معرفی بازی ماینکرفت – Minecraft

بازی ماینکرفت (Minecraft) یک بازی در سبک جهان باز و مستقل می باشد که توسط کمپانی موجنگ ساخته و منتشر شده است. پس از تکرار چندیدن نسخه آزمایشی، ماینکرفت نخستین بار در سال ۲۰۰۹ اولین نسخه خود را منتشر کرد و قبل از انتشار، در سال ۲۰۱۱ فردی به نام بنس برنگستن (برنامه نویس بازی های ویدیویی اهل سوئد) توسعه این بازی را بر عهده گرفت. با فروش ۲۰۰ میلیون این بازی و فعالیت ۱۲۶ میلیون کاربر در یک ماه، این بازی در سال ۲۰۲۰ به عنوان پرفروش ترین بازی ویدئویی در تمام دوران شناخته شد. 

بررسی بازی ماینکرفت

بازی ماینکرفت مجموعه بازی جهان باز (به صورت آزادانه در دنیای بازی قدم بردارید) است که تمام تمرکز خود را درباره ی ساخت و ساز معدن و سازه های مختلف قرار داده است. ساخت و ساز در بازی به راحتی انجام می شود و نیازی به داشتن مهارت و استعداد ندارد. این بازی به راحتی برای شما قابل اجرا می باشد به گونه ای که برای استفاده از بلوک کافیست آن را لمس کنید. جمع آوری منابع برای ساخت و ساز بیشترین زمان را از شما می گیرد که همین امر باعث سرگرمی بازیکنان شده است. اسم این بازی به زبان عامیانه ماینکرافت گفته می شود.

گیم پلی بازی Minecraft

در بازی ماینکرفت، بازیکنان در دنیای سه بعدی تولید شده اند که با جست و جو می توانند مواد اولیه، ابزار ها و وسایل را کشف کنند و از آن ها برای ساخت و ساز استفاده کنند. این بازی همچون دنیای واقعی شب و روز دارد و هر شبانه روز آن معادل مدت زمان ۲۰ دقیقه می باشد. به طور کلی محیط بازی ماینکرفت از بلوک ساخته شده که می توانید با این بلوک ها سازه های مورد نظر خود را بسازید. بازی ماینکرفت همچون دنیای واقعی بر مدار جست و جو و کشف منابع می چرخد. دنیای این بازی به صورت نامحدود است و تا بینهایت ادامه دارد و امکان تمام شدن و به پایان رسیدن بازی وجود ندارد.

بازیکنان می توانند با شخصیت های کنترل شده توسط کامپیوتر مبارزه کنند. گیم پلی این بازی به شما امکان شخصی سازی در نگاه اول شخص یا سوم شخص را به شما می دهد و می توانید با توجه به سلیقه خود مراحل و تنظیمات بازی را شخصی سازی کنید.

پلتفرم های بازی ماینکرفت

  • رایانه های شخصی
  •  پلی استیشن ۳
  • پلی استیشن ۴
  • پلی استیشن ۵
  • ایکس باکس وان
  • ایکس باکس ۳۶۰
  • ios
  • اندروید
  • ویندوز
  • ویندوزفون
  • پلی استیشن ویتا
  • نینتندو سوییچ

حالت های مختلف بازی

بازی در سبک بقا در جریان است به طوری که بازیکنان برای ساختن جهان و حفظ سلامتی خود باید تلاش کنند و آن ها را به دست بیاورند. این بازی شامل بوم های مختلفی همچون: مناطق بیابانی، دشتی، کوهستانی و.. می باشد. شما با کشف مناطق می توانید از آن ها درآمد زایی کنید و منابع آن را به فروش برسانید. این بازی به شما امکان لذت بردن از فعالیت های همچون: کشاورزی، ماهیگیری، ساخت ابزارها و.. را می دهد و می توانید تجربه یک بازی فوق العاده را داشته باشید.

بازی Minecraft از سه بخش اصلی تقسیم شده:

  • Survival
  • creative
  • multiplayer

در حالت Survival، بازی شما را در یک محیط آزاد و بدون محدودیت قرار می دهد و می توانید برای هر آنچه که می خواهید، تلاش کنید و آن را بدست آورید. در حالت Creative می توانید دستاورد های ذهن خود را در دنیای مجازی پیاده کنید و این به خودی خود بسیار فوق العاده و هیجانی می باشد. حالت multiplayer به صورت آنلاین است و می توانید به راحتی با دیگر بازیکنان ارتباط داشته باشید و با هم به مبارزه بپردازید. این بازی امکان اجرا در تمامی پلتفرم ها را دارد و همین موضوع توانسته هر بازیکن با هر دستگاهی را درگیر خود کند.

 

مقالات بازی ماینکرفت

جزئیات انتشار بازی Minecraft کمپانی Mojang

بررسی عرضه قسمت پایانی بازی Minecraft Story Mode در فصل دوم

بررسی آپدیت جدید Aquatic بازی Minecraft

افزودن بازی Minecraft به سرویس ایکس باکس گیم پس

در بازی minecraft :Story Mode می‌توان ظاهر شخصیت اصلی را انتخاب کرد

بازی Minecraft بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشت

اطلاعات جدیدی از بازی Minecraft به زودی اعلام خواهد شد

بهترین بازی‌ های مشابه Minecraft در PC

۸ خانه جالب در بازی Minecraft

 

راهنمای بازی ماینکرفت

نحوه تعمیر Trident در Minecraft

نحوه پیدا کردن Diamond در بازی Minecraft

نحوه ساخت ماشین در Minecraft

نحوه ساخت پورتال در Minecraft

نحوه دریافت ماینکرفت به صورت رایگان

صبا آهنگریان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =