راهنمای گام به گام بازی The Witcher 2 (هشتم) و توضیحات آن

راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی The Witcher 2 (هشتم) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)

در فصل سوم تصمیم می گیرید که باز هم با Iorveth یا Vernon Roche متحد شوید یا نه، باید انتخاب کنید. در هر صورت شما دو انتخاب و هر انتخاب به یک مأموریت ختم می شود: اگر خواسته های خودتان را مقدم بدانید و تصمیم بگیرید به دنبال Triss Merigold بگردید، Shilard Fitz-Oesterlen را پیدا می کنید، او در حال صحبت با نگهبانان است. او را به گروگان بگیرید و  به اردوگاه Nilfgaardian ببرید.

وقتی که به اردوگاه رسیدید، توسط گروهی از سربازان احاطه می شوید. رهبر آنها گروگان شما را می کشد و به مردان خود می گوید که قبل از خروج، شما را بکشند. اینجا باید با چندین سرباز بجنگید. ابتدا ضعیفان را انتخاب کنید و آنها را از اطراف خود با جادو پراکنده کنید. هنگامی که ضعیف تر را کشتید، با سپر به قویترها حمله کنید، به آنها برسید و از پهلو به آنها ضربه بزنید.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) پس از کشتن سربازان، یک دروازه قفل شده پیدا خواهید کرد. به سمت چادرها از سمت چپ بروید تا به یک نردبان برسید، سپس به پشت بام بروید و در امتداد آن بدوید. از آنجا به پایین بپرید و با وارد شدن از دری سربازان بیشتری پیدا می کنید. راه خود را در این مسیر ادامه دهید، قبل از این که حمله کنید، مراقب هر گونه مقاومتی باشید. پیشرفت شما ذخیره خواهد شد و سپس وارد یک میدان بزرگ می شوید جایی که باید سربازان بیشتری را بکشید و سپس رهبر آنها را از بین ببرید. می دانید که چگونه با آن مبارزه کنید، بنابراین از استراتژی های مشابهی که در این مرحله از بازی به شما داده شده است استفاده کنید. قبل از رسیدن یک دور دیگر از سربازان، شما باید با Aep Matsen گفتگو کنید. این زمان، Matsen به آنها می پیوندد.

این مبارزه سخت تر از گذشته است. باید با یک دسته از سربازان و یک جادوگر مبارزه کنید که در طول مبارزه با قدرت آتش سحر آمیزش در جنگ با شما جنجال به پا می کند. به سرعت حرکت کنید و به او یک یا دو ضربه بزنید، سپس جادوگر سپرش را پرتاب می کند و به طور موقت خود را آسیب ناپذیر می کند. وقتی این اتفاق افتاد، با سربازان مبارزه کنید اما چشم از جادوگر برندارید. شما میخواهید زمانی که او آسیب پذیر است دوباره او را بزنید، هرچه زودتر از شر او رهایی پیدا کنید، مبارزه زودتر پایان می یابد.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) جادوگر، نگهبانان محافظ و در نهایت Matsen را بکشید. سپس جسد او را در جستجوی کلید مورد نیاز برای آزاد کردن Triss بگردید. از پله ها پایین بروید و در سلول را باز کنید. در داخل، شما در نهایت با Triss ملاقات خواهید کرد. در مورد موضوعاتی که در جنگ خود با Matsen آموخته اید با او صحبت کنید. هنگامی که این گفتگو پایان می یابد، شما باید Triss را به میدان هدایت کنید. شما کلید اضافه ای دارید، بمی توانید ا درهای قفل شده با آن بگذرید. همانطور که شما در حال رسیدن به مقصد خود هستید، Triss پیشنهاد می کند که جدا شود و این مأموریت طولانی در نهایت کامل می شود. مأموریت جدید آغاز شده است: A Summit of Mages.

اگر تصمیم به نجات مستقیم Triss نداشته باشید، او همچنان زنده خواهد ماند و مأموریت شما درست قبل از پایان مأموریت Epilogue پایان خواهد یافت.

The Rose of Remembrance

پس از انجام مأموریت اصلی و پایان مأموریت The Kayran: A Matter of Price با Triss ملاقات می کنید. او اینجا به شما پیشنهاد می کند که قایق را بررسی کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که به مأموریت جانبی به نام The Assassins of Kings دسترسی پیدا کنید که برای پیشبرد داستان اصلی ضروری است. شما می توانید برای آگاهی از جزئیات بیشتر مأموریت فرعی walkthrough را ببینید، اما به طور کلی باید با استفاده از مهارت های جادوگری خود با فرد درون قایق صحبت کنید، سپس از علامت Axii استفاده کنید (چند قدم دورتر در فاصله بین دو سلول و روبروی فرد بایستید) زندانی را آرام کنید تا بتوانید اطلاعات را از او استخراج کنید. او به شما در مورد زمان شکوفه دادن Rose of Remembrance می گوید و شما چیزهای بیشتری را در جهت تکمیل مأموریت فرعی Returning Memories به یاد خواهید آورد.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) شما از Ciaran زندانی، در قایق بازجویی می کنید که اینکار مأموریت فرعی را فعال خواهد کرد. می توانید پیشنهاد تریس را مبنی بر اینکه به همراه شما بیاید، قبول یا رد کنید. حوادثی که در ادامه اتفاق می افتند، بسته به پاسخ شما کمی متفاوت هستند.

به همراه Triss به خارج از شهر بروید از خرابه های elven  که دارای مجموعه ای از آبشارهاست سر در می آورید. اگر مأموریت های فرعی را انجام داده باشید، احتمالا چند بار تا حالا اینجا آمده اید. وگرنه می توانید Triss و نشانگر نقشه خود را دنبال کنید تا به راحتی محل را پیدا کنید. هنگامی که رسیدید، یک مکالمه کوتاه اتفاق می افتد و پس از آن باید دوباره در کنار Triss باشید، زیرا Triss شما را به اجلاس سر می برد.

وقتی به بالای مسیر می رسید، یک گل از درختچه بچینید و سپس با Triss صحبت کنید، صحبتتان با ورود چند راهزن قطع می شود. با آنها مبارزه می کنید. آنها به آسانی شکست می خوردند و سپس سکانس دیگری دنبال می شود. جاده ای که شما و Triss آنجا ایستاده اید، زیر پای شما فرو می ریزد و هر دو نفرتان به منطقه ای زیر آن می افتید، Triss بسیار جذاب است. شما برای لحظه ای به دام می افتید.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) در جستجوی غنیمت صندوقچه گنج را بررسی کنید و سپس با Triss صحبت کنید. گزینه های گفتگو را در اینجا دارید. اگر تصمیم گرفتید که از این فرصت عاشقانه استفاده کنید، می توانید با شیرجه زدن در استخر بهای آن را بپردازید یا اینکه می توانید وقتتان را صرف چنین تفریحاتی نکنید. به هر حال، شما باید مأموریت خود را به پایان برسانید. هدف بعدی شما روشن است: باید با Zoltan در مسافرخانه ملاقات کنید. این دیدار، به هر حال، بخشی از مأموریت پیش رو با نام “The Assassins of Kings” است. توجه داشته باشید که اگر شما ماموریت های فرعی دیگری دارید که هنوز آنها را به پایان نرسانده اید، اکنون زمان خوبی برای انجام همه آنهاست، به استثنای مأموریت جانبی the Melitele’s Heart و Mystic River که هنوز نمی توانید آنها را کامل کنید (هرچند شما باید تا آنجا که ممکن است در آنها پیشرفت کنید). به ماجراجویی های خود ادامه دهید.

At a Crossroads: Vernon Roche

https://uk.ign.com/wikis/witcher-2/At_a_Crossroads:_Vernon_Roche

در پایان مأموریت  Where is Triss Merigoldشما بر سر یک دوراهی قرار می گیرید و باید انتخاب کنید که با Vernon Roche و یا با elf شورشی به نام Iorveth به بازی ادامه دهید. شما باید تنها با یکی از این دو نفر بازی را ادامه دهید.

هنگامی که با Roche در نزدیکی دیوار شهر در Flotsam صحبت می کنید، این فرصت را دارید که نقشه او را انجام دهید. وقتی که اینکار را انجام دادید، مأموریت به پایان می رسد و مأموریت the Death to the Traitor در دسترس و فعال می شود.

https://uk.ign.com/wikis/witcher-2/At_a_Crossroads:_Iorveth

At a Crossroads: Iorveth

در پایان مأموریت  Where is Triss Merigoldشما بر سر یک دوراهی قرار می گیرد و باید انتخاب کنید که با Vernon Roche و یا با elf شورشی به نام Iorveth به بازی ادامه دهید. تنها باید با یکی از این دو نفر بازی را ادامه دهید.

به منطقه ای که آخرین مبارزه را با Letho انجام دادید بروید، بر روی صخره های مرتفع بالای جنگل، درست بالای حمام عمومی بروید. نشانگر نقشه، جهت مناسب را به شما نشان می دهد، نقطه ای را که از طریق آن باید از صخره ها بالا بروید پیدا کنید. وقتی به بالا رسیدید، بسته با اینکه آخرین باری که Iorveth را دیدید با او پیمان بستید یا نه، با Zoltan یا Iorveth ملاقات می کنید. در هر صورت باید انتخاب خود را انجام دهید. اگر تصمیم بگیرید به  Iorveth کمک کنید، مأموریتی به نام the Floating Prison را فعال خواهید کرد.

ادامه توضیح راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)

Death to the Traitor

بعد از انجام مأموریت Where is Triss Merigold، به مأموریت the At a Crossroads: Vernon Roche دسترسی پیدا می کنید در انتهای این مأموریت باید Vernon Roche را در محل سکونتش پیدا کنید. وقتی که او را پیدا کردید با او صحبت کرده و با نقشه اش موافقت کنید. اینکار، باعث می شود که بتوانید بقیه بازی را انجام دهید.

برنامه Roche قتل Loredo است، که با کمک Ves امکان پذیر است. دختر خوش اندامی به محل اقامت Loredo وارد می شود. سپس پنجره را باز می کند تا Geralt بتواند یواشکی وارد شده و ترور مورد نظر را انجام دهد.

با توجه به راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) از آنجا بیرون بروید و وارد منطقه غیرمسکونی شوید. به دیوارهای طرف چپ نگاه کنید، یک نردبان را در کنار دیوار می بینید. از نردبان بالا بروید تا به بالای دیوار برسید سپس به طرف دیگر دیوار خودتان را پرت کنید. دختری را در حال فرار میبینید. صبر کنید تا زمانی که مردی که او را تعقیب می کند ظاهر شود، سپس پشت سر او حرکت کنید و ضربه بزرگی بر سرش بزنید تا بیهوش شود. دختری که فرار میکرد را در انبار یک فروشگاه پیدا کنید و با او صحبت کنید. احتمالا مجبور می شوید که به چند نگهبان در طول راه آسیب بزنید یا آنها را بکشید.

پشت جایی که با هلن ملاقات کردید، یک برآمدگی کوتاه وجود دارد که باید از آن بالا بروید. از آنجا و از طریق یک پنجره باز وارد شوید. یک سکانس شروع می شود که، Loredo را با Ves در برج نشان می دهد. به جلو و در امتداد راهرو حرکت کنید. چشم به نشانگر صفحه نمایش بدوزید که به شما اتاقی را در انتهای راهرو و در سمت چپ نشان می دهد که باید به آن وارد شوید. در آنجا، سکانس دیگری اجرا می شود. هنگامی که تمام شد، منطقه را بگردید تا کلید Marietta را پیدا کنید و از آن برای وارد شدن به منطقه مورد نظر استفاده کنید.

وقتی وارد عمارت شدید، از یک اتاق با تعدادی محافظ در سمت چپ عبور کنید. این محافظان را از اتاق خارج کنید و جعبه روی دیوار در نزدیکی ورودی اتاق را به دنبال یک نامه بگردید این نامه به شما در مأموریت فرعی Mystic River کمک می کند.

راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)
راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم)

به بالا رفتن در این عمارت ادامه دهید، نگهبانان بیشتری خواهید یافت، و همچنین محوطه ای که Loredo و Ves آنجا منتظر هستند. وقتی وارد شدید، می بینید Ves به دیوار زنجیر است و Loredo قابل رؤیت نیست. با این حال، مراقب باشید، زیرا او از سمت روبرو ظاهر می شود و به شما حمله می کند. هر دکمه ای را بر روی صفحه نمایش فشار دهید و با او دوئل کنید. شما باید بدانید چطور برنده شوید.

طبق راهنمای بازی The Witcher 2 (هشتم) وقتی برنده شدید، Ves را آزاد کنید و به اتاق بعدی بروید. یک دختر elf  بر روی تخت دراز کشیده است. او یک کودک است و نمی تواند بخوبی راه برود. Ves به او کمک خواهد کرد تا بر روی پاهایش بایستد و بدنبال شما در برج بیاید. با هر سربازی که در طول مسیر روبرو می شوید، مبارزه کنید. به زودی Ves اعلام می کند که باید با دختر به برج بازگردد. همچنان همه جا را بگردید. وقتی به حیاط رفتید، باید با یک دسته از سربازان مبارزه کنید. در کنار مردان Roche، که در عمارت شورش کرده اند، بجنگید. آنها در نبرد به شما کمک می کنند.

هنگامی که آخرین سربازان شکست خوردند، سکانسی اجرا می شود و فصل تمام می گردد.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =