نحوه باز کردن فیتالیتی های مورتال کمبت ۱۱

فیتالیتی مورتال کمبت 11

فیتالیتی‌ها، حرکاتی هستند که Mortal Kombat را از سایر بازی‌ها جدا ساخته ‌اند. این خشونت بیش از حد بالا، باعث شده تا بازیکنان بارها و بارها به آن بازگردند. Mortal Kombat 11 نیز به ادامه راه خود در راستای همین ترفند پرداخت و روش‌های جدیدی برای تکه تکه کردن، از شکل انداختن و شکم دریدن رقیبانتان ارائه کرده است.

Mortal Kombat 11 از زمانی که در مارس ۲۰۱۹ منتشر شد، تعداد انگشت شماری جنگنده جدید به ترکیب خود اضافه کرد که هرکدام روش منحصر به فردی برای تمام کردن کار رقیب خود (فینیشر/Finisher) دارند. هیچ چیز به اندازه دیدن John Rambo (شبیه سازی شده از بازیگر فیلم آن یعنی Sylvester Stallone) در حالی که دل و روده Terminator (شبیه سازی شده از بازیگر فیلم آن یعنی Arnold Schwarzenegger) را بیرون می‌کشد، مهیج نیست. برای به دست آوردن این فینیشرهای مخوف، به سطح خاصی از مهارت نیاز دارید. در این راهنما به شما خواهیم آموخت که چطور می‌توان این فیتالیتی‌ها را در Mortal Kombat 11 اجرا نمود و همچنین قفل موارد جدیدی از فیتالیتی‌ها را باز کرد.

نحوه اجرای فیتالیتی

فیتالیتی‌ها در تمام حالت‌های Mortal Kombat 11 قابل اجرا می‌باشند، به جز حالت داستانی/ Story Mode. همچنین یک کاراکتر باس نیز وجود دارد که نمی‌توانید بر روی آن فیتالیتی انجام دهید، اما احتمالاً از جایگزینی که برای این حرکت در اختیارتان قرار می‌گیرد، راضی خواهید بود.

حرکت فیتالیتی، تنها زمانی قابل اجرا است که برنده مسابقه باشید، یعنی از حداکثر ۳ دور نبردی که برگزار می‌شود، ۲ بار برنده شده باشید. در این مرحله، گوینده بازی به شما عبارت “Finish him!” یا “Finish her!” را می‌گوید و شما برای شروع حرکات فیتالیتی، باید توالی دکمه‌ها را درست انجام دهید. فشردن دکمه‌ها باید نسبتاً سریع صورت گیرد، اما نباید آن‌ها را سریع‌تر از حرکات بسیار سختی که در طول بازی انجام می‌دهید، وارد کنید.

فیتالیتی مورتال کمبت 11

اگر از ترتیب صحیح دکمه‌های مربوط به کاراکتر خود آگاه نیستید، به منوی Pause مراجعه کرده و گزینه “move list” را انتخاب نمایید. سپس در آنجا به سربرگ “finishing moves” رفته و لیست حرکات خود را ببینید. در کنار رعایت توالی دکمه‌ها، باید با فاصله مشخصی از هدف خود بایستید. در صورتی که از کلمه “Close” در کنار حرکت مورد نظر شما استفاده شد، باید درست در مقابل آن‌ها قرار بگیرید. اگر کلمه “Mid” نوشته شده بود، باید چند قدم از آن‌ها فاصله بگیرید و در صورت مشاهده کلمه “Far” باید چند متری دورتر از رقیب خود بایستید. وقتی که تمام دستورات را به درستی انجام دهید، کنترلر شما خواهد لرزید و صدای مهیبی به گوش می‌رسد. از این کشتار لذت ببرید!

همچنین می‌توانید کد “easy Fatality / کشتار آسان” را از طریق فروشگاه آنلاین خریداری نمایید. برای خرید این کدها به Time Krystals نیاز دارید که می‌توانید آن را از طریق پاداش‌های بازی معمولی و یا به صورت جداگانه با پرداخت پول واقعی به دست آورید. پس از دریافت کد easy Fatality، می‌توانید کشتار مورد نظر خود را با نگه داشتن تریگر سمت راست و فشردن دکمه ذکر شده در منوی Pause، اجرا کنید.

چگونه می‌توان فیتالیتی‌های بیشتری را باز کرد

در زمان شروع Mortal Kombat 11، به هر کاراکتر تنها یک فیتالیتی تعلق می‌گیرد، اما این بدان معنا نیست که در بازی نمی‌توان بر تعداد فیتالیتی‌ها افزود. با رفتن به قسمت “move list”، خواهید دید که فیتالیتی دوم قفل شده است و هیچ اطلاعاتی در رابطه با نحوه دستیابی به آن وجود ندارد. در واقع، این اطلاعات درون خود بازی وجود دارد، شما فقط باید بدانید که کجا را جستجو کنید.

از منوی اصلی به صفحه “Kustomize” بروید، جایی که معمولاً در آن لباس یا نوع زره خود را تغییر می‌دهید. دکمه RB یا R1 را فشار دهید تا وارد سربرگ “Kosmetics” شوید، در آنجا بخشی را با عنوان “Finishers” خواهید دید. وارد آن شده و سپس فیتالیتی قفل شده را انتخاب کنید. در آنجا، شرایط لازم برای دستیابی به این فیتالیتی را خواهید یافت.

در مشاهدات ما، فیتالیتی دوم Scorpion را تنها می‌توان در Krypt پیدا کرد. هیچ راه آسان و سریعی برای دستیابی به این حرکت وجود ندارد، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که صندوق‌ها را باز کنید و امیدوار باشید که آنچه را می‌خواهید، به دست آورید.

 

منبع: DigitalTrends

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 14 =