راهنمای یک تور کامل درون بازی مافیا ۳

بازی مافیا ۳

شما باید اطراف شهر و کارهایی که این ماه درآن انجام می شود را در پلی استیشن پلاس ببینید. شهر New Bordeaux یک شهر به نظر واقعی در مافیا ۳ است، بر اساس شهر نیو اورلآن در سال های ۱۹۶۰ می باشد. مابسیار سخت تلاش کرده ایم تا روح درونی و فضای واقعی این شهر را شبیه سازی کنیم. که به ماهیت جرم خیز این بازی برای ساخت یک درام با تمرکز بر Lincoln Clay یک دام پزشک ویتنامی و عضو بلک ماب که بر علیه مافیای ایتالیا مبارزه می کند، کمک می کند. برای گردش در این شهر کارهای زیادی هست که باید انجام داد. ما اینجا به چند راهنمایی وترفند بسنده می کنیم.

بازی مافیا ۳
بازی مافیا ۳

راز Bayou

در مرکز Bayou، عده ای از مهاجران بی رحم سعی دارند تا شجاعانه به جستجو برای یافتن یک کشتی دزدان دریایی قدیمی بپردازند. که ما آن را کشتی ارواح Jean St. John می نامیم.

پرونده ی تقاطع ها

تقریبا تمام فضای مبارزه، شامل بیستر مخفیگاه ها، چندید مکان برای ورود و نفوذ دارند. برای مثال، زمان نجات ویتو در ورودی آب، سعی کنید به سمت لنگر قایق ها شنا کنید که به رستوران او نزدیک تر است به جای اینکه به یک حمله فکر کنید. زمانی که در حیات پشتی شروع به مبارزه کردید و یا حتی در کوچه پشتی Bordeaux، به دنبال پله های فرار اضطراری باشید و راه های دیگر تا به یک مکان مرتفع تر دست یابید و بالا رفتن از این بخش به شما این امتیاز را می دهد که بر دشمنانتان پیروز شوید.

هر راکتی یک داستانی دارد

هر رئیس و یا مخزن مخفی داستانی در پشت خود دارد، که اغلب می تواندی در مورد آن بیشتر بدانید چه از طریق یادداشت برداری و چه از طریق شنیدن مکالمات دیگران. ما میخواهیم در سرتاسر بازی در حال  روایت داستان باشیم. زمان شکست دادن مخازن در Barclay Mills، با شکار مجرمین سعی کنید تا بدنه ی تجارت نابود شدنی Mob  را بیابید.

استراحتگاه های نهایی

بعد از اینکه After Lincoln vows ،mob را شکست داد، شما می توانید با رفتن به آرامگاه به خود یاداوریث کنید که چرا او از Sal Marcano  با چنین اشتیاقی متنفر است.

از briar patch بپرید

رمپ های بیشماری در سرتاسر شهر پنهان هستند. که شامل رمپ های خاک و تریلرهای مسطح می شوند. برخی انها به عنوان میانبر طراحی شده اند و یا برای فرا سریع از دست پلیس. در حالی که برخی تنها مهارت رانندگی شما را تست می کنند. رمپ های مورد علاقه ی ما انهایی هستند که سقف رستوران های Briar Patch هستند.

رمپ های قایق ها

پرش های نمایشی برای اتومبیل ها در شهر New Bordeaux در نظر گرفته نشده اند. یک قایق بدزدید و بین خانه های سیل زده حرکت کنید تا به پارک متروک در Delray Hollow برسید. آنجا چندین سقف را که برای رمپ ها به کارتان می آیند را خواهید یافت.

کانال کروز

New Bordeaux ازطریق چند راه کلیدی از شهر جدا می شود. یکی از اینها شبکه ای ست که کانال ها که ریز شهر واقعی ما قرار دارد. این راه های ابی می توانند از طریق درهای خدمات که در پشت کوچه ها پنهان هستند و یا از طریق قایق قابل دسترسی باشند.

مسابقه زیرزمینی

به محض اینکه شبکه تونلی را پیدا کردید از تونل زیر بندر Tickfaw دیدن کنید. زیرا رمپی دارد که به شما اجازه می دهد تا به کانال شمالی شهر دست یابید.

The Lincoln Express

یک راه اهن قدیمی از شمال غرب Bayou به جنوب باتلاق قبل از اینکه به سمت شرق بپیچید وجود دارد و نهایتا به جنوب شرق منتهی می شود. این راه اهن استفاده نشده است و می تواند دید خوبی از این شهر به شما بدهد.

گازهای فاضلاب

یک خانواده گیتور در یکی از مکان های عبور آب سکونت دارند دقیقا بعد از سطل زباله در شهر Barclay Mills. بدن یک مابستر را در تانکر آب قرار دهید و این باعث می شود تا گیتور ها برای تغذیه بیرون بیایند.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =