نحوه لول آپ سریع در بازی گنشین ایمپکت

لول گنشین ایمپکت

انتشار بازی Genshin Impact استاندارد جدیدی برای بازی‌های رایگان سبک گاچا تعیین نمود. شما باید برای ارتقاء لول گنشین ایمپکت سخت تلاش کنید. آن‌ها این عادت اعتیادآورشان برای شکار شخصیت‌های جدید را با جهان بازی به سبک نقش ‌آفرینی و پر از جزئیات برجسته و پر زرق و برق ترکیب کردند. در بازی Genshin Impact نیز همانند سایر بازی‌های گاچا، بخش بزرگی از جذابیت بازی پیدا کردن شخصیت‌های جدید است تا تیمی عالی بسازید. برای اینکه اعضای این تیم بتوانند به خوبی با هم کار کنند، باید زمان زیادی را صرف ارتقای آن‌ها کنید تا بتوانند چالش‌های سخت‌تر را پشت سر بگذارند.

ارتقای سطح در بازی Genshin Impact نسبت به سایر بازی‌های موجود آنقدرها هم دشوار نیست، اما برای ساختن تیمتان باید حتما زمان زیادی صرف کنید، مخصوصا اگر با بهترین راه‌های انجام اینکار آشنایی نداشته باشید. اگر دلتان می‌خواهد از پیشرفت حلزون‌وار در بازی عبور کرده و بیشتر از آن لذت ببرید، در این مقاله نحوه ارتقای سطح سریع در بازی Genshin Impact را برایتان گردآوری کرده ‌ایم.

مواد EXP برای ارتقای لول گنشین ایمپکت مهم هستند

مهمترین نکته درباره ارتقای سطح در بازی Genshin Impact این است که شما قرار نیست صرفا برای ارتقاء سطح با هیولاها مبارزه کنید. شاید عجیب به نظر برسد زیرا ارتقای سطح در اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی بدین شکل انجام می‌شود، اما Genshin Impact به شکل دیگری این کار را انجام می‌دهد. با اینکه مشاهده و اجرای مبارزه در بازی Genshin Impact جذاب و راضی ‌کننده است اما در واقع بازی صرفا بر روی این موضوع تمرکز ندارد. بازی Genshin Impact در بخش کاوش واقعا می‌درخشد و به همین علت، بهترین راه برای ارتقای شخصیت‌ها در این بازی اکتشاف و کاوش است.

برای اینکه سریعا در بازی Genshin Impact ارتقاء یابید، باید انرژیتان را بر جمع‌آوری مواد EXP متمرکز کنید. هنگام کاوش در دنیای Teyvat با آیتم‌هایی به نام Wanderer’s Advice ،Adventurer’s Experience و Hero’s Wit مواجه خواهید شد که هریک به ترتیب ۱۰۰۰ XP ،۵۰۰۰ XP و ۲۰۰۰۰ XP ارزش دارند. استفاده از این موارد برای ارتقای اعضای تیمتان از طریق منوی Character سریع‌ترین راه برای ارتقای سطح است.

خوشبختانه، پیدا کردن این مواد در هنگام سفر‌هایتان در بازی بسیار آسان است و البته قطعا یافتن موادی که EXP بالاتری دارند سخت‌تر خواهد بود. به طور معمول با تکمیل هر ماموریت به عنوان پاداش مواد EXP دریافت خواهید کرد و همچنین اغلب می‌توانید این مواد را درون صندوقچه‌های گنجی که در سراسر دنیای بازی پراکنده شده ‌اند بیابید. همچنین انجام این فعالیت‌ها باعث افزایش رتبه Adventure Rank نیز می‌شود و بالارفتن رتبه‌تان نیز باعث می‌شود که به مواد EXP بیشتری دست یابید.

مهم نیست که در بازی Genshin Impact وقتتان را صرف چه کاری می‌کنید زیرا به هر حال مقدار مناسبی مواد EXP پیدا خواهید کرد، اما فعالیت‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود مقدار بیشتری از این مواد را دریافت نمایید.

داستان بازی را دنبال کنید

لول گنشین ایمپکت

عموما اغلب افراد باید به طور طبیعی این کار را انجام دهند اما گاهی اوقات جهت ارتقای سطح، به جای اینکه به داستان اصلی بازی توجه کنیم به دنبال فعالیت‌های جانبی هستیم. صرفا با دنبال کردن داستان اصلی بازی Genshin Impact، می‌توانید به طور همزمان به مقدار زیادی EXP و Adventure Rank دست یابید. تنها نکته منفی آن، این است که ماموریت‌های اصلی کمی طولانی هستند و فقط می‌توانید یکبار آن‌ها را تکمیل کنید. بنابراین با اینکه درآمدتان از تکمیل ماموریت‌ها خوب است و نسبت به برخی از کارهای تکراری دیگر سرگرم‌ کننده‌تر هستند، اما شما را به آخرین سطح بازی نمی‌رسانند.

از طریق Domains بازی پیشروی کنید

تکمیل Domains یکی از بهترین‌ راه‌های ارتقای سطح سریع در بازی Genshin Impact است. این سیاه‌چال‌ها در سراسر نقشه بازی دیده می‌شوند و هر یک پاداش متفاوتی ارائه می‌دهند. برای پیدا کردن Domains بر روی نقشه به دنبال نمادی به شکل الماس باشید که یک نقطه آبی در مرکز آن قرار دارد و معمولا برای بازکردن قفل هر یک از آن‌ها باید یک پازل کوتاه یا زنجیره‌ای از چالش‌ها را تکمیل کنید. Domains در ارائه پاداش‌های خاص تخصص دارد. به عنوان مثال با باز کردن قفل آن‌ها ممکن است موادی مانند Artifacts یا Weapon Ascension را پاداش بگیرید و همچنین قبل از شروع چالش هر Domain می‌توانید پاداش‌های احتمالی آن را مشاهده کنید و بدین ترتیب وقتتان را برای چیزهایی که به آن‌ها احتیاج ندارید، صرف نکنید.

این چیزی ا‌ست که باعث می‌شود Domains به مکانی مناسب برای یافتن مواد EXP تبدیل شوند. شما معمولا می‌توانید با تکمیل Domains مواد EXP و سایر آیتم‌هایی که برای تقویت سلاح‌ها و شخصیت‌تان لازم است را پیدا کنید. بدین ترتیب این مکان‌ها به فروشگاه‌های یک مرحله‌ای مناسب جهت پیشرفت در بازی تبدیل می‌شوند. همچنین آن‌ها چالش‌های سرگرم ‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند که متناسب با سطحتان هستند و شما می‌توانید هر زمان که دلتان خواست به سراغشان بروید. نکته منفی Domains این است که برای باز کردن آن و دریافت پاداش باید هر بار ۲۰ Resin هزینه کنید و برای به‌ دست آوردن تقریبا هر ماده‌ای که برای پیشرفت در مراحل اولیه بازی Genshin Impact لازم است از همین منبع استفاده می‌شود. همچنین مواد EXP یکی از جوایز اختصاصی Domainsها نیستند به همین دلیل میزان پاداش EXP در هر Domain متفاوت است.

محصولات Ley Line Outcrops بکارید

لول گنشین ایمپکت

یکی دیگر از راه‌های سریع جهت ارتقای سطح شخصیتتان، کاشت مواد EXP با فعال کردن Blossom of Revelation Ley Line Outcrops است. محصولات Ley Line Outcrops نیز همانند Domainها تکرار می‌شوند و درون نقشه‌تان نشان داده خواهند شد. Blossom of Revelation Ley Line Outcrops با نمادی ظاهر می‌شود که شبیه به دود آبی ‌رنگ است. فعال کردن یکی از آن‌ها باعث آغاز یک مبارزه کوتاه با چند دشمن هم ‌سطح خودتان خواهد شد. زمانی که آن‌ها را شکست دادید می‌توانید به عنوان پاداش ۲۰ Original Resin دریافت نمایید. مزایای استفاده از Blossom of Revelation Ley Line Outcrop این است که تضمین می‌کند که همیشه مقداری مواد EXP دریافت خواهید کرد و تکمیل کردن آن‌ها نیز نسبت به Domainها سریع‌تر است. اگر صرفا می‌خواهید سریعا سطح شخصیت‌تان را ارتقاء دهید و به موادی برای ارتقای سطح سلاح‌ها و مهارت هایتان نیاز ندارید –که البته این موارد نیز به همان انداره مهم هستند- می‌توانید با فعال کردن Blossoms of Revelation کارتان را پیش ببرید.

نکاتی برای ارتقای سریع لول گنشین ایمپکت

حتی اگر برای ارتقای سطح سریع، بر روی Ley Line Outcrops تمرکز کرده باشید، چند نکته وجود دارد که می‌تواند در ارتقای سطح سریع‌تر شخصیتتان به شما کمک کند. یکی از آن‌ها استفاده از ارز Mora برای دریافت مواد EXP است. ممکن است در طول بازی ارز کافی نداشته باشید و به همین دلیل دیگر نتوانید سطح‌تان را ارتقاء دهید. دستیابی به ارز Mora در بازی Genshin Impact بسیار آسان است، اما اگر دیدید که ارز کم دارید، می‌توانید به دنبال چند Blossom of Wealth Ley Line Outcrops باشید. این محصولات با نماد دود زرد رنگ بر روی نقشه‌تان مشخص شده ‌اند و عملکرد آن‌ها مشابه Blossoms of Revelation است. با این تفاوت که به جای مواد EXP به شما ارز Mora پاداش می‌دهند. همچنین برای دستیابی به پاداش آن‌ها باید ۲۰ Resin پرداخت کنید، بنابراین برای استفاده از آن‌ها محدودیت وجود دارد.

یکی دیگر از منابع پاداش، از جمله مواد EXP، که به راحتی فراموش می‌شود، کتاب Adventurer’s Handbookتان است. شما در هنگام اجرای بازی و کارهای دیگر، به‌ طور طبیعی اکثر وظایف ذکر شده در کتاب را انجام خواهید داد و آیتم‌های مختلفی پاداش خواهید گرفت. وظایفی که ممکن است به طور خودکار آن‌ها را انجام ندهید معمولا بسیار ساده هستند و لازم نیست زمان زیادی برای انجام آن‌ها صرف کنید. شما باید تمام وظایف موجود در هر فصل از کتاب را انجام دهید تا وظایف دیگری برایتان باز شود، پس حواستان باشد که همه آن‌ها را تکمیل نمایید تا بتوانید روی موارد بعدی کار کنید. هر فصل جدید پاداش‌های بهتر و بهتری دارد، بنابراین آن‌ها را پشت گوش نیاندازید.

نحوه استفاده از مواد EXP نیز به اندازه جمع‌آوری آن‌ها مهم است. از آنجایی که در بازی Genshin Impact به طور تصادفی با شخصیت‌ها مواجه می‌شوید، ممکن است مجبور شوید برخی از شخصیت‌هایی که دوستشان ندارید یا مناسبتان نیستند را نیز به تیم‌تان راه دهید. به جای اینکه بخواهید همه شخصیت‌هایتان را در یک سطح نگه دارید، بهتر است که یک گروه چهار نفره را انتخاب کنید و ابتدا با استفاده از مواد EXP سطح آن‌ها را ارتقاء دهید و در صورت نیاز به استفاده از یک عنصر یا توانایی خاص، می‌توانید یک یا دو نفر دیگر را نیز جایگزین کنید. زمانی که یک شخصیت جدید به دست آوردید، به جای اینکه بلافاصله آن را ارتقاء دهید، آن را به یک سیاه ‌چال سطح پایین ببرید تا ببینید که آیا واقعا توانایی‌هایش را دوست دارید. همچنین در بخش توضیحات نحوه پیشرفت آن را مطالعه کنید تا متوجه شوید که آیا در بلند مدت نیز برایتان مفید است یا نه.

 

منبع: DigitalTrends

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =