پیوستن نگان از سریال The Walking Dead به جمع مبارزان گیم Tekken 7

گیم Tekken 7

شما در گیم Tekken 7 شاهد اضافه شدن کاراکتر” نگان ” برگرفته از سریال The Walking Dead می باشید که بسیار جذاب خواهد بود. اخبار اضافه شدن کاراکتر نگان به بازی Tekken 7 در جدیدترین اخبار مربوط به بازی Tekken 7 متوجه شدیم که کاراکتر نگان از سریال مردگان متحرک به بازی اضافه شده است.

گیم Tekken 7
عکس گیم Tekken 7

شما در گیم Tekken 7 شاهد اضافه شدن کاراکتر” نگان ” برگرفته از سریال The Walking Dead می باشید که بسیار جذاب خواهد بود.

اخبار اضافه شدن کاراکتر نگان به بازی Tekken 7
در جدیدترین اخبار مربوط به بازی Tekken 7 متوجه شدیم که کاراکتر نگان از سریال مردگان متحرک به بازی اضافه شده است. این کاراکتر با داشتن چوب بیسبال (لوسین) همه را وحشت زده می کند و به عنوان شخصیت قابل قبول و جدید Tekken 7 حضور خواهد داشت. اخیرا در مسابقات Evo که در شهر لاس وگاس برگزار شد حضور کاراکتر نگان در گیم Tekken 7 را شاهد هستیم که در محتوای داستان بازی قرار دارد و سایر کاراکترها مانند آنا ویلیامز، لی وولونگ در قسمت های دیگر به بازی اضافه می شوند.در سالی که گذشت کارگردان مجموعه بازی های تیکن ۷ (کاتسوهیرهادا) اعلام کرد که کاراکتر نگان از کاراکترهای ضعیف تیکن ۷ می باشد زیرا او معتقد است که به عنوان یک تبه کار، نگان برای مبارزات ضعیف است.

بسته الحاقی Tekken 7 و کاراکترهای موجودش
بسته الحاقی بازی Tekken 7 دارای شخصیت هایی به نام Geese Howard برگرفته از بازی Fatal Fury و Noctis برگرفته از بازی Final Fantasy xv می باشد. هر چند که در بسته الحاقی Tekken 7 از کاراکترهای موجود آن اطلاعاتی انتشار نشده است اما می دانیم که کاراکتر نگان تنها یکی از کاراکترهای این بسته می باشد. به جزء نگان گیمر می تواند سایر شخصیت های این بازی را بخرد. همچنین بازی تیکن ۷ به علت دارا بودن سیستم مبارزه خوب، موسیقی و صدای جذاب، شخصی سازی و تنوع کاراکترها از منتقدین نمره ی بالایی را دریافت کرده است.

طولانی شدن عرضه بازی تیکن ۷
همان طور که می دانید زمان عرضه این بازی طولانی بود اما از اول جای خوبی را در بین گیمران به دست آورد. این بازی با وجود اینکه خالی از ایراد و اشکال نیست اما گیم پلی و مبارزات بسیار عالی را دارد و باعث سرگرم شدن گیمران می شود. به جزء موارد گفته شده همچنین بخش شخصی سازی و کاراکترهای مختلف بازی از تکراری شدن بازی به خوبی جلوگیری کرده است.

شخصیت های جدید Tekken 7
سازنده مجموعه بازی های Tekken، باندای نامکو در مسابقات EVO که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، سه کاراکتر جدید را به گیم Tekken 7 افزوده است. در این فصل از بازی Tekken 7 به جزء دو کاراکتر قدیمی Anna Wiliam و Lea wulong بوده که به صورت غیر منتظره در بازی حضور دارند و اما کاراکتر جدیدی که Negan نام دارد برگرفته از سریال The Walking Dead می باشد.
هر چند که تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی وجود ندارد اما قرار است به زودی بازی منتشر گردد و طبق اعلام سازنده بازی آن را خواهید دید. در این فصل به جزء سه کاراکتری که نام بردیم سه کاراکتر دیگر هم حضور خواهند داشت که هنوز اطلاعاتی در مورد آن ها وجود ندارد. شروع بازی های تیکن با کاراکتر آنا ویلیامز و لی وولونگ بوده که در کنار این دو خواهر ویلیامز و محافظین کزویا میشیما حضور خواهند داشت. جالب است بدانید که این بازی برای پلتفرم Ps4، Pc و X Box One عرضه شده است.

گیم Tekken 7
عکس گیم Tekken 7

با ادامه مقاله پیوستن نگان از سریال The Walking Dead به جمع مبارزان گیم Tekken 7  همراه باشید

بازی Tekken 7برای پلتفرم پلی استیشن ۴
از بازی های جنگی و مهیج بازی Tekken 7 می باشد که ساخته شده استودیو Bandai Namco Entertaiment می باشد. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ در ژاپن عرضه گردید که نسخه آپدیت شده آن تیکن ۷ می باشد که دارای شخصیت ها و فضای جدیدی می باشد. از تغییرات اعمال شده روی بازی تیکن ۷ می توان دو سیستم Rage Art و Powercrush را نام برد که هر کدام توضیح خاص خود را دارند. این بازی پس از گذشت زمان طولانی که گیمران انتظار عرضه اش را می کشیدند سرانجام در سال ۲۰۱۶ با دستگاه آرکید انتشار یافت.

بخش داستانی بازی تیکن
از بخش های مورد توجه بازی های تیکن بخش داستانی آن می باشد که بسیار برای سازندگان جذاب می باشد. این بخش به دو قسمت تقسیم می شود و اولین بخش بازی شبیه بازی های Injustice و Mortal Kombat می باشد که در یک داستان پدر و پسر خلاصه می شود.

بازی تیکن ۷ و کاراکتر نگان
همان طور که قبلا هم اشاره کردیم در جریان مسابقات جهانی بازی شاهد حضور کاراکتر نگان در بازی تیکن ۷ بودیم. نگان از کاراکترهایی می باشد که سبک جنگیدنش منحصربه فرد بوده و در مبارزه ضرباتش با چوب دستی اش صورت می گیرد. Rage Art او شبیه به مبارزه کردنش در سریال مردگان متحرک می باشد و جالب است بدانید که در بازی تیکن ۷ یک زمین اختصاصی برای جنگیدنش دارد. هر چند که جز نگان کاراکترهایی مانند کریک ماردوک و آدمورکینگ هم به بازی اضافه شدند و ممکن است قبلا در فرنچایز این کاراکترها را دیده باشید.
آنچه که باید مد نظرتان باشد این است که دو شخصیت گفته شده از بازی فرنچایز متفاوت در این بازی حضور دارند. در حقیقت کریگ ماردوک و آمورکینگ دشمن یکدیگر می باشند و نبرد بین این دو نفر باعث به قتل رسیدن آمورکینگ می شود. به جزء دو کاراکتر گفته شده کاراکتر جولیا هم در این بازی حضور دارد که در دسترس گیمران قرار می گیرد. در مسابقات EVO خبر اضافه شدن کاراکتر ” نگان ” که برگرفته از سریال مردگان متحرک است برای بازی منحصربه فرد Playstation 4، تیکن ۷ رسما تأیید شده است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =