آموزش شکار تمساح لجندری در Red Dead Redemption 2

آموزش شکار تمساح لجندری در Read Dead Redemption 2

به تازگی، یک حیوان افسانه ای جدید به Red Dead Online اضافه شده است. این حیوان کمیاب، Banded Gator نام دارد. اگر می‌ خواهید اولین نفری باشید که این تمساح لجندری رد دد ریدمپشن ۲ شکار می‌ کند، در این راه به شما کمک خواهیم کرد. در اینجا تمام آنچه که باید برای شکار تمساح افسانه ای Red Dead Redemption 2 باید بدانید، آمده است.

Harriet برای شما طبیعت شناسان، وظیفه جدیدی در نظر گرفته که به واسطه مأموریت ویژه Sighting انجام دهید. به اردوگاه او بروید تا Banded Gator افسانه ای جدید را در لیست حیوانات افسانه ای او ببینید و آن را پیدا کنید. Harriet شما را وادار خواهد کرد که پیش از کشتن حیوان، نمونه ای از این تمساح قرمز و سفید رنگ را برای او بردارید تا از آن به عنوان مواد خام برای ساخت کیف دستی استفاده کند (یا می‌توانید پوست این جانور را به منظور تهیه یک کت فانتزی جدید برای خود بردارید.) در هر صورت، شکار سختی در پیش خواهید داشت.

مکان شکار تمساح Read Dead Redemption 2

به Bayou Nwa بروید

آموزش شکار تمساح در رد دد ردمپشن 2

هنگامی ورود به منطقه، تمام تمرکز خود را بر روی نقشه کوچک قرار دهید تا آیکون زرد رنگی را که نشان از نزدیک بودن تمساح دارد، ببینید. منطقه باتلاقی که میان دو پل قرار گرفته، جایی است که این جانور قبلاً در آن دیده شده است، بنابراین اطراف آن منطقه را بررسی کنید. اگر در نهایت به هدف خود نرسیدید، مجدداً به یک لابی آنلاین بپیوندید تا باری دیگر شانس خود را امتحان کنید.

به محض مشاهده آیکون زرد رنگ، از Eagle Eye خود استفاده کنید تا بتوانید Banded Gator را راحت تر بیابید. کات سینی از این درنده آبزی پخش می‌ شود تا بدانید که در نزدیکی یکی از آن ها قرار گرفته‌ اید. در این مرحله هم می‌ توانید برای تکمیل راهنمای خود به دنبال آیتم هایی برای عکاسی بگردید، مانند یک لانه و جسد گوزنی که در نزدیکی ساحل حمله می‌ کرد و حالا می‌ توانید شکار را شروع کنید.

این Banded Gator نسبتاً تهاجمی است، بنابراین اگر لحظه ای از وقت خود را صرف پر کردن راهنمای خود می‌ کنید، بسیار مراقب باشید، چرا که ممکن است این جانور ورق را برگردانده و او شما را شکار کند. تمساح ها بسیار سریع هستند، اما اگر به اندازه کافی هوشیار باشید، می‌ توانید فاصله خود را از آن حفظ کرده و عکس های خود را بگیرید. به یاد داشته باشید که اگر قصد نمونه برداری برای Harriet را دارید، Varmint Rifle خود را مجهز به تیر آرام بخش کنید تا او را به خوابی عمیق بفرستید. در غیر این صورت، برای به دست آوردن پوست تمساح می‌ توانید با هر چه که دوست دارید به آن شلیک کنید. به هر حال، برای کشتن این حیوان افسانه ای گلوله های زیادی خرج خواهد شد.

به Harriet یا Gus برگردید

شکار تمساح افسانه ای در رد دد ردمپشن 2

اگر تصمیم به پوست کندن Banded Gator و فروش آن به Gus را دارید، مجموعه ای از پوشاک جدید به نام Banded Coat باز خواهید کرد. این کت به اندازه کافی خوب است و با سایر کت هایی که Gus می‌ فروشد، تفاوت چندانی ندارد. می‌ توانید آن را با استفاده از سر Banded Gator به عنوان کلاه، کامل کنید.

اگر با Banded Gator مهربان بودید و تنها نمونه ای از آن را برداشتید، کافی است آن را برای به دست آوردن مقداری پول نقد و XP به Harriet بفروشید.

منبع: The Gamer

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =