لحظه یک گروه کوچک از Uruk ها وارد بازی می شوند تا شما بتوانید مهارت کنترل Graug را روی آنها تمرین کنید.

دیوانه وار به سمت Uruk ها حمله کنید، و از دکمه attack button برای ضربه زدن به آنها استفاده کنید، و با استفاده از دکمه counter button یک Uruk را بخورید، و با استفاده از دکمه run button آن ها را به زمین بزنید. برای پاداش گرفتن حتما باید ۳ Uruk را بخورید. وقتی که همه Uruk ها مردند، به پایین بپرید و دکمه drain button را بزنید تا Graug نیز کشته شود. تبریک می گوییم، شما هم اکنون آماده شکار واقعی هستید.

راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor : ماموریت The Great White Graug

The Great White Graug یک ماموریت اصلی رده سوم است که شما می توانید در سرزمین Nurn از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. سومین ماموریت از داستان دنباله دار Torvin است، و فقط زمانی می توانید آن را انجام دهید که در ابتدا ماموریت قبلی یعنی Hunting Partners را تکمیل کرده باشید.

در نهایت، Talion و Torvin آماده شکار Great White Graug هستند، و Torvin آماده روبرو شدن با گذشته اش است.

در آغاز این ماموریت شما باید یک Caragor را رام کنید. از روش Torvin برای پریدن روی پشت آن Caragor استفاده کنید تا تکه تکه نشوید. Torvin را در زمین های اطراف Nurn به سوی یک غار، دنبال کنید. غار محل زندگی Great White Graug است. در راه رسیدن به غار با Torvin صحبت خواهید کرد و اطلاعات جدیدی راجع به او و اتفاقات گذشته بدست می آورید.

راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth
راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth

همانطور که در حال جستجو درون غار هستید، Torvin یک تبر بسیار قدیمی را پیدا میکند و Talion نیز یک وسیله باستانی دیگر را میجوید. باز هم مثل گذشته با لمس وسیله باستانی شما صحنه هایی درباره گذشته Wraith مشاهده خواهید کرد، در این صحنه ها شما چگونگی ساخت آن حلقه جادویی را خواهید دید. هنگامی که صحنه های گذشته Celebrimbor به پایان میرسد و شما به هوش می آیید، Great White Graug وارد صحنه میشود و Torvin مبارزه با آن غول عظیم الجثه را آغاز میکند.

وقتیکه آن غول عظیم الجثه Torvin را به کنار پرت میکند و Torvin بیچاره بیهوش میشود، این وظیفه شماست که او را از بین ببرید. کشتن این Graug اسطوره ای کاری چند مرحله ای است و به زمان و دقت بیشتری نیاز دارد. یادتان باشد که از تجربیاتتان استفاده کنید.

اولین نکته: از Graug دور شوید. وقتی که به اندازه کافی از او فاصله گرفتید، منتظر غرش کشیدن و شارژ شدنش باشید. حالا وقت آن است که به صورتش شلیک کنید، فقط حواستان باشد که بر سر راهش قرار نگیرید.

به سمت Graug زخمی بدوید و سعی کنید آسیب بیشتری به او وارد نمایید. پس از چند شلیک Ghul ها نیز وارد صحنه خواهند شد. در مرحله بعدی، Graug سعی میکند با خوردن چند Ghul خودش را ترمیم کند. نگذارید که او Ghul ها را بخورد، به سمت  صورت یا دستش شلیک کنید تا نتواند چیزی بخورد. برای گرفتن پاداش، باید هنگامی که در حال خوردن ۳ Ghul است به دستش شلیک کنید، این کار نیازمند تمرکز است.

این بازی توسط استودیو مونولیث برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان طراحی شده است. با ادامه ی راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در مقالات آینده با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =