راهنمای گام به گام بازی پراجکت کارز (قسمت سوم) – نکته هایی برای برد مسابقات

راهنمای گام به گام پراجکت کارز

با قسمت سوم از راهنمای گام به گام بازی پراجکت کارز- نکته ها و حقه هایی برای برد مسابقات، سریع ترین ماشینها، تنظیم و سفارشی سازی با ما همرا باشید. پراجکت کارز یک بازی خشن است. این بازی در شبیه سازی ریشه دارد و ممکن است به نظر تازه وارد ها ترسناک بیاید زیرا ماشین  ها تمام مدت چپ می کنند و می  چرخند.

راهنمای گام به گام پراجکت کارز
راهنمای گام به گام پراجکت کارز

نکاتی برای بازی پراجکت کارز

پراجکت کارز ساخته استودیو های اسلایتلی مد یک بازی خشن است. این بازی در شبیه سازی ریشه دارد و ممکن است به نظر تازه وارد ها ترسناک بیاید زیرا ماشین  ها تمام مدت چپ می کنند و می  چرخند. برای کمک به شما، لیست خلاصه  ای از نکات را ارایه می  کنیم تا به شما کمک کنیم در این بازی ماهر شوید.

حساسیت خود را کنترل کنید!

یکی از چیزهای اولیه ای که به شما پیشنهاد می کنیم این است که اول در ماشینی کند  تر قرار بگیرید و تلاش کنید وارد مسابقه نشوید و ببینید چه حسی دارید. این بازی چندین گزینه دارد که می توانید تنظیمشان کنید، بنابراین اولین کاری که باید بکنید این است که ببینید چه چیزی نیاز به تغییر دارد.

بسته به ابزارهای کنترلی  تان (کنترل کننده، صفحه کلید، فرمان۹، با تنظیمات مختلفی روبرو می شوید. پیشنهاد اولیه ما، دست کم اول کار، تمرکز بر حساسیت چرخش است. این تنظیم کننده می تواند واقعاً نحوه بازی شما را تغییر دهد، چون به شدت میزان سرعت چرخش ماشین شما را در برابر فشارهای دسته فرمان تغییر دهد. در صورتیکه حس کردید ماشین بیش از حد دور خودش می  چرخد، این تنظیمات را پایین بیاورید تا ماشینتان حرکت چرخشی نرم تری داشته باشد.

راهنمای گام به گام بازی پراجکت کارز : طول مسابقه را تنظیم کنید

هر بار که رویدادی را شروع می کنید، چه به صورت حرفه ای یا به هر صورتی، می توانید طول مسابقه را تغییر دهید. با قرار گرفتن طول مسابقه بر روی ۱۰۰%تعداد دور ها به بالاترین میزان می رسد، که مطمئناً همان چیزی است که افراد صاحب ادعا در این بازی می خواهند.

اگر احساس کردید که طول مسابقه بیش از حد طولانی است، برای کم کردن آن راحت باشید. برای بازی در طولانی ترین مسیر هیچ جایزه ای نمی گیرید، پس مسیر خوب و متوسطی را پیدا کنید که دورهای کمی داشته باشد و بدون اینکه وقت زیادی را برای دورهای اضافی تلف کنید، در مسابقه پیش بروید. این کار باعث می شود در زمان صرفه جویی شود و کمی سریع تر حرفه ای شوید!   

با دشواری پایین تر شروع کنید

هر وقتی که وارد رویداد حرفه ای شدید، می توانید میزان دشواری مسابقات AI را کم کنید. هیچ نیازی نیست که سراغ بالاترین دشواری بروید، بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را بر روی ۳۰ قرار دهید، و بعداً بیشتر کنید.

این تنظیم گر بر روی سرعت حداکثری و توانایی کنترل زوایا اثر خواهد داشت. هرچقدر آن را پایین تر بیاورید، حرکت کند تر می شود، و برای ترمز آزادی بیشتری دارند. وقتی در بازی احساس حرفه ای شدن کردید، می توانید اندکی آن را بالا ببرید تا جایی که برای مقام اول مبارزه خوبی داشته باشید، بدون اینکه از آنها عقب بیوفتید.

برای یادگیری جزئیات وقت بگذارید

وقتی احساس اولیه را نسبت به بازی پیدا کردید، زمانی را صرف شناخت و آشنایی با جزئیات پیچیده تر کنید. ماشین ها چندین گزینه تنظیمی دارند که می توانید آنها را امتحان کنید تا بیشترین کارایی را از ماشینتان به دست بیاورید.

نه تنها می توانید تنظیمات ماشین را تغییر دهید، بلکه می توانید چیزهایی مثل توقف برای استراحت، و هر چیزی که در هر استراحت می خواهید را تنظیم کنید. در طول مسابقه های طولانی تر، این کار می تواند به برنده شدن شما کمک بزرگی کند.

راهنمای گام به گام پراجکت کارز
راهنمای گام به گام پراجکت کارز

ماشین خود را تنظیم کنید

یکی از نکات نهایی که می توانید در پراجکت کارز یاد بگیرید نحوه تنظیم درست ماشینتان است.

بطور پیش فرض، هر ماشینی به نحوی تنظیم شده است که شما بتوانید برانید و خوش بگذرانید، اما اگر با دشواری بالاتر، و با دورهای طولانی تری، مسابقه می دهید، دلتان می خواهد تنظیمات ماشینتان در بالاترین حد باشد. برای مطالعه نکات سودمندی برای شروع این کار، بخش بعدی را بخوانید.

چطور یک ماشین را تنظیم کنیم

یکی از سخت ترین بخش های هر بازی مسابقه ای یادگیری نحوه تنظیم ماشین در بالاترین میزان عملکردش است. پراجکت کارز هم استثنا نیست، و به عنوان یک مسابقه دهنده شبیه سازی شده سخت، ممکن است تعداد گزینه های موجود به نظر زیاد بیایند. هرچند که نمی توانیم برای تنظیم گزینه ها حد نهایتی قایل شویم، اما می توانیم راهی به سوی موفقیت را نشانتان دهیم، پس برای یادگیری نکات سودمندی که شما را در آغاز فرایند تنظیم قرار می دهد، به ادامه توجه کنید!

از کجا می توانم ماشینم را تنظیم کنم؟

حتی در شروع کار هم لازم است گاراژ خود را در منوی اصلی وارد کنید. نگران این نباشید که در حال حاضر چه ماشینی را در حالت مسابقه تنظیم می کنید، می توانید تنظیمات هر ماشینی را در بازی یا گاراژ ویرایش کنید.  

 

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =