نحوه خرید ماشین و ایجاد گاراژ در GTA Online

خرید ماشین در GTA Online

اگر می‌خواهید بدانید خرید ماشین در GTA Online چگونه است، پس احتمالاً قصد دارید لیست وسایل نقلیه خود را گسترش دهید، که البته این کار، منطقی است. زیرا استفاده از وسایل نقلیه مناسب و درست بسیار مهم است. با توجه به وسعت زیاد شهرهای Los Santos و Blaine County، باید زمان زیادی را صرف رانندگی کنید، پس باید به دنبال ماشینی سریع باشید تا در مدت‌ زمان کم شما را از نقطه A به B برساند.

با این‌حال، شرایط دیگری هم وجود دارد که ممکن است در طول آن به وسیله‌ای نیاز داشته باشید که حفاظت بیشتری داشته باشد و یا حتی تسلیحات مختص خود را داشته باشد و اگر خیلی راحت اولین وسیله نقلیه‌ای که در بازی GTA Online می‌بینید، را بدزدید شاید نیازهای شما را برآورده نکند.  همچنین، اگر به ماشین خودتان هم تکیه کنید، ممکن است انتخاب‌های بزرگ‌تری داشته باشید، یعنی می‌توانید مدعی رانندگی با مهارت و عالی باشید و شاید وسایل نقلیه دیگری که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، فقط در حالت استاندارد در اطراف خیابان‌ها بچرخند. فرقی نمی‌کند دنبال یک SUV محکم و قوی یا یک ابر خودروی قوی باشید، تمام جزئیات مربوط به خرید ماشین در بازی GTA Online را برایتان آماده کرده و در زیر ارائه کرده‌ ایم.

نحوه خرید ماشین در بازی GTA Online

خرید ماشین در GTA Online

روش معمول برای خرید ماشین در بازی GTA Online، دسترسی به مرورگر اینترنت Eyefind در گوشیتان است، سپس باید به بخش Travel and Transport بروید. با این کار لیستی از وب‌ سایت‌های فروش انواع مختلف ماشین و وسایل نقلیه دیگر برایتان باز می‌شود و می‌توانید هر یک از وسایل که نیاز دارید را انتخاب کنید. نوع وسایل نقلیه‌ای که می‌توانید از این وب‌ سایت‌ها خریداری کنید به شرح زیر است:

Southern San Andreas Super Autos: وسایل نقلیه همه‌ کاره

Legendary Motorsport: وسایل نقلیه با عملکرد عالی

Warstock Cache & Carry: وسایل نقلیه کمکی و تسلیحاتی

Benny’s Original Motor Works: وسایل نقلیه انبار شده برای شخصی‌ سازی

زمانی که وسیله نقلیه مورد نیازتان را انتخاب کردید، در صورت لزوم می‌توانید رنگ آن را هم انتخاب کنید، مرحله بعدی خرید ماشین در GTA Online است که برای این کار باید روی دکمه خرید کلیک کنید. برای تکمیل خرید، به یک گاراژ برای ذخیره وسیله نقلیه جدیدتان نیاز دارید، اگر قبلاً یک گاراژ ساخته‌ اید می‌توانید راهنمای مربوط به خرید جایگاه جدید را بخوانید. پس‌ از اینکه ماشینتان را با موفقیت خریداری کردید، لیستی از گاراژهای موجود ظاهر می‌شود که می‌توانید وسیله نقلیه را در آن‌ها قرار دهید، اما اطلاع داشته باشید که اگر جای کافی نداشته باشید، باید وسیله جدید را با یکی از وسایل نقلیه موجود جایگزین کنید.

اگر از مسیر Grand Theft Auto رفته‌ اید، روش دیگری هم برای اضافه کردن ماشین‌ها به مجموعه بدون خرید واقعی آن‌ها وجود دارد. یک وسیله نقلیه پارک شده را حرکت دهید یا یکی از ماشین‌ها را از NPC بگیرید، سپس به سمت Los Santos Customs رانندگی کنید، در زیر بخش Loss/Theft Prevention گزینه‌ای برای افزودن Tracker به آن وجود دارد و آن ماشین به وسیله نقلیه شخصی شما تبدیل خواهد شد. در اینجا همچنین می‌توانید Full Coverage را خریداری کنید، یعنی اگر خودروی شما خراب شود، می‌توانید وسیله نقلیه دیگری را با آن جایگزین کنید. به یاد داشته باشید که اگرچه این کارها را می‌توان برای اکثر وسایل نقلیه استاندارد انجام داد، اما اگر ماشین شما بیش‌ از حد عالی باشد یا متعلق به بازیکن دیگری باشد، Los Santos Customs این سرویس را به شما ارائه نمی‌دهد و در نتیجه نمی‌توانید آن ماشین را داشته باشید.

 

منبع: GamesRadar

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =