نسخه جدید بازی های Ben 10 And Adventure Times

بازی Ben 10

به گفته تری مالهام بازی Ben 10 در روز چهاردهم ماه نوامبر سالی جاری برای علاقه مندان این بازی هیجان انگیز، روانه بازار می شود. اگر از دنبال کنندگان سری های کارتونی بن تن باشید، تمام شخصیت های اصلی و دشمنان شما در این بازی، همان کاراکترهای اصلی سری کارتونی هستند. به این صورت که داستان بازی، حکایتی از داستان کارتونی سری انیمیشن های بن تن هستند.

بازی Ben 10
Ben 10 And Adventure Times

پس از مدت ها کمپانی های سازنده بازی های مهیج و ماجراجویی Ben 10 و Adventure Times، آپدیت جدید این سری از بازی های ماجراجویی را روانه بازار خواهند کرد. این بازی ها به طور مشترک توسط سه کمپانی کارتون نتورک و اوت رایت گیمز و یو اند ای اینترتینمنت ساخته شده است. تری مالهام رییس کمپانی اوت رایت گیمز، گفته این بازی ها برای کنسول های خانگی و رایانه های شخصی توسعه داده خواهد شد.

به گفته تری مالهام بازی Ben 10 در روز چهاردهم ماه نوامبر سالی جاری برای علاقه مندان این بازی هیجان انگیز، روانه بازار می شود. اگر از دنبال کنندگان سری های کارتونی بن تن باشید، تمام شخصیتهای اصلی و دشمنان شما در این بازی، همان کاراکترهای اصلی سری کارتونی هستند. به این صورت که داستان بازی، حکایتی از داستان کارتونی سری انیمیشن های بن تن هستند. گیم پلی این بازی به صورت سوم شخص است، همچنین شما می توانید به هرکدام از ده شخصیتی که دوست دارید به جای بن تن بازی کنید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید.

هر کدام از این شخصیت ها قابلیت های متفاوتی دارند که می توانید با توجه به چالش هایی که مواجه می شوید، شخصیت اصلی بازی را عوض کرده و قابلیت های گوناگون بقیه کاراکترها را به چالش بکشید. این بازی از گرافیک خوبی بهره می برد و در هنگام بازی با توجه به اینکه از رنگ های شاد و فضای کارتونی جذابی در طراحی در نظر گرفته اند اجازه خستگی به چشمانتان را نمی دهد.

در این بازی شما در موقعیت های متنوع مثل محیط شهری و یا کوه و جنگلی قرار می گیرید و مقابل دشمنان خود به مبارزه می پردازید. بازی پس از شش مرحله متفاوت و هیجانی، که هر مرحله جذابیت های خاص خود را دارد، به پایان می رسد. انجام هر مرحله به طور میانگین برای بازیکنان عادی حدود بیست الی سی دقیقه طول می کشد، که در کل حدود سه ساعت این بازی به اتمام میرسد.

بازی Ben 10
بازی Ben 10

کوتاه بودن زمان بازی Ben 10

در همین راستا بسیاری از منتقدان و طرفداران سری بازی Ben 10، از کوتاه بودن زمان کلی این بازی و همچنین کم بودن مراحل بازی انتقاد کردند، چرا که ورژن جدید این بازی پس از مدتی طولانی به بازار می آید. با این حال توسعه دهندگان این بازی جزئیات بیشتری از بن تن منتشر نکرده اند و باید تا لحظه انتشار بازی منتظر بمانیم.

امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ فیلم سازی و بازی سازی با گرفتن حق امتیاز فیلم ها و بازی ها از یکدیگر، دست به تولیدات خلاقانه و پر طرفداری زده اند. در این دو دهه اخیر بسیاری از بازی ها از روی نسخه اصلی فیلم هایشان ساخته شده و بلعکس. که البته دلیل اصلی ساخت آن ها فروش بالای نسخه اولیه آنها بوده، که با این وجود در اکثر مواقع موفق نبوده اند و فروش خوبی نسبت به محصول اولیه نداشته اند.

به طور مثال می توان سری معروف و پر مخاطب را نام برد. کمپانی سازنده سری برنامه ادونچر تایم نیز جدیدا دست به تولید بازی ویدئویی آن زده، که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این بازی برای کنسول های خانگی از جمله پلی استیشن توسعه یافته است. داستان بازی از این قرار است دو شخصیت اصلی داستان، فین و جک پس از گذراندن شب بر روی بام خانه خود به خواب می روند و پس از بیدارشدن در فردای آن شب متوجه می شوند که تمام دنیای یخی اطراف خود به یکباره آب شده است.

ازاین رو این دو در تلاشند که مقصر اصلی این اتفاق را پیدا کنند. متاسفانه در این بازی معرفی شخصیت های اصلی به درستی انجام نمی پذیرد و فقط کسانی که نسخه ویدیویی این محصول را دیده اند می توانند از جو حاکم بر داستان با خبر باشند. همچنین در روند ادامه بازی هیچ سرانجام خوبی ندارد و شما هیچ وقت نمی توانید مقصر اصلی را پیدا کنید و یا با آن رو به رو شوید. وقتی بازی ادونچر تایمز به سر انجام می رسد، هنوز هم سوال هایی را بدون پاسخ مناسب در ذهن مخاطب به جای می گذارد، که نشان از پایان بندی نامناسب داستان بازی دارد.

شما می توانید در این بازی پلی استیشن ۴ از هر یک از چهار شخصیت این بازی استفاده کنید،که هر یک مهارت های ویژه ای مخصوص خود دارند. همچنین در مبارزه با دشمنان خود، هر سری با چالش جدیدی رو به رو می شوید. شخصیت هایی که با آن بازی می کنید در طول بازی سطح شان بالا می رود همچنین دشمنان شما نیز به مرور قویتر می شوند، لذا سعی کنید کاراکترها را هماهنگ لول آپ کنید تا در مراحل بالاتر بتوانید از همه قابلیت های چهار شخصیت بازی بهره مند شوید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =