راهنمای گام به گام بازی Days Gone (اول) و توضیحاتی در مورد آن

راهنمای Days Gone (اول)

در راهنمای Days Gone (اول) تمامی توضیحات لازم برای اجرای بازی همراه با جرئیات کامل بیان شده است. با این راهنمایی می توانید این بازی جذاب را با موفقیت انجام دهید. 

راهنمای Days Gone (اول)
راهنمای Days Gone (اول)

این بازی مناسب پلتفرم های پلی استین ۴ می باشد.

راهنمای Days Gone (اول)

در این راهنمای گام به گام، شما با همه الزامات برای تکمیل ماموریت های بازی Days Gone آشنا خواهید شد. همچنین اوقات خوشی را برای موتورسواری خارج از ماموریت اصلی برای ارتقا دادن موتور، اسلحه، تجهیزات و سایر لوازم جانبی و همچنین جستجو در محوطه های NERO و کشف موقعیت های مکانی انژکتورهای NERO برای شما فراهم میکند.

قبل از آغاز ماموریت ها، موارد زیر را از دست ندهید:

مواردی که در طول بازی به شما گفته نمیشود: چیزهایی که باید قبل از شروع بازی بیاموزید.

با توجه به راهنمای Days Gone (اول) دنیای خطرناک بازی Days Gone محل زندگی گروه های رقیب، فرقه خونخوار و البته Freakerهاست. و درحالیکه گیم­پلی لحظه به لحظه، سرراست به نظر میرسد، چند سیستم پنهان وجود دارد که در طول بازی نمی توانید همه آنها را کشف کنید. در اینجا چند راهنمایی کوچک را که در طول بازی Days Gone به آن نیاز دارید، قرار داده ایم.

۱.چه چیزی را ابتدا ارتقا دهیم؟

اول از همه، شما قرار است زمان زیادی را در جاده بگذرانید، پس بهتر است سریعا، سرعت موتورتان را در کمپ Copeland ارتقا دهید. شاید تغییر زیادی نکند، اما در طول بازی کمک کننده است.

۲.و سپس باک بنزینتان را ارتقا دهید

بدنبال بنزین گشتن در بازی Days Gone یکی از خسته کننده ترین کارهاست. برای فرار از این اتفاق به محض اینکه امکانش هست باک بنزینتان را ارتقا دهید تا بتوانید مسافت طولانی تری را بدون نیاز به پر کردن باک، سفر کنید.

۳.در باک بنزین را باز کنید

طبق راهنمای Days Gone (اول) حرف از اتمام بنزین شد، اگر بنزینتان در حال بنزین تمام شدن است، می توانید درون یک شهر یا یک محوطه Nero به دنبال بنزین برای پر کردن باک بگردید. اما مطمئن شوید که حواستان به نقشه کوچک ” mini-map” است. اگر یک نماد پمپ بنزین بر روی آن دیدید، میتوانید به آنجا بروید و بدون پیاده شدن از موتور، باکتان را پر کنید.

۴.یادتان باشد موتورتان را با خود ببرید

وقتی که موتورتان خاموش است، میتوانید آن را با کمک دکمه left stick به جلو و عقب ببرید. با استفاده از این، ساکت تر وارد شهرها شوید، و یا از این قابلیت هنگامیکه موتورتان به تعمیرات نیاز دارد و یا بنزین تمام کرده است، برای رسیدن به شهر استفاده کنید.

۵.موادی که از Leon گرفته­اید را با چه کسی معامله کنید

اولین کاری که در بازی Days Gone انجام میدهید شکست دادن Leon است، و بعد از آن میتوانید مواد مخدرش را بردارید. بهتر است آن مواد را به جای کمپ Tucker به کمپ Copeland ببرید. در کمپ Copeland قابلیت ارتقای تجهیزات موتور وجود دارد که شما در ابتدا به آنها نیازمندید. در حالیکه در کمپ Tucker سلاح های بهتری وجود دارد، اما آن مقدار مواد مخدر برای خرید یا بدست آوردن امتیاز در آن کمپ کافی نیست.

راهنمای Days Gone (اول)
راهنمای Days Gone (اول)
  1. از کجا بفهمیم در یک ماشین چیزی مخفی شده است

اینکه متوقف شوید تا ببینید که درون صندوق عقب یک ماشین یا زیر کاپوتش چیزی مخفی کرده اند یا نه، میتواند خسته کننده باشد. یکی از علائم آشکار که نشان میدهد ماشین از قبل غارت شده است، این است که ببینید آیا کاپوت یا صندوق عقبش باز است یا بسته؛ تنها ماشین هایی که کاپوت یا صندوق عقبشان کاملا بسته هستند، چیزی درونشان مخفی شده است.

۷.چگونه سلاح­ها را ذخیره کنیم

طبق راهنمای Days Gone (اول) خریدن سلاح از یک فروشنده، باعث میشود که سلاح جدید بطور دائمی وارد قفسه سلاح هایتان شود. اما متاسفانه با پیدا کردن سلاح درون مناطق مختلف بازی این اتفاق رخ نمیدهد. پس اگر یکی از سلاح هایی که خریده­اید را برای برداشتن یک سلاح با مهمات بیشتر انداختید، نگران نباشید، زیرا همیشه میتوانید سلاح خریداری شده را درون قفسه سلاح هایتان پیدا کنید. اما یادتان باشد که اگر یک سلاحی که دوست دارید را از دشمنتان بدزدید و هنوز آن را خریداری نکرده باشید، هنگامی که سلاح را بیاندازید، آن سلاح را از دست خواهید داد.

  1. اسپیکرهای محوطه NERO را قطع کنید

هنگامیکه در حال جستجو در یک محوطه NERO هستید، قبل از فعال کردن ژنراتور برق MMU، اسپیکرهای محوطه را قطع کنید تا بطور ناگهانی Freaker هایی که در نزدیکیتان هستند را از وجود شما آگاه نکنند. فراموش نکنید: اسپیکرها فقط بالای ایستگاه های پاسبانی و تریلرها قرار ندارند، بالای نورافکن ها نیز اسپیکر وجود دارد. سیمهایی که از ژنراتور خارج می شود را دنبال کنید تا مطمئن شوید که همه آنها را قطع کرده اید. شما میتوانید با شلیک کردن به سمتشان و یا با نزدیک شدن به آنها و فشردن دکمه مربع  برای بریدن سیم ها، آنها را قطع نمایید.

  1. Freaker های کور

اگر در هنگام شب نور چراغ قوه خود را به سمت چشم Freaker ها نشانه روید، باعث میشود که آنها چشم هایشان را بپوشانند، اینکار باعث به تاخیر افتادن حملاتشان به سمت شما میشود. اما این استراتژی دفاعی قابل اعتماد نیست زیرا به هر حال آنها به سمتتان حمله خواهند کرد.

  1. معنی علامت سوالهای روی نقشه چیست

با توجه به راهنمای Days Gone (اول) با کمک به افرادی که در حال جنگیدن با Freakerها هستند و یا توسط آنها درون ماشین به دام افتاده اند، میتوانید اعتماد کمپ ” camp trust” و پول بدست آورید. میتوانید آنها را به هر کمپی که دلتان بخواهد، بفرستید، البته پاداش هایشان متفاوت است. برای اینکه از وجود این اتفاقات تصادفی اگاه شوید، بر روی نقشه کوچکتان به دنبال علامت سوال بگردید. اما یادتان باشد که این اتفاقات ممکن است تله باشد.

  1. حواستان به زنگ هشدار باشد

هنگامی که در حال غارت موتور یک ماشین هستید، اول چک کنید که آیا یک چراغ چشمک زن قرمز دارد. اگر دارد، هنگامی که شما کاپوت را باز کنید، یک زنگ هشدار فعال خواهد شد، اما همینکه آن قطعه را جدا کنید، زنگ هشدار خاموش میشود. همچنین میتوانید از زنگ هشدار برای فریب دادن Freaker هایی که در اطرافتان قرار دارند استفاده کنید، برای این کار میتوانید به سمت ماشین سنگ پرتاب نمایید.

  1. از کوکتل مولوتوف استفاده کنید

نترسید! از کوکتل مولوتوف و بمب های لوله ای استفاده کنید. هنگامی که به لانه دشمنانتان ” Infestation Nests” نزدیک می شوید، سعی کنید حداقل ۲ کوکتل مولوتوف در دست داشته باشید. یکی برای آتش زدن لانه، و دیگری برای از بین بردن بخشی از گروه بزرگ Freaker هایی که از آنجا خارج میشوند.

شما همچنین میتوانید با قرار دادن یک ظرف بنزین در نزدیکی لانه و سپس شلیک به آن، لانه را به آتش بکشید و از کوکتل مولوتوف ها برای کشتن تعداد بیشتری از Freaker ها استفاده کنید.

  1. چند قطعه از تجهیزات را نگه دارید

طبق راهنمای Days Gone (اول) اگر واقعا نیاز دارید، برخی از سلاح هایتان را تعمیر کنید، اما سعی کنید همیشه چند قطعه از تجهیزات را نگه دارید. شما نمیدانید که چه زمانی ممکن است موتورتان خراب شود، و بدون موتور گشت و گذار در دنیای Days Gone بسیار سخت خواهد بود. پس همیشه سعی کنید چند قطعه از تجهیزاتتان را نگه دارید تا اگر نیاز بود، بتوانید موتورتان را تعمیر کنید.

  1. چگونه سریعا از موتورسیکلتتان استفاده کنید

اگر سریعا به سمت موتورتان بدوید میتوانید سریعا آنرا روشن کنید و از آن استفاده کنید، اما اگر به آرامی به سمت موتورتان بروید این فرایند آرامتر اتفاق می افتد.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =