راهنمای گام به گام بازی Last Remnant (سی و پنج) و توضیحات آن

راهنمای Last Remnant (سی و پنج)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی Last Remnant (سی و پنج) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای Last Remnant (سی و پنج)
راهنمای Last Remnant (سی و پنج)

The Fourth Path

اگر قصد دارید منطقه The Fourth Path را بررسی کنید، باید با شخصیت Qsiti در میخانه ای در Melphina حضور دارد صحبت کنید، تا ورودی این منطقه را پیدا کنید، Melphina شهری است که که با تکمیل ماموریت های فرعی در دسترس قرار گرفته است. پس از اینکه او از Siebenbur صحبت کرد، می توانید به نقشه جهانی رفته و خواهید دید که مقصد جدید ظاهر شده است. با این حال، اول باید کلیدی را پیدا کنید که برای پیشرفت در این سیاه چال مورد نیاز است. از نقشه شهر وارد کاخ Melphina شوید و با Roberto صحبت کنید (فردی که درست در سمت چپ تخت پادشاهی ایستاده است). فرض را بر این میگذاریم که رتبه نبرد شما به اندازه کافی بالا است، او Moss-Covered Key را به عنوان پاداش به شما اهدا می کند. حال آماده اید که به سمت نقشه جهانی رفته و سپس منطقه The Forth Path را بررسی کنید.

طبق راهنمای Last Remnant (سی و پنج) در ورودی غار، بلافاصله اولین دشمنان خود را در قالب یک گروه موجودات زنده abaddon خواهید دید. از آن ها گذشته و مسیر منحنی را به سمت چپ رفته و سپس به سمت پایین بروید، و بعد از اولین دسته خرچنگ ها دیوار سمت راست را بررسی کنید تا نقطه برش را پیدا کنید . همچنین استخر بزرگ پر از آب را که در امتداد مسیر سمت چپ پیدا خواهید کرد بررسی کنید چرا که دارای یک نقطه غواصی  می باشد که آقای diggs می‌ تواند از لبه آن عبور کند. در ادامه  مسیر،  راه به اتاقی بزرگ باز می ‌شود که در آن  چندین گروه دشمن در انتظار ورود شما هستند.

 مسیر را به سمت اتاقی که سر راهتان وجود دارد ادامه دهید. بعد از آن شما به یک سه راهی می ‌رسید که می ‌توانید به طرف چپ یا راست بروید. در امتداد مسیر چپ شما دسته ‌ای از خرچنگ ها و بعد آن ‌ها یک گروه از افراد شرور را پیدا خواهید کرد. آن ها را نابود کنید و مسیر را  به سمت یک پیج ادامه دهید. یک نقطه برش در سمت چپ شما وجود دارد. پس از آن شما به یک بن بست می ‌رسید، جایی که دو دسته از دشمنان منتظر شما هستند. در این قسمت یک صندوقچه گنج حاوی Anklet Recipe 4,Cureleaf (3),Relaxing Herb است. آن را بردارید و نقطه حفاری که در کف غار وجود دارد را بررسی کنید، و سپس به سمت مسیر سه راهی برگردید.

 حال اگر  سمت راست مسیر سه راهی را در پیش بگیرید (مسیری که اگر از سمت صندوقچه گنج بازگشته اید در سمت چپ شما وجود دارد) دو دسته خرچنگ در آنجا وجود دارند که از درب بزرگی محافظت می‌کنند. آن ها را شکست داده و از درب عبور کنید. شما به کلید نیاز دارید که آن را باید از Roberto در Melophina به دست بیاورید.

با توجه به راهنمای Last Remnant (سی و پنج) از در عبور کنید و از تعدادی پله بالا بروید سپس شما صندوقچه گنج را خواهید دید که کنار آبشاری قرار دارد و این آبشار دیوار سنگی پشتش را تکان می دهد، صندوقچه را باز کنید و Fourth path Map را پیدا کنید. مسیر را ادامه دهید و به سمت چپ بروید. نقطه حفاری ای را خواهید دید که می توانید از آن استفاده کنید. مسیر گسترده تر شده و در نهایت باید راهی سنگی را در پیش بگیرید.

بعد از اتاقی با تمامی آبشارهای آن به منطقه گسترده تری خواهید رسید. در سمت چپتان یک نقطه حفاری وجود دارد و همچنین یک انتقال دهنده در سمت راستتان قرار دارد. مسیر را ادامه دهید تا به یک سه راهی برسید. به سمت راست بروید تا قفسه حاوی گنج Magick Lamp,Aged Mace, Aged Staff را پیدا کنید. و اگر به سمت چپ پسه راهی یش بروید به یک در می رسید که شما را به بخش بعدی و عمیق تر غار هدایت می کند. و جلوتر از در یک نقطه درخشان روی زمین وجود دارد که می توانید برای بررسی و پیدا کردنStaff of Remembrance  از آن استفاده کنید (این مورد آیتمی برای یک ماموریت فرعی است).

ادامه توضیح راهنمای Last Remnant (سی و پنج)

از در رد شوید و وارد منطقه بعدی شوید و از جایی که ظاهر شدید به سمت جلو حرکت کنید. در بالای پله ها و همچنین پایین پله های کوتاه یک دسته خرچنگ وجود دارد. بعد از این که از دشمنانتان عبور کردید به مسیری می رسید که می توانید به سمت چپ یا راست تغییر مسیر دهید.

یک نقطه حفاری در سمت چپ مسیر وجود دارد، بنابراین برای شروع از این مسیر حرکت کنید. به سمت نقطه حفاری و دسته دشمنان که بعد از آن هستند بروید. مسیر به بن بستی می رسد که می توانید قفسه گنج را باز کرده و Scholary Band,Mermans French و Aged Spear را به دست آورید. سپس به سمت سه راهی برگردید و در این قسمت به سمت راست تغییر جهت دهید. (اکنون در سمت چپ شما صندوقچه گنج وجود دارد).

بنا بر راهنمای Last Remnant (سی و پنج) در امتداد این مسیر از راه پله ای که به یک اتاق بزرگتر هدایت می شود پایین بروید، در انتهای اتاق یک درب بزرگ وجود دارد. شما در یک اتاقی پر از قلوه سنگ ظاهر می شوید که احتمالا برایتان آشنا باشد چرا که در منطقه Siebenbur با آن مواجه شده بودید. در جلو یک نقطه حفاری در نزدیکی دیوار فرو ریخته شده وجود دارد. در امتداد شکاف صندوقچه گنجی را خوهید دید البته هنوز نمی توانید ان را به دست بیاورید. به سمت نقطه حفاری حرکت کنید و به مسیرتان ادامه دهید در حالی که باید برای رویارویی با یک هیولایی به نام Void Intruder آماده باشید.

راهنمای Last Remnant (سی و پنج)
راهنمای Last Remnant (سی و پنج)

  Void Intruderهیولایی می باشد که باید شکستش دهید چرا که انجام این کار یک پیروزی را برای شما به ارمغان می آورد. و همچنین او می تواند تکه تکه شده و به اجزا نادری تبدیل شود. جنگ با او در این مرحله از بازی نباید مشکل خاصی را برایتان به وجود اورد. حمله اصلی او فیزیکی است و در هر زمان تنها بر یک بخش اثر می گذارد. او همچنین از حرکت هایی استفاده می کند که جنگ را به نفع خود تغییر دهد. او خیلی سریع سقوط می کند و شما آزاد می شوید و در این قسمت می توانید صندوقچه گنج را باز کنید. این صندوقچه حاوی Alps Briolette می باشد.

اکنون از راهرو عبور کنید و از در بعدی که در سمت چپ قرار دارد عبور کنید. سپس از پله ها عبور کرده و مسیر راهرو را در پیش بگیرید تا به The Fifth Path منتقل شوید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =