راهنمای گام به گام بازی Days Gone (دوازدهم) و توضیحات لازم برای آن

راهنمای Days Gone (دوازدهم)

در راهنمای Days Gone (دوازدهم) توضیحات اجرای بازی در اختیار شما گذاشته شده است. با توجه به این راهنمایی ها می توانید تمامی مراحل بازی را با موفقیت انجام دهید.

راهنمای Days Gone (دوازدهم)
راهنمای Days Gone (دوازدهم)

این بازی مناسب پلتفرم های پلی استیشن ۴ می باشد.

Moments of Lucidity

در این بخش از راهنمای گام به گام، یاد می­گیرید که در ماموریت Moments of Lucidity چگونه عمل کنید. به سمت علامت مشخص شده روی نقشه، رانندگی کنید. این یکی دیگر از ماموریتهای پنهانی اجباری است که NERO نیز در آن نقش دارد.

ردیاب GPS را روی هلی کوپتر NERO قرار دهید

با توجه به راهنمای Days Gone (دوازدهم) هنگامیکه کارکنان NERO به شما پشت میکنند، به سمت هلی کوپتر بدوید و یک ردیاب را روی آن قرار دهید.

جاسوسی پژوهشگر NERO را بکنید

به سمت بالا قدم بزنید تا بتوانید مکالمات پژوهشگر NERO را بشنوید. یادتان باشد که درون بوته های ضخیم پنهان شوید. وقتی که پژوهشگر راه میرود، او را دنبال کنید. پشت یک کامیون پنهان شوید و سپس بیرون پنجره، خانه ای که او واردش شده است، منتظر بمانید.

پیش موتورتان برگردید

به سوی موتورتان بروید تا این مرحله نیز به پایان برسد و سپس به سراغ ماموریت بعدی، به نام The Only One He’s Got خواهید رفت.

The Only One He’s Got

طبق راهنمای Days Gone (دوازدهم) در ادامه با روش انجام ماموریت The Only One He’s Got آشنا خواهید شد.

توجه: برای وارد شدن به این ماموریت باید کمی در دنیای بازی موتورسواری کنید، یک ماموریت دیگر را آغاز نمایید و سپس هنگامی که این ماموریت در دسترس قرار میگیرد، بطور دستی آنرا انتخاب کنید.

با Addy ملاقات کنید

به سمت علامت روی نقشه تان موتورسواری کنید تا با Addy ملاقات کنید. یک کات سین پخش میشود و این ماموریت تمام میشود و شما را به سمت یک ماموریت سینمایی دیگر به نام I Got Work To Do هدایت میکند.

I Got Work To Do

نحوه انجام ماموریت I Got Work To Do را در ادامه می خوانید.

به Boozer زمانیکه در مزرعه است، سر بزنید

سوار موتورتان شوید و به سمت علامت روی نقشه بروید. Boozer به آن کمپ کار رفته است و شما میتوانید در آنجا با او ملاقات کنید و سپس با هم صحبت نمایید. این یک ماموریت سینمایی است که شما را به سوی ماموریت Some Kinda Freak Expert راهنمایی میکند.

Some Kinda Freak Expert

طبق راهنمای Days Gone (دوازدهم) در این قسمت، درباره نحوه تکمیل ماموریت Some Kinda Freak Expert توضیح داده ایم. به سمت نشانگر نقشه رانندگی کنید و یک کات سین در کمپ دریاچه Lost اتفاق می افتد.

با Skizzo در کنار دروازه ملاقات کنید

به سمت دروازه بروید و با Skizzo ملاقات کنید.

با Skizzo به سوی Lucky Lad Mine مسابقه دهید

نقشه را دنبال کنید و با Skizzo مسابقه دهید. لازم نیست که برنده شوید. با اینکار به سمت ماموریت Lines Not Crossed میروید.

Lines Not Crossed

در این بخش از راهنمای گام به گام، چگونگی اتمام ماموریت Lines Not Crossed را می آموزید. به سمت قسمت مه آلود زرد، روی نقشه بروید.

سقف را از وجود Newt ها پاکسازی کنید

با توجه به راهنمای Days Gone (دوازدهم) Newt های روی سقف را بکشید. کارتان را با استفاده از چاقوی درون چکمه­تان و یا یک سلاح مبارزه تن به تن دیگر، برای کشتن Newtی که بصورت مستقیم به شما حمله میکند، آغاز کنید. برای کشتن بقیه Newt ها، میتوانید به سمتشان کوکتل مولوتوف پرتاب کنید و یا با اسلحه به سمتشان شلیک کنید.

کلیدها را به دست بیاورید

وارد خانه شوید. هنگامیکه وارد شدید، فورا به سمت راست بچرخید و به سراغ کابینت ها بروید. آن را باز کنید و کلیدها را بردارید.

مشعل ها را پیدا کنید

از پله ها پایین بروید و مشعل هایی که بر روی قفسه چوبی در سمت چپ کمدهای آبی رنگ هستند را بردارید.

درب را باز کنید

به سمت درب خروج بروید و آنرا باز کنید.

به همراه Skizzo درون معدن را بگردید

طبق راهنمای Days Gone (دوازدهم) با Skizzo به سوی معدن بروید. هنگامیکه درون معدن وارد شدید، او را دنبال کنید. یک Newt به Deacon حمله میکند و کلیدها را میدزدد. برای پس گرفتن کلیدها، آن Newt را دنبال کنید.

کلیدهای جعبه قفل شده را از Newt پس بگیرید

به دنبال دایره های آبی رنگ روی نقشه کوچکتان بدوید و روی زمین را به دنبال سرنخ هایی برای پیدا کردن Newt، بگردید. نقاط سفید رنگ روی نقشه را دنبال کنید و آنها شما را به یک بن بست میرسانند. از بن بست، به سمت راست بروید و کلیدها را روی زمین پیدا خواهید کرد. سعی کنید آنها را بردارید. با Newtی که به شما حمله میکند، بجنگید.

پیش Skizzo برگردید و به او کمک کنید

بدوید و پیش Skizzo بروید که در حال جنگیدن با Freaker هاست. در اطراف آنجا حرکت کنید، دوربین را تنظیم کنید، و در حالیکه از مقابل حمله های Freaker ها جای خالی میدهید، سعی کنید آنها را بکشید. پس از کشتن همه آنها، یک کات سین پخش خواهد شد و شما را به سوی ماموریت We’re Not Hiding میبرد.

We’re Not Hiding

با توجه به راهنمای Days Gone (دوازدهم) این ماموریت کوتاه، شامل قدم زدن با Skizzo است و سپس دری را باز میکنید تا از انباری TNT بردارید.  هنگامی که شما دو نفر از معدن خارج میشوید ماموریت That’s His Mistake آغاز خواهد شد.

That’s His Mistake

هم اکنون چگونگی انجام ماموریت That’s His Mistake را یاد می گیرید.  

محوطه را از وجود Marauderها پاکسازی کنید

Marauder هایی که منتظرتان هستند را بکشید.

با کشتن همه آنها، به سوی ماموریت Drinking Himself to Death می روید.

ادامه توضیحات راهنمای Days Gone (دوازدهم)

Drinking Himself to Death

در این قسمت از راهنمای گام به گام، می آموزید که چگونه ماموریت Drinking Himself to Death را به انجام برسانید. به سوی علامت روی نقشه رانندگی کنید و یک کات سین بین Deacon و Skizzo پخش خواهد شد.

سوار موتورتان شوید و به سمت مزرعه کمپ دریاچه Lost رانندگی کنید

با موتور به سمت مزرعه کمپ دریاچه Lost بروید تا ببینید که آیا Boozer آنجا هست یا نیست.

به سمت مزرعه رها شده موتورسواری کنید

به سوی مزرعه رها شده بروید تا ببینید که آیا این همان مزرعه ای است که Boozer در آنجاست.

راهنمای Days Gone (دوازدهم)
راهنمای Days Gone (دوازدهم)

مزرعه رها شده را بگردید

در طول راه سمت راست کامیون قرمز رنگ قدم بزنید و سپس به خانه ای که یک ماشین آبی، یک وانت قرمز و یک تراکتور زرد رنگ درون حیاطش است، وارد شوید. اتاق نشیمن را بگردید. روی میزعسلی یک بطری نوشیدنی قرار دارد. آن را بررسی کنید.

Boozer را پیدا کنید

رد پاهایی که به سمت خارج از خانه رفته اند را دنبال کنید. در اینجا با اولین Screamer روبرو خواهید شد. فریادهای او، سایر Freaker ها را به آنجا میکشاند. اول آن Screamer را بکشید و بعد به سراغ بقیه بروید. به روی موتورتان بپرید و کمی از بقیه Freaker ها فاصله بگیرید. سپس دور بزنید و آنها را با روش خودتان بکشید. به سمت پل چوبی بروید بطری شکسته را بررسی کنید تا بتوانید ردپاهای Boozer را پیدا کنید. هنگامی که رد پاها را پیدا کردید، به سمت موتورتان بروید و سوارش شوید، موقعیت آن روی نقشه تان علامت گذاری میشود.

به سوی طویله رها شده بروید و آنجا را بگردید

طبق راهنمای Days Gone (دوازدهم) آماده باشید تا Newt هایی که آن اطراف در حال گشت و گذار هستند را بکشید. اولین سرنخ در این منطقه، بطری هایی هستند که روی تیر چوبی درون طویله قرار دارند.

خانه درون مزرعه رها شده را بگردید

درون خانه وارد شوید.

از پله ها بالا بروید و وارد اتاق خواب شوید. روی تخت، مقداری نوشیدنی ریخته است. آن را بررسی کنید. پس از آن، به سمت موتورتان بدوید. و به سوی محلی که بر روی نقشه تان علامت گذاری شده است، بروید.

جاده مخروبه را بگردید

بطری نوشیدنی که سمت چپ روی جاده افتاده است را بررسی کنید. رد پاهایی که شما را به بطری آبجوی بعدی میرسانند را دنبال کنید و آن را نیز بررسی کنید. سپس، به سوی موتورتان بدوید. رویش بپرید و به سمت نقطه ای که روی نقشه تان مشخص شده است، رانندگی کنید. سرانجام، شما Boozer را ملاقات خواهید کرد.

به سوی دریاچه Lost فرار کنید

با توجه به راهنمای Days Gone (دوازدهم) سریع برانید تا گروه زامبی­ها به شما نرسند اما مراقب باشید زیرا بر سر راهتان درون خیابان ماشین های زیادی وجود دارد.

Boozer را به کمپ دریاچه Lost برگردانید

به سمت علامت روی نقشه تان بروید. هنگامی که Boozer را به خانه برگردانید، این ماموریت به پایان میرسد. ماموریت بعدی About Boozer’s Arm است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 10 =