جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4

جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4

جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4

خارج از لطف نیست اگر این را بگوییم که بازی جی تی ای یکی از پرطرفدار ترین و دوست داشتنی ترین بازی هایی بشمار می آید که هر فردی تا به الان دست کم برای یک بار هم که شده اسم آن را شنیده است و نیز تعداد کثیری به تجربه و بازی آن پرداخته اند، به همین دلیل است که این بازی در عناوین و نسخه های متفاوتی از جانب کمپانی بزرگ و بنام راک استار به عرضه و انتشار رسیده است. این بازی نام برده شده نقد و انتقادات بسیار مثبت و خوبی را به دلیل برخورداری از گرافیک قوی و کیفیت بالای آن در کنار چیدمان بازی به صورت جهان باز، به خود اختصاص داده است.
شرکت و کمپانی راک استار بعضی از آیتم ها و موضوعاتی را که در بروزرسانی پیش روی بازی GTA شاهدش خواهیم بود را عنوان داشت و از آن ها پرده برداشت. در خلال این اطلاعاتی که نشر شده از یک باشگاه موتور سواری مهیج و جذاب نیز نام برده شده است. با توجه به نقل قول و گزارشاتی که از Game Spot بدست رسیده است، اینگونه برداشت شده که، این آپدیت و بروزرسانی پیش رو با نام Bikers و یا همان موتورسواران به عرضه و نشر خواهد رسید، که در جریان آن گیمر ها و بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا به عنوان یک موتورسوار که البته خلافکار و گنگستر نیز هست، مسابقات و چالش های متنوع و جدید و البته جذاب و سرگرم کننده ای را تجربه نمایند.
در ادامه توضیحات بیشتری به صورت کامل خواهیم داشت که با وجود این بروزرسانی یک باشگاه موتورسواری تازه ای نیز به بازی اضافه خواهد شد که بازیکنان می توانند آن گونه که می خواهند لوازم و کاارکتر خود را شخصی سازی کنند از قبیل سلاح ها، استایل ها و همان تتو و البته موتورشان.
در این آپدیت و بروزرسانی که به زودی برای بازی Grand Theft Auto Online به عرضه خواهد رسید، این موضوع در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که عضوی از باشگاه موتور سواری Bona Fide شوند و به این انجمن بپیوندند.

جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4
جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4

در کنار این ها باید گفت که یک بخش جدید به صورت رقابتی به این حالت چند نفره افزوده خواهد شد، این بخش جدید که به بازی اضافه می شود، این قصد را دارد که هرچه بیشتر از قبل به جذابیت و هیجان بازی بیافزاید و آن را مقبول تر از قبل سازد. در ادامه برای توضیحات بیشتر راجع به این بروزرسانی و آپدیت پیش رو اینگونه می توان گفت که بعد از آن که بازیکنان به عضوی از این باشگاه موتور سواری مبدل شدند، می توانند وارد یک تیم و گروهی شوند که از هفت موتور سوار دیگر نیز برخوردار است و سپس برای آن که امور و برنامه های این باشگاه موتورسواری خود را انجام دهند و به آن رسیدگی کنند، باید به گردش در شهر لس سانتوس بپردازند؛ باید تأکید کرد که این گروه ها هشت نفره هستند.
در کنار آن، بازیکنان همچنین این امکان را دارند که از هر نوع مختلف و متفاوتی از سلاح های سرد و گرم برخوردار شوند و خود را با آن ها تجهیز کنند و البته استایل ها و پوزیشن های مختلفی که در بازی برای آن ها تدارک دیده شده را امتحان کنند و به دلخواه، استایل مورد علاقه خود را برگزینند.
باید اضافه کرد که در این آپدیت و بروزرسانی پیش رو قابلیت های دیگری نیز به عرضه خواهد رسید قابلیت هایی از قبیل، امکان آن که بازیکنان بتوانند در این باشگاه موتورسواری خود سرمایه گذاری ای انجام دهند و همچنین یک کسب و کار تازه برای خود از این روش دست و پا کنند.
در طی این بروز رسانی از عناوین و آیتم ها و ویژگی های دیگری با نام های High – risk، High Level و همچنین Vehicle – based business adventures آورده شده و به آن ها اشاره شده است که در آینده جزئیات آن در دست قرار خواهد گرفت. با تمام این توضیحاتی که داده شد باید بگوییم که هنوز هم اطلاعات دقیق و جزئیاتی از این آپدیت و بروز رسانی در دسترس نیست و ارائه نشده است و هر آنچه که تا به الان گفته شد توضیحاتی از کلیات این آپدیت بوده است؛ اما یک موضوع مشخص و معین است، آن که این آپدیت و بروز رسانی در حال حاضر تنها برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوتر های شخصی تدارک دیده شده است و به عرضه خواهد رسید.

جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4
جزئیات و بررسی عضویت در باشگاه موتور سواری با آپدیت جدید بازی GTA Online PS4

این موضوع به این معنا خواهد بود که آن دسته از افراد و بازیکنانی که از کنسول های نسل هفتم این کمپانی ها برخوردار هستند و از آن ها استفاده می کنند نمی توانند که این آپدیت را داشته باشند و بازی PS4 خود را بر روی این کنسول خود بروز رسانی کنند. این نکته را نیز باید اضافه کنیم که درست سال پیش بود که آپدیت و امکان بروز رسانی این بازی برای دارند گان کنسول ها و کنسول های نسل هفتم به صورت کامل متوقف شد و به انتهای کار خود رسید. در انتها باید اضافه کرد که همچنان هیچ تاریخ مشخصی برای ارائه و عرضه این آپدیت از بازی در دست نیست اما آن گونه که مشاهده شده، این شرکت و کمپانی راک استارکلمه ی بزودی را در بیانیه ها و گفته های خود بسیار بکار برده است و احتمال آن که تا پایان این سال جاری شاهد عرضه این آپدیت و بروز رسانی باشیم، بسیار زیاد است.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =