راهنمای قدم به قدم عنوان Destiny II (قسمت یازدهم)

عنوان Destiny II

از سایه ای به سایه دیگر در عنوان Destiny II بروید تا از آسیب دیدن زیاد جلوگیری کنید. دشمنان در مسیر سعی می کنند شما را بکشند، ولی آنها هم از آسیب سوختن در امان نیستند. ترکیبی از آتش خورشید و تیرهای شما به سرعت آنها را ذوب خواهد کرد. فقط مطمئن شوید برای شلیک به آنها در سایه ها توقف می کنید و می ایستید.

عنوان Destiny II
عنوان Destiny II

راهنمای قدم به قدم عنوان Destiny II (قسمت یازدهم)

بعد از Fallen نوبت به Cabal می رسد. برجکهای Scorpius از راه دور آنها را پشتیبانی می کنند. بر خلاف دیگر دشمنان که بین شلیکهایشان استراحت می کنند، این برجکها بی وقفه تیر می زنند. پس قدرت آسیب رساندشان را دست کم نگیرید و به سرعت از بینشان ببرید. البته War Beast ها و Gladiator ها هنوز هم بر آنها اولویت دارند، ولی باید سعی کنید آنها را از دسترس برجکها دورکنید.

جنگ بعدی، آخرین جنگ هم هست. شما باید در مقابل موجهایی از Cabal که به سمتتان می آیند و می خواهند قبل از این که شما بتوانید با شاتل فرار کنید شما را بکشند، مقاومت کنید.این محاصره تا حدودی آسان تر است، چون Cabal ها فقط از دو جهت می توانند به شما حمله کنند. اولی پلی است که که به سکوی پرتابی که دارید از آن دفاع می کنید متصل است. دومی هم بخشی از سکوی پرتاب است که دقیقاً در نقطه مخالف و رو به روی آن پل است. یک مشت Cabal به سمتش هجوم می آورند و شما را مجبور می کنند از نزدیک با آن ها درگیر شوید.

خوشبختانه، سکوی پرتاب شما پر از مناطقی برای پناه گرفتن است. از آن ها برای خارج شدن از دیدرس تک تیراندازهای Psion استفاده کنید. پس از کشتن آنها اول روی سکو بپرید، سپس حواستان را جمع این دشمنهای با دوربُرد بالا کنید.

در آخر، یک مینی باس دیگر به نام Enforcer Rusk پدیدار می ود تا شما را از نقطه امنتان بیرون بکشد. اگر او خیلی نزدیک شد، فقط کافی است از روی پل به طرف آن یکی منطقه دایره شکل پر از محل پناه گرفتن بدوید. Rusk موشکهای زیادی از دور به طرف شما می فرستد، ولی آنها به اندازه کافی کند هستند که بتوانید در برابرشان جاخالی بدهید و قایم شوید. هر بار بین شلیک هایش به او تیر بزنید تا ماموریت را به اتمام برسانید.

آیا به نظرتان کمی کوتاه آمد؟ خب این فقط مقدمه ورود به یک قسمت به مراتب طولانی تر بود که با ماموریت بعدی یعنی ۱AU شروع می شود. حالا در این ماموریت باید زمین را رها کنیم تا با نابود کردن Almighty نگذاریم همان بلا را به سر خورشیدِ ما هم بیاورد.

 

 

Destiny 2 – The Almighty: 1AU

۱AU دقیقاً از انتهای ماموریت قبلی یعنی Larceny شروع می شود. شما چند لحظه فرصت دارید تا برای جنگ پیش رو آماده شوید؛ ولی ما خیلی سریع داریم به آخر مبارزه Destiny 2’s Red War نزدیک می شویم. پس بیایید یکراست برویم توی دلش، مگر نه؟

توصیه های این مرحله: مرحله ۱۶، درجه قدرت ۱۷۰

نیازی نشانگر نقشه را در عنوان Destiny II برای مدت طولانی دنبال کنید تا به Legionary ها و Psion ها برسید. از شرشان خلاص شوید و بعد از این راهتان را ادامه دهید تا به سری دکمه ها و کنترلهای پل در قسمت پایین تر دیواره Almighty برسید. با فعال شدن دکمه ها، یک قسمت از سکویی که رویش ایستاده اید را به یک گذرگاه موقت تبدیل می کند.

متاسفانه این کار باعث فرا خواندن یک Cabal Dropship با یک توپ جنگی زیادی دقیق متمرکز روی شما هم می شود. یواش پشت منطقه پنهان شدنِ کنار پل بخزید. با چرخیدن سازه، منطقه قایم شدن هم حرکت می کند و راه شلیک های شفینه را مسدود می کند. البته نمی تواند جلوی موج Cabal هایی که همراه شما وارد سفینه می شوند را بگیرد و شما را از آنها محافظت کند. در واقع پنهان شدن در این جا خیلی هم به درد نمی خورد. پس با خیال راحت از یک توانایی Super یا power ammo برای باز کردن راهی به جلو استفاده کنید.

با پشت سر گذاشتن پل، پیچیدگی درگیری کم تر و پراکنده تر می شود. به حساب باقی مانده ها هم برسید و به طرف خود Almighty پیش بروید. امکان ندارد کُره بزرگ و هولوگرافی را سر راهتان نبینید. یک fusion cell را از کنار آن روی زمین بردارید و همان طور که بهتان گفته شده به راهتان ادامه بدهید – با پریدن داخل لوله ای در طرف مقابل.پ

عنوان Destiny II
عنوان Destiny II

یک حمله Cabal معمولی پدیدار خواهد شد. با استفاده از میدان جنگ طویل مثل همیشه با آنها بجنگید و از راه دور تعدادشان را کم کنید. یک مینی باس به نام Purifier Vurst تلاش می کند آنها را پشتیبانی کند ولی زیادی ضعیف و شکننده است. با از بین رفتن او، شما می توانید در یک طرف تونل معندی که با جنگ راه خود را از درونش باز کردید شیرجه بزنید.

یک مشت سرباز معمولی Cabal هنگامی که دارید نشانگرتان را دنبال می کنید، نباید مشکل خیلی زیادی برایتان ایجاد کنند. چیزی که ممکن است مشکل ساز شود، آسیب سوختنی است که وقتی بالاخره دوباره در قسمت بیرونیِ Almighty به سطح بر می گردید، از خورشید دریافت می کنید.

به حرف Ghost خود گوش بدهید؛ داخل سایه هایی که تضاد و تیرگی خوبی نسبت به قسمتهای روشن ایجاد کرده اند بمانید. کمی سخت است بتوان تشخیص داد که در قسمت سایه هستید یا نه، چون آسیب سوختن چند لحظه بعد از خنک شدن هم ادامه پیدا می کند. اگر گیج شدید، برای کمک به روشنایی روی اسلحه تان دقت کنید.

از سایه ای به سایه دیگر در عنوان Destiny II بروید تا از آسیب دیدن زیاد جلوگیری کنید. دشمنان در مسیر سعی می کنند شما را بکشند، ولی آنها هم از آسیب سوختن در امان نیستند. ترکیبی از آتش خورشید و تیرهای شما به سرعت آنها را ذوب خواهد کرد. فقط مطمئن شوید برای شلیک به آنها در سایه ها توقف می کنید و می ایستید.

وقتی به داخل برگشتید، مجموعه ای از دشمنان melee و Psion های همیشگی به شما خوشامد می گویند. اول از همه Bruiser ها را بکشید، قایم شوید تا از دیدرس تک تیراندازها خارج شوید و از بینشان ببرید. تا الات باید قلق کار دستتان آمده باشد.

کمی light platforming برای بزرگ ترین نزاع تا به این جای ماموریت لازم است. خوشبختانه، این بار شما از مزیت استفاده از سطح مرتفع برخوردارید. اگر می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. منطقه open طولانی ای که در آن هستید پر است از Psion ها، Incindior ها، دیگر Cabal های همیشگی و یک مینی باس موشک پرت کن به نام Bruiser Thurn. اگر ناگهان وسط همه اینها بپرید مثل این است که دارید ازشان درخواست می کنید محاصره تان کنند.

اول حساب Psion ها را برسید چون شلیک های از راه دور آنها از همه دقیق تر است. وقتی احساس کردید در عنوان Destiny II به اندازه کافی درب و داغانشان کرده اید، بروید سراغ Thurn. ولی از پشت یک پناه این کار را انجام بدهید. با قایم شدن، راحت تر از هر کاری می توانید از شلیک موشک های او جاخالی بدهید.

نشانگرتان شما را به سمت یک پرتاب موشک خفن و وهم آلود هدایت می کند. هنگامی که موشک شما را به محیط بعدی می برد، می توانید از نمایش نورها لذت ببرید. حالا به یک صحنه دیگر شامل ماشین بازی می رسیم، که البته اصلاً به آسانی جنگ تانکی Payback نخواهد بود. شما سوار یک Intercptor شده و از میان تونل های مملو از Cabal رد می شوید. بهترین راه این است که زیادی گاز ندهید چون زمین پر از لوله های زرد منفجر شونده است. Intercptor به اندازه Drake گردن کلفت نیست؛ پس فقط چند انفجار می تواند آن را تا حدی غیر قابل بازگشت داغان کند. البته، اگر ماشین آسیب ببیند، می توانید پیاده شوید و بقیه راه را پیاده ادامه بدهید.

اتاق بعدی بار هم پر از لوله های زرد است. خوشبختانه فضای باز تر این جا باعث می شود راحت تر بتواند از آن ها دوری کرد. کاریکه بازی بهتان می گوید را انجام دهید؛ در این منطقه بگردید و با استفاده از اسلحه اصلی Intercptor، توربین های آبی را نابود کنید. با اندازه کافی  Cabal سر راهتان هست که مشکل ایجاد کند؛ پس از کشتنشان خجالت نکشید.

باقی ماموریت در عنوان Destiny II خیلی عادی و معمولی است. شما به سمت یک مرکز ذوب دیگر هدایت خواهید شد و برای نجات جان عزیزتان به دنبال مکان تخلیه می گردید. بیشتر هیجانی است تا مشکل ساز، پس می تواند از یک فرارِ سبک Bungie به روش قدیمی و کلاسیک لذت ببرید! این آخرین کاری است که باید قبل از، خب، آخرین ماموریت در Red War انجام دهید. Chosen ماموریت بعدی است و باید در آن با Ghaul دست و پنجه نرم کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفت =