رمز قفل های رزیدنت اویل ویلیج

رمز قفل رزیدنت اویل

بدون وجود تعداد زیادی از درب‌های قفل شده، این بازی، یک بازی Resident Evil نبود، اما چند رمز قفل در رزیدنت اویل وجود دارد که باید در طول بازی پیدا کنید. اکثر قفل‌ها در این بازی با کلید یا معما باز می‌شوند، یعنی نیازی نیست به دنبال کدهای امن یا راه‌ حل‌های قفل ترکیبی که همیشه در بازی‌های قبلی پیدایشان می‌کردید، بگردید. همچنان، برخی از با ارزش‌ترین آیتم‌ها در Resident Evil Village پشت ترکیبی از قفل‌ها پنهان شده‌ اند که به کدهای ویژه برای باز شدن نیاز دارند. در این مقاله تمام کدهای ترکیبی در Resident Evil Village ارائه شده است.

تمام کدهای ترکیبی در Resident Evil Village

تنها سه کد ترکیبی در تمام بازی Resident Evil Village وجود دارد. دو مورد از این کدها به پیشرفت در داستان اصلی نیاز دارند، درحالی‌ که یکی از آن‌ها برای دستیابی به گنج اختیاری لازم هستند.

  1. کارگاه در Village: 08-04-07
  2. Maestro’s Collection: 17-09-27
  3. Doll Workshop در House Beneviento: 11-29-05

کارگاه در Village

رمز قفل رزیدنت اویل

از این کد ترکیبی برای به دست آوردن Jack Handle و تفنگ دستی M1911 استفاده می‌شود. این کد برای پیشرفت در داستان لازم است، زیرا به این آیتم‌ها برای جا به جایی تراکتور و رسیدن به خانه‌ای با دودکش قرمز نیاز دارید. یک راهنما در کارگاه به شما می‌گوید که باید برای پیدا کردن کد از پنجره به بیرون نگاه کنید، اما این فقط ترس زیادی را برای شما به همراه دارد. اگرچه فقط یک دشمن ظاهر می‌شود، بنابراین پس از یک تیراندازی کوتاه می‌توانید کد را پیدا کنید. با وارد کردن ۰۸-۰۴-۰۷ قفل ترکیبی باز می‌شود.

کد Maestro’s Collection

رمز قفل رزیدنت اویل

این تنها کد اختیاری در این لیست است. پس از بازگشت Duke از قلعه Dimitrescu منطقه‌ای از چندین گنج را روی نقشه شما علامت‌گذاری می‌کند. این اهداف اختیاری هستند و اگر انتخاب کنید که انجامشان دهید، مقدار زیادی Lei و ارتقاءهای دیگر را در اختیارتان می‌گذارند. برای ورود به خانه Maestro’s Collection از شما می‌خواهد تا کلید Luthier را پیدا کنید و سپس یک کمد قفل شده در خانه است که گنج در آن وجود دارد. یک پوستر تولدت مبارک روی دیوار آویزان است که کد: ۱۷-۰۹-۲۷ را نشان می‌دهد. داخل کمد یک مجسمه ارزشمند و یک ارتقاء Extended Magazine برای تفنگ تک‌ تیرانداز وجود دارد.

Doll Workshop در House Beneviento

رمز قفل رزیدنت اویل

این یک قفل ترکیبی مربوط به داستان است که اصلاً نباید از دستش دهید، زیرا وقتی وارد Doll Workshop شدید، درب‌ها پشت سرتان قفل می‌شوند. شما داخل اتاق گیر می‌افتید تا معما را حل کرده و کد را پیدا کنید، اما همه چیز از آنجا به بعد عجیب‌تر می‌شود. حلقه را از انگشت مانکن بیرون بیاورید و سپس آن را در اتاق کناری پاک کنید تا تاریخی که داخل آن حک شده مشخص شود. این تاریخ همان کد ترکیبی است: ۱۱-۲۹-۰۵.

Resident Evil Village  در حال حاضر برای رایانه شخصی، پلی‌ استیشن ۴، پلی‌ استیشن ۵، Xbox One، Xbox Series X|S و Google Stadia در دسترس است.

 

منبع: AttackOfTheFanBoy

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =