معرفی و بررسی ویژگی های بازی ویدیویی دونفره DUAL

بازی چند نفره دوآل Dual در کنار شکل و شمایل بسیار ساده و معمولی از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد تا به یک بازی سرگرم کننده و جالب بر روی Platform گوشی های هوشمند تبدیل شود. بازی موبایلی دوآل یک گیم دو بعدی بسیار ساده می باشد که در مقایسه با بازی های ویدیویی قدیمی از جهت جلوه های بصری و دیداری شباهت بسیار زیادی دارد.

بازی DUAL
بازی DUAL

امروزه شاهد محبوبیت و موفقیت چشمگیر بازی های موبایلی دو نفره یا چند نفره Multiplayer هستیم. توجه داشته باشید که منظور و قصد ما از بازی های موبایلی دونفره، بازی هایی که برای اجرای آن ها کاربر می بایست به شکل آنلاین وارد بازی شده و با رقیبان و حریفانی از سراسر جهان مبارزه و رقابت کنید.

بازی های موجود در این مقاله که به شما معرفی می شوند، بازی های موبایلی هستند که توانایی به وجود آوردن یک شبکه بومی و محلی داشته باشند و به این طریق اجرای بازی بین شما و رقیبانتان که ممکن دوست شما باشد در مکان های گوناگونی مثل خانه، پارک و … به حقیقت می پیوندد.

البته ممکن است که بعضی از بازی های موبایلی دونفره و چندنفره Multiplayer  که در ادامه نام می بریم توانایی بازی به صورت آنلاین نیز داشته باشند ولی هدف و آرمان اصلی و بنیادین ما در این مقاله اشاره کردن به برترین بازی های موبایلی یا هر پلتفرم اندرویدی دیگر است که توانایی ایجاد شبکه بومی و محلی را در جهت اجرای بازی دارند. و همه ی این بازی ها را می توانید از Google Play  دانلود و اجرا کنید و درصورت لزوم به آن امتیاز بدهید.

معرفی بازی DUAL

خلاقیت و نوآوری تنها دلیل و عاملی است که باعث ایجاد انگیزه شده است تا بازی های ویدیویی تا امروز ماندگار شوند و باقی بمانند. و تا جایی که بازی های ویدیویی تبدیل به تهدیدی برای صنعت فیلم و سینما شوند. اگر به بازی های ویدیویی در دو دهه اخیر نگاهی گذرا کنیم، به آسانی قادر خواهیم بود تا شاهد تغییر و دگرگونی ها در این تولیدات صنعت بازی و همچنین Platform  هایی که این بازی های ویدیویی را اجرا می کنند باشیم.

ولی جدا از قسمت جلوه های بیداری که دز زمان امروز پر از نکته و جزئیات و به صورت بیشتر تکنیکی به راه ارتقا خود ادامه می دهد، Game Play ها بازی ها نیز دچار تغییرات و دگرگونی های بسیار زیادی شده استا که در بعضی از بازی های امروزی آن چنان نظاره گر نوآوری و خلاقیت می باشیم که به سادگی قادر نیستیم از کنار این نوآوری ها بگذریم.

بعضی مواقع حتی یک بازی ساده موبایلی قادر خواهد بود تنها با خلاقیت خود به اندازه ای مفرح و سرگرم کننده و جالب باشد که ساعاتی از وقت بازیکن را به خود معطوف می سازد. بازی چند نفره Dual  یکی از این مدل از بازی ها است که در کنار شکل و شمایل بسیار ساده و معمولی از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد تا به یک بازی سرگرم کننده و جالب بر روی Platform گوشی های هوشمند تبدیل شود.

بازی موبایلی دوآل یک گیم دو بعدی بسیار ساده می باشد که در مقایسه با بازی های ویدیویی قدیمی از جهت جلوه های بصری و دیداری شباهت بسیار زیادی دارد. ولی فقط و فقط به خاطر یک تفاوت در قسمت Gameplay  بازی باعث می شود به بازی موبایلی دوآل با نگاهی متفاوت و ویژه بنگریم.

برخلاف بسیاری از بازی های موبایلی بازی DUAL یک بازی دو نفره می باشد و درواقع دشمن شما در بازی همان دوست و آشنا یا رقیب شماست که رودروی یا کنار هم نشسته اید و در حال بازی کردن با او هستید. برای اجرای بازی دوآل به دو اسمارت فون یا همان گوشی هوشمند نیازمند هستید که فقط لازم است تا با اتصال هر دو پلتفرم موبایل به وسیله ی Wi-Fi  یا Bluetooth به یکدیگر به رقابت بپردازید.

مدل Game Play بازی DUAL به شکلی طراحی و ساخته شده است که هر دو پلیر یا بازیکن، اسمارت فون خود را روبروی بازیکن مقابل قرار داده و با تیراندازی به سمت ناوگان فضایی حریف، برای از بین بردن سفینه وی تلاش کنند. بازی دو نفره دوآل بسیار درگیرکننده و خلاقانه می باشد به طور کلی اگر در جست و جوی یک بازی دونفره برای گوشی موبایل خود هستید، بازی دوآل قادر است انتخاب خوبی برای شما باشد.

تعدادی از ویژگی های بازی دونفره دوآل

این بازی فاقد هرگونه تبلیغات یا ADS می باشد.

اتصال گوشی های موبایل از طریق وای فای یا Bluetooth می باشد که البته لازم است اشاره کنیم که پشتیبانی از حالت Bluetooth یک ویژگی مخصوص و بتا می باشد و از هر موبایلی پشتیبانی نمی کند.

راهنمای سریع حل مشکل

باید وای فای هر دو بازیکن فعال باشد و هردو کاربر روی شبکه وای فای یکسانی باشند.

اگر بازیکنان ناتوان در یافتن پلتفرم دیگر بر روی یک شبکه وای فای هستند، می توانند به وسیله آی پی به صورت دستی از وای فای استفاده کنند.

اگر در اتصال با  Bluetooth  مشکل دارید، می توانید با فعال کردن قسمت Android Device Manager در قسمت تنظیمات گوشی هوشمند رفع مشکل کنید.

اگر در اجرای بازی DUAL صفحه نمایش در گوشی شما کوچکتر از حالت معمول است، می توانید با ریست کردن تنظیمات صفحه نمایش را تنظیم کنید.

از دیگر بازی های این سبک می توان به بازی  Takes 6 و Action for 2-4 Players و نبرد اسلیم ها اشاره کرد.

ژانر و دسته بندی این بازی به صورت تخته ای و  کارتی می باشد. بازی Takes 6 به حالت یک نفره و دونفره و همچنین چند نفره  اجرا می شود. البته در آغاز بازی ممکن است گیم پلی آن مشکل و پیچیده به نظر برسد ولی با یادگیری گیم پلی و قانون های موجود در بازی به سرعت علاقه مند بازی Takes 6 خواهید شد.

بازی Action for 2-4 Players

بازی Action for 2-4 Players یکی از مهیج ترین بازی های اندرویدی است. بازی دارای سه نوع بازی گوناگون است که توانایی اجرای این بخش ها به صورت دو نفره، سه نفره و چهار نفره وجود دارد. که هر سه بازی جذابیت خاص خود را دارند ولی بازی Football  آن توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

بازی نبرد اسلیم ها  (Battle Slimes)

بازی اندرویدی نبرد اسلیم ها از لحاظ گرافیکی بسیار ضعیف است و شبیه بازی های قدیمی که شاهد آن ها در کنسولی شبیه به Sega بودیم. در حالت چند نفره بازی نبرد اسلیم ها بازیکن می تواند با چهار نفر از دوستانش به طور همزمان به اجرای بازی بپردازدو همچنین توانایی اجرای بازی به صورت دو نفره و حتی با رایانه نیز وجود دارد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =