معرفی بازی رد دد ریدمپشن ۲ – Red Dead Redempion 2

بازی رد دد ردمپیشن 2

بازی Red Dead Redemption 2 به جرئت یکی از پر فروش ترین بازی ها در سال ۲۰۱۰ می باشد. این بازی فوق العاده ساخت کمپانی قدرتمند Rockstar Game است که بعد از ۸ سال انتظار به بازار عرضه شد. این بازی از جمله بازی های نسل هشتمی است که بسیار مورد توجه بازیکنان قرار گرفته شده است. سازه بازی بسیار هیجان انگیز و ترکیبی از حالت اکشن – ماجراجویی دارد و به شما امکان تجربه بازی از نگاه سوم شخص و اول شخص را می دهد. 

معرفی بازی Red Dead Redempion 2

شما در بازی رد دد ریدمپشن ۲ تجربه زندگی در دوران وسترن و سبک یک دنیای جهان باز را دارید. داستان این بازی ادامه ایی از نسخه قبلی (Red Dead Redemption) می باشد و شخصیت های همچون John Marston نیز در بازی حضور دارند که باعث جذب بسیار زیادی از کاربران شده است. این بازی از نسخه قبل بسیار هیجان انگیز و جالب تر می باشد و امکان تجربه بازی پیشرفته تری نسبت به نسخه اصلی را خواهید داشت. در این بازی صدا گذاری های زیاد و متفاوتی وجود دارد تا ارتباط کاربر به دنیای بازی نزدیک تر شود. به طور کلی می توان به هزاران دیالوگ در این بازی اشاره کرد و همین امر در جذب کاربر بسیار موثر می باشد.

سیستم Honor بازی رد دد ۲

بازی رد دد ریدمپشن ۲ از سیستم Honor پشتیبانی می کند به طوری که تمامی رفتار های شما در بازی موثر می باشد. برای مثال اگر در بازی دزدی کنید افراد NPC (شخصیت های حاضر در بازی) شما را بعنوان یک خلافکار می شناسند و رفتار آن ها با شما تغییر خواهد کرد. حتی اگر در بازی، کار خوب و مورد پسندی انجام دهید مورد توجه آن ها قرار می گیرید.

این سیستم به گونه ایی است که اگر تغذیه لازم به بدن شما نرسد، شما لاغر و ضعیف می شوید و قدرت نشانه گیری تان بسیار پایین می آید. اگر مدتی حمام نروید و نظافت شخصی خود را انجام ندهید دیگران از شما فرار می کنند. با توجه به نوع بازی شما می توانید با هر نوع سلیقه در کنار هم مشغول بازی شوید و همین قابلیت امکان تجربه یک بازی پر هیجان را به شما می دهد.

جزئیات بازی رد دد ریدمپشن ۲

آب و هوا نیز تاثیر بسزایی در وسایل و سلامتی شما دارد. اگر هوا سرد باشد شما به لباس گرم نیاز دارید به طوری که اگر خود را در معرض سرما قرار دهید، قدرت بدنی شما کاهش پیدا می کند. این بازی به جزئیات خیلی ریزی توجه دارد برای مثال اگر اسلحه خود را درون غلاف نگذارید باعث می شود جنس آن زنگ بزند و دیگر قابل استفاده نباشد. نزدیک بودن این بازی به دنیای واقعی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. شما می توانید حیوانات را شکار کنید، پوست گران قیمت آن ها را به بازار ببرید، بفروشید و در مقابل آن سکه و پول دریافت کنید.

بازی رد دد ریدمپشن ۲ به قدری به جزئیات دقت کرده که اسب شما به رسیدگی و توجه نیاز دارد در غیر این صورت اسب به خوبی سواری نمی دهد و ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند. شخصی سازی وسایل مورد نیاز در بازی نیز یکی دیگر از قابلیت های بازی ۲ Red Dead Redemption می باشد که با توجه به این قابلیت می توانید از لباس ها و دیگر لوازمات مورد علاقه خود استفاده کنید و تمامی وسایل های مورد نیاز خود را شخصی سازی کنید.

بخش آنلاین رد دد ۲

این بازی یک بخش آنلاین دارد که با ورود به سرور امکان دسترسی به دیگر بازیکنان را خواهید داشت و می توانید در بازی با هم ارتباط داشته باشید. با این قابلیت می توانید تمامی امکانات و شخصیت خود را شخصی سازی کنید و با دیگر شخصیت های شناخته شده این بازی همراه شوید. در این قسمت از بازی امکان آشنایی با کارکتر ها جدیدی را نیز خواهید داشت. بخش آنلاین بازی، سبک بتل رویال را نیز برای شما فراهم کرده است به گونه ایی که تمامی بازیکنان به صورت یکسانی در بازی حضور پیدا می کنند و نبرد تن به تنی ایجاد خواهد شد و تمامی گیمر ها برای زنده ماندن باید تلاش کنند.

برای تجربه یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز در یک دنیای جهان باز می توانید از بازی رد دد ریدمپشن ۲ بهره ببرید. این بازی برای تمامی گیمر های کنجکاو و کاشف یک بازی فوق العاده با گرافیک فوق حرفه ایی می باشد که تمامی نیاز های یک بازیکن فعال را تامین می کند.

پلتفرم بازی رد دد ریدمپشن ۲

بازی رد دد ۲ با تمامی کنسول های بازی سازگار می باشد و همین موضوع یکی از دلایلی است که توانسته بعنوان یک بازی پر طرفدار شناخته شود. این بازی با تنها دستگاهی که سازگاری ندارد نینتندو سوییچ می باشد. پس اگر شما به خرید ps5 علاقمند هستید از نظر پشتیبانی این بازی نگرانی نداشته باشید. نگاه کلی به پلتفرم های بازی رد دد ریدمپشن ۲:

لیست آموزش ها، اخبار و مقالات بازی رد دد ریدمپشن ۲ در زیر برای شما آماده شده است.

 

مقالات:

جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2

مهمترین ایستراگ در بازی پلی استیشن ۴ Red Dead Redemption 2

جالب ترین ایستراگ های Red Dead Redemption 2

بررسی بازی Red Dead Redemption 2 پربیننده ترین بازی در توییچ

جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2

جزئیات و بررسی حضور جان مارستون بازی Red Dead Redemption 2

راهنما بازی رد دد ریدمپشن ۲:

آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2 

نکات آموزشی شخصیت آرتور بازی Red Dead Redemption 2

ترفند ها و کد های تقلب بازی Red Dead Redemption 2 و ترفند های آن

۵۰ نکته کاربردی در بازی Red dead redemption 2

در Red Dead Redemption 2 حرفه‌ای شکار کنید

۷ مکان مخفی برای گشت و گذار در Red Dead Redemption 2 آنلاین

آموزش شکار تمساح لجندری در Red Dead Redemption 2

روش‌های پول درآوردن سریع در Red Dead Online

روش‌های پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

بهترین اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2

بهترین اسب های Red Dead Online

آموزش پیدا کردن خون آشام بازی Read Dead Redemption 2

نکات آموزشی شخصیت آرتور بازی Red Dead Redemption 2

محل قرارگیری Condor و قارچ های Ram’s Head در Red Dead Online

معرفی آپدیت جدید بازی Red Dead Redemption 2

در دسترس بودن گلیچ جدید بازی Red Dead Redemption 2 در مناطق شمالی

شکار در بازی Red Dead Redemption 2

اضافه شدن چالش ماهیگیری به بازی Red Dead Online

بهترین لباس های رد دد ردمپشن ۲

مکان شمش های طلا در رد دد ردمپشن ۲

راهنما ملاقات با Guido Martelli در رد دد آنلاین

 

اخبار بازی رد دد ردمپشن ۲:

گراز سواری در ماد جدید Red Dead Redemption 2

فاش شدن نقشه کامل بازی Red Dead Redemption 2

در دسترس بودن گلیچ جدید بازی Red Dead Redemption 2 در مناطق شمالی

صبا آهنگریان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =