آموزش ضربه آزاد زدن در فیفا ۲۱

آموزش ضربه ایستگاهی آزاد زدن در فیفا 21

همانطور که می‌دانید، بازی FIFA 21 عرضه شده و در حالی که ویژگی‌های جدیدی به همراه دارد، بسیاری از مکانیسم‌های قدیمی که ممکن است به آن‌ها عادت کرده باشید هم پخته‌تر شده‌اند. اگر در این فرانچایز تازه‌کار و مبتدی هستید، پس یادگیری ضربه آزاد ایستگاهی FIFA 21 یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. ضربات آزاد ایستگاهی بخش مهم و مهارتی بازی محسوب می‌شوند، و ممکن است خیلی سریع وضعیت مسابقه را تغییر دهد. در این راهنما قرار است کل سیستم ضربه آزاد یا به اصطلاح کاشته در فیفا ۲۱ را شرح دهیم، مرحله‌به‌مرحله شما را به جلو می‌بریم تا بتوانید از مزایای این لحظات حساس بهره‌مند شده و شانستان را برای برنده شدن هدر ندهید. ادامه توضیحات ما درباره آمار ضربه آزاد، بهترین راه برای عبور از دیوار دفاعی و قرار دادن توپ در سطل‌ها است.

آموزش زدن ضربه آزاد ایستگاهی در FIFA 21

آموزش زدن ضربه آزاد ایستگاهیی در FIFA 21

هنگامی که خطا می‌کنید، داور اسپری محو شونده را بیرون می‌کشد، اولین کاری که باید انجام دهید، انتخاب بازیکن قدرتمند و مناسب زدن ضربه آزاد در فیفا ۲۱ است. معمولاً، تا زمانی که خودتان بازیکن را تغییر ندهید، سیستم بازی بهترین زننده ضربه آزاد را از تیمتان انتخاب می‌کند. در غیر اینصورت، اگر می‌خواهید بازیکن خاصی با قدرت متفاوت را انتخاب کنید، باید کلیدهای R2/RT را نگه دارید تا بازیکن را خارج کنید. اما بازیکنی که باید که باید به دنبال آن باشید، فردی با قدرت های Power (PWR)، Free Kick Accuracy (FKA)، و Curve (CRV) است. بسته به وضعیت، فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید، مطمئن شوید که شخص خوبی را انتخاب کرده‌اید.

زمانی که بهترین بازیکن را انتخاب کردید، می‌توانید استیک شوک سمت راست را به سمت چپ، راست یا بالا تکان دهید تا نحوه قرارگیری زننده ضربه آزاد در اطراف توپ را تغییر دهید. همچنین می‌توانید L2/LT و سپس R1/RB را فشار دهید تا بازیکن دوم و سوم را صدا کنید تا ضربه آزاد را از زاویه‌ای که ممکن است حریفتان فریب بخورد، بزنند.

نحوه امتیازگیری ضربات آزاد ایستگاهی فیفا ۲۱

آموزش زدن کاشته در FIFA 21

زمانی که همه‌چیز تنظیم شد، با احتیاط استیک شوک چپ را تکان دهید تا با استفاده از دوربین‌ها به گوشه بالای دروازه بروید. این حرکت را می توانید در Skill Games یاد بگیرید. اما زمانی که آن را یاد بگیرید، همه‌چیز راحت می‌شود. حال دکمه دایره در PS4 و B در کامپیوتر را نگه دارید تا شوت کنید. مراقب باشید که در این قسمت بیش‌ازحد از توان خود استفاده نکنید، بخصوص اگر نزدیک هستید، تنها کافی است یک ضربه آرام بزنید تا توپتان به دروازه برسد.

زمانی که شوت می‌کنید متوجه نوار دیگری خواهید شد، یک بازی کوچک شوت کردن. این کار کاملاً اختیاری است، اما اگر حس می‌کنید خیلی شجاع هستید، می‌توانید با انجام بازی و زمان‌بندی درست و فشردن مجدد دایره در PS4 و B در کامپیوتر – شانستان را افزایش دهید.

همچنین می‌توانید چرخش را به توپ اضافه کنید تا دروازه‌­بان گیج شود. در اینجا چهار گزینه برای شما وجود دارد: Top Spin، Side Spin، Mixed و Kunckle Ball. زمانی که آماده شوت کردن شوید، بازی تمام حرکات روی صفحه را به شما نشان می‌دهد.

اگر از Side Spin استفاده می‌کنید، یادتان باشد که از جهت مخالف هدفتان حرکت کنید، و خیلی سریع حرکت کنید تا یک منحنی ایجاد شود. سعی کنید به جای استفاده زیاد از چرخش، آن را به درستی استفاده کنید، در غیر اینصورت توپ علیرغم قرارگیری در موقعیت مناسب، از شدت ضربه به صورت منحنی حرکت می‌کند. اگر در وضعیتی هستید که برای گل زنی به چرخش‌ها نیاز دارید، یادتان باشد که با هدف گرفتن بیشتر وسط دروازه روی انحنا حساب کنید، تا حرکت کافی برای کشیدن توپ به گوشه‌های بالایی داشته باشید، مطمئن شوید دروازه­‌ بان به آن‌ها نمی‌رسد.

 

منبع: Techradar

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =