عرضه ورژن Ancestral بازی Total War Rome II PS4 در قالب بتای عمومی

ویژگی جدید بازی Total War Rome II

در نوین ترین خبر های بازی پلی استیشن استودیوی کریتیو اسمبلی تریلری از جدیدترین بروز رسانی بازی Total War Rome II را منتشر کرد و این اپدیت که ذکر شده است الان از راه فاز تستی بتا عمومی در دسترس کاربران می باشد و گیمرها توانایی این را دارند که این گیم را به رایگان دانلود کنند.

آپدیت بازی Total War Rome II
بازی Total War Rome II

کارگاه creative assembly بیان نموده است که نوین ترین بروز رسانی بازی Total War Rome II به اسم ancestral در فاز بتای عمومی قابل این است که ان را دانلود کنند .در نوین ترین خبر های بازی پلی استیشن استودیوی کریتیو اسمبلی تریلری از جدیدترین بروز رسانی بازی Total War Rome II را منتشر کرد و این اپدیت که ذکر شده است الان از راه فاز تستی بتا عمومی در دسترس کاربران می باشد و گیمرها توانایی این را دارند که این گیم را به رایگان دانلود کنند.
موضوعاتی که یاد اور شده است و همانطور با بهبود یافتن گیم و بر طرف کردن نکته های ریزی که ایراد دارند گیم در دسترس گیمرها قرار گرفته است. از مورد هایی که حائز اهمیت می باشند این موارد شامل این می باشند که این بروز رسانی را در جایگاه خود قرار داده است خاصیت شجره نامه می باشد .در این قسمت گیمرها اجازه این را دارند که با افراد خانواده فرقه خویش تعامل داشته باشند.
در ادامه این بحث گیمر ها توانایی این را دارند که با ترفند های دیگر متعهد شوند. موردهای نوینی نیز در این راستای گیم ایجاد شده است که این موارد مربوط به حرکت های intrigue کاراکتر ها می باشند .همان گونه که سازندگان بیان کرده اند برای انجام دادن هر کدام از intrigue گیمرها می بایست مورد هایی که به آن احتیاج دارند را یک کاراکتری که به ان بر اثر جزییات و رل توجه شده است به این نتایج برسند.
اضافه بر آن ما گواه این هستیم که درست شدن جلوه های گرافیکی و ذهن غیر طبیعی جنگنده ها battle ai می باشیم که در جنب موردهای دیگر ریز به چشم می ایند. اگر شما هم قصدتان این است که ورژن بتا را که محدود هم می باشد را به تجارب خود بیافزایید در این راستا توانایی ان را دارید که از جزییات این نسخه تجربه هایی را یاد بگیرید. total war :rome ll یک گیمی است که استراتژی را بهره مند است و در ان بازی نوبتی و ترفندی است که در سال ۲۰۱۳ توسط سگا برای کامپیوتر عرضه گردیده شد.
بازی Total War Rome II در اصل هشتمین ورژن مجموعه توتال وار می باشد و توانایی این را داشته است که به درجات خوبی برسد و انتقاد کنندگان امتیاز بالایی را به او داده اند. بازی Total War Rome II در دوره های گذشته و باستان تا به الان جریان دارد و از سال های دویست و پس از تولد مسیح شروع می شود و تقریبا حدود چندین سال است که از ان میگذرد و این روند ادامه دارد.

ویژگی جدید بازی Total War Rome II
ویژگی جدید بازی Total War Rome II

ویژگی جدید بازی Total War Rome II

ابتدایی ترین ویژگی جدید در این سری از پک گیم ها بودن جنگ ها در میدان های رزم زمین و دریا به شکل تمام عیار و کلی می باشد که در سری گذشته جنگ های زمینی و دریایی از هم سوا بوده اند و کنترل کردن ابزار به شکلی بوده است که کارایی نداشته است که کل این ابزار ها در مجموعه نوین مرور و اشکالات ان رفع گردیده است .یکی از استودیوهایی که دائم انتقاد کنندگان ان را تحسین کرده اند کریتیو اسمبلی نام دارد و این تشویق فقط به دلیل تشکیل دادن عنوان های با کیفیت که بر روی گیم:warhammer ll total war نمی باشد بلکه حمایت ان ها از عنوان های خویش بعد از عرضه نیز یکی از علت های این عنوان می باشد.
این حمایت کردن مدتی که موضوع مورد نظر ان انتظاری که از این نسخه داشت بر اورده نشده بود و این انتظار زیاد تر هم می شود. در این قضیه توانایی این را داریم که به بازی Total War Rome II اشاره کنیم .این بازی PS4 در مدتی که منتشر شده بود از سختی ها و مشقت های بسیاری میزبانی کرده است و این سختی ها شامل باگ و کرش هستند و هوش غیر طبیعی و کند و نداشتن بالانس بودن در گیم بود.
همانگونه که از این موضوع انتظار می رفت کرتیو اسمبلی خیلی از اوضاعی که به وجود امده بود خشنود نبود .بعد از ان برای این موضوع بهینه سازd هایی به شتاب عرضه گردیده است ولی عظیم ترین نکته اقدام ان ها ۱ سال بعد از عرضه گردیدن گیم و در سپتامبر ماه ساله ۲۰۱۴ رخ داده است .ورژن emperor edition گیم هم به صورت یک ورژن سوا و هم به عنوان یک اپدیت بزرگ و مجانی برای کل گیمرها انتشار گردیده است .حدود پنج سال است که از عرضه این گیم میگذرد و کریتیو اسمبلی بازهم سعی دارد که اپدیت جدیدی را به رایگان برای کاربران خود تشکیل داده و ان ها به رایگان از این به روز رسانی بهره مند شوند.
اکنون ورژن تستی اپدیت ancestral که شامل اپدیت متناوبی و بروز رسانی ها و بر طرف کردن مشکلات و خاصیت های نوین می باشد را ارائه کرده اند. یکی از این خواص ها درخت ایل است که اسم rome ll است. اعضای درختی که مال ما می باشد شبیه بعضی شخصیت ها توانایی ان را دارد که دسترسی به توطئه هایی داشته باشد که نتیجه های گوناگونی در طی گیم خواهد داشت .

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =