راهنمای گام به گام بازی Last Remnant (سی و شش) و توضیحات آن

راهنمای Last Remnant (سی و شش)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی Last Remnant (سی و شش) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای Last Remnant (سی و شش)
راهنمای Last Remnant (سی و شش)

The Fifith Path

دو راه برای ورود به  Fifth Pathوجود دارد. یکی همین مسیری است که از طریق آن وارد شدید و با شخصیت مناسب در میخانه ای در Royotia صحبت کردید و راه دیگر از طریق Fourth Path می باشد، اگر تازه به ما ملحق شده اید در بخش قبلی راهنمای قدم به قدم جزئیات نحوه  وارد شدن به Fourth Path را شرح داده ایم. متنی که در ادامه آورده شده است فرض را بر این گذاشته که شما از آن جهت می آیید .

از قسمتی که در Fifth Path ظاهر می شوید (از ورودی Fourth Path) از پله ها بالا بروید و در این بخش  دشمنانی weredragon که نزدیک انتقال دهنده می باشند را خواهید دید. بعد از آن به یک سراشیبی برای بررسی بخش جداگانه مسیر Fifth Path وجود دارد که می توانید به آن طرف بروید و یا می توانید مسیر سمت راست خود را در پیش بگیرید(و این کاری است که اکنون باید انجام دهید). در امتداد مسیر به توده های سنگی  سمت راستتان نگاه کنید زیرا در این قسمت نقطه برشی است که می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه به تقاطعی می رسید که یک weredragon در حال نگهبانی و گشت زنی می باشد. در این قسمت می توانید به چپ برگردید یا می توانید به سمت جلو حرکت کنید.

طبق راهنمای Last Remnant (سی و شش) مسی مستقیم را ادامه دهید. در امتداد مسیر به نقطه ‘T’ می رسید. بخش چپ به بن بستی در پایه صخره ای منتهی می شود، محلی که یک گروه از حشرات از خاک آزاد می شوند تا به شما حمله کنند. همچنین یک نقطه برش در امتداد دیوار وجود دارد .اگر به جای اینکه به سمت چپ بروید،  از سمت راست به طرف نقطه T حرکت کنید، به بن بستی دیگر با تعدادی حشرات کشنده و یک گروه weredragon خواهید رسید.

اکنون به اولین تقاطعی که درابتدای ورود به Fifth Path از مسیر Fourth Path وارد شدید برخورد خواهید کرد. در این قسمت به سمت چپ بروید جایی که حشرات کشنده دشمن منتظرتان هستند. شکستشان دهید و راهتان را در امتداد راهرو ادامه دهید. در گوشه تعدادی حشرات کشنده پرسه می زنند ان ها را از بین ببرید تا راهی برای خود در مسیر منحنی ایجاد کنید. در مسیر به نقطه T خواهید رسید که می توانید به چپ یا راست حرکت کنید. به سمت چپ بروید و نقطه حفاری را پیدا کنید. یک هیولای weredragon و یک صندوقچه گنج در این بخش وجود دارد که ۱۹۰۰c را در خود جای داده است. در این قسمت یک صخره ناهموار مانع از صعودتان خواهد شد. چنانچه از سمت راست نقطه T حرکت می کنید در امتداد مسیر مراقب باشید چرا که دسته های دشمن از خاک آزاد شده و به شما حمله می کنند.

با توجه به راهنمای Last Remnant (سی و شش) بعد از آن به نقطه Y می رسید که می توانید مستقیم به سمت درب حرکت کنید یا در امتداد مسیر به سمت راست و بخشی که weredragon دشمن در حال پرسه زنی است تغییر جهت دهید. مسیر را مستقیم به سمت جلو ادامه دهید تا نقشه جهانی را بگیرید البته بعد از اینکه حشرات کشنده و weredragon را از بین بردید. که البته اکنون نیازی به این کار ندارید پس به جای آن به سمت راست حرکت کنید.

پس از weredragon بلافاصله به نقطه Y خواهید رسید. در این قسمت می توانید به سمت چپ (جایی که حشرات کشنده پرسه می زنند) یا به طرف راست بروید. در مسیر سمت چپ به غیر از دو نقطه حفاری یک بن بست وجود دارد. در سمت راست مسیر یک نقطه حفاری وجود دارد و در ادامه به نقطه Y دیگر در مسیر می رسید. در این بخش گروه weredragon در سمت چپ قرار دارند که باید با آن ها مبارزه  کنید. یک صندوقچه گنج  در قسمت پشتی مسیر پنهان شده است که با باز کردن آن می توانید Fifth Path Map را پیدا کنید.

اکنون به نقطه Y برگشته و راه فرعی که در سمت راست قرار داشت را دنبال کنید. این مسیر خیلی زود به سه راهی دیگری می رسد. در این قسمت یک weredragon وجود دارد.

بنا بر راهنمای Last Remnant (سی و شش)بعد از اینکه weredragon را از بین بردید یک سه راهی در سمت راست مسیر وجود دارد. و برای رفع کنجکاویتان باید بگوییم که در امتداد مسیر به جز منطقه سراشیبی که قبلا شرح داده شده است چیزی وجود ندارد.

 درامتداد سمت راست مسیر سریعا به دو گروه حشرات کشنده می رسید. آن ها را از بین ببرید و مسیر را برای پیدا کردن یک weredragon که در نزدیکی صندوقچه گنج کمین کرده ادامه دهید. او را از بین ببرید و سپس صندوقچه را باز کنید تا Beastman Ale(3) و Fresh Oil(3) را پیدا کنید . یک نقطه غواصی در کف اینجا وجود دارد. اکنون شما همه کارهایی که میتوانستید را در Fifth Path انجام داده اید، بنابراین به سمت نقطه خروج یا پورتال برگردید و به نقشه جهانی بازگردید.

ادامه توضیح راهنمای Last Remnant (سی و شش)

Holy Plain

زمانی که در این منطقه ظاهر شدید، فیلم کوتاهی به نمایش در می آید. پس از آن، به سمت نبرد هدایت می شوید.

هدف این نبرد، شکست نیروهای اصلی elite می باشد. به نظر می رسد کمی سخت باشد، اما در واقع تنها جنگی دیگر است که در آن باید بدون لحظه ای تنفس نیروهای بسیار زیادی را از بین ببرید. استراتژی همیشگی خود را اجرا کنید: سلامتی خود را در شکل خوبی نگه دارید، AP خود را بیشتر از مقداری که هر واحد را در یک زمان نابود کنید، نسوزانید تا تعداد حملات دشمن با توان حداکثرشان را محدود کنید.

وقتی که نبرد آغاز شود، هفت گروه وجود دارد که باید نگران آن ها باشید، هیچ یک از آن ها هدف اصلی شما نیستند. گروه های بیشتر زمانی وارد می شوند که یک گروه را پس از دیگری شکست می دهید، این اتفاق تا زمانی ادامه می یابد که هدف واقعی که باید شکست دهید در زمین ظاهر شود.

طبق راهنمای Last Remnant (سی و شش) گروه elite که در بازی وجود دارند در واقع اژدها و Beastmaster می باشد. آن ها مقدار سلامتی بسیار زیادی دارند، پس اصلا فکرش را نکنید که خیلی زود آن ها را شکست دهید. همچنین، گروه های دشمن نیز به وارد شدن به زمین ادامه می دهند که باید آن ها را شکست دهید. در ابتدا به نظر می رسد که هیچ پایانی برای ورود نیروها وجود ندارد و شما باید تنها روی اژدها تمرکز کنید، اما اینطور نیست. در کل این نبرد حدود ۹۰ گروه از دشمن وارد خواهند شد، که شامل دو گروه elite می باشند. روی حذف گروه های کوچک تر تمرکز کنید، زیرا در غیر اینصورت آن ها گروه های بسیار قوی تری را فعال می کنند که می توانند حملات عظیم مخربی را طراحی و اجرا کنند. در تمام این مدت، باید کارهای بسیاری برای بهبود انجام دهید زیرا اژدها از حملات منطقه ای قدرتمند برای ضربه زدن به نیروهایی که در اطرافش هستند، استفاده می کند.

زمانی که وارد شدن گروه های ضعیف تر متوقف شد، مبارزه ساده تر خواهد شد. گروه هایتان را در اطراف بچرخانید و تا حد ممکن از حملات جناحی استفاده کنید. با هرچیزی که در اطراف دارید ضربه بزنید، اما در طول این کار باید بهبود یابید.

راهنمای Last Remnant (سی و شش)
راهنمای Last Remnant (سی و شش)

هیچکدام از این ها نباید حواس شما را پرت کند. زمانی که مبارزه پایان یافت، احتمالا خواهید دید که اعضای گروه شما حرکات جدید و غنایمی را به دست می آورند. سپس باید به نقشه جهانی بازگردید و پیشرفتتان را ذخیره کنید. زمانی که این کار را کردید، به اتاق پادشاهی در Athlum بازگردید. در آنجا Lord David را خواهید دید، کسی که به شما می گوید باید راهی را برای دسترسی به Sacred Lands پیدا کنید. مادر راش نیز در همان اطراف ایستاده است، او به شما پیشنهاد می کند که با Oswald صحبت کنید، می توانید او را در Nagapur پیدا کنید. به سمت شهر بعدی بروید. وارد میخانه شوید و از پله ها بالا بروید. در اتاق سمت راست پله ها، مرد دوست داشتنی ای را پیدا می کنید که با حباب قرمز رنگی بالای سرش ایستاده است.

طبق راهنمای Last Remnant (سی و شش)با این مرد پیر صحبت کنید، کسی که به Oswald تبدیل می شود، همان مردی که مادر راش در Athlum درباره او صحبت کرده بود. او به شما می گوید که در انتهای The Six Path، چیزی را که میخواهید پیدا خواهید کرد. به نقشه جهانی بروید و پیشرفتتان را ذخیره کنید. حال زمان آن رسیده که به مقصد بعدی بروید. درست در قسمت شمالی Nagapur، منطقه The Sixth Path را پیدا خواهید کرد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =