چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018

چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018

چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018

چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 201۸

بازی PES جز معروف ترین بازی های دنیا قرار دارد و تقریبا تمامی گیمرها یک بار با این گیم بازی کرده و تجربه ای دل پذیر از این شبیه ساز فوتبال داشته اند. از این بازی هر سال یک نسخه جدید ازائه می شود که به نسبت گذشت هر سال پیشرفته تر شده و امکانات بیشتری به آن اضافه می شود. همچنین سال به سال گرافیک به خوبی پیشرفت کرده و ظاهر بازیکنان شبیه تر به خود واقعیشان می شوند.
اما با این که بازی Playstation 4 از بسیاری جهات کامل بوده و کمتر ضعفی در آن دیده می شود، مشکل لایسنس بازی هنوز پس از گذشت سال های زیادی از ارائه اولین نسخه های PES در این بازی وجود داشته و برای رفع آن باید مراحلی را پشت سر گذاشت. همواره در کنار بازی آپشن فایل (Option File) یا پچ بازی ارائه می شود. این پچ مشکل لایسنس بازی را حل می کند. اما مشکل لایسنس بازی چیست؟ در بازی PES تیم ها لایسنس نشده اند و اسم و لباس های درستی ندارند.
به طور مثال باشگاه یوونتوس دارای اسم و لباس درستی نیست. بازیکنان ظاهر واقعی خود را داشته و مشکل تنها در اسم و لباس و ترکیب است. در بازی تیم منچستر Red Man نام داشته و رئال مادرید نیز Md White این تغییر اسم نسبت به اسم واقعی در گیم پلی بازی تاثیری نمی گذارد ولی برای کسانی که به دنبال واقع گرایی در بازی های خود هستند، اذیت کننده است.
وجود پچ بازی کمک به رفع این مشکل کرده و کار را برای کاربران پلی استیشن ۴ راحت کرده است.
برای نصب این پچ بر روی بازی نیاز به یک فلش مموری است که فرمت آن Fat 32 باشد. اگر فلش شما همچنین فرمتی ندارد با اتصال به کامپیوتر می توانید فرمت آن را تغییر دهید. برای این کار پس از اتصال به کامپیوتر روی آیکن آن راست کلیک کنید.

چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018
چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018

در گام بعدی باید گزینه Format را از منوی ظاهر شده انتخاب کرده و زمانی که پنجره ی فرمت باز شد، در قسمت File System گزینه Fat 32 را انتخاب کنید. پس از آن کافی است بر روی فرمت کلیک کرده و منتظر فرمت شدن فلش باشید. پچ های گفته شده توسط خود کاربران ساخته می شود پس باید به دبنال پچی باشید که لباس و اسم تیم مورد نظر شما را درست کرده باشد.
پس از پیدا کردن آن، یک فولدر به نام WEPES ساخته و فایل پچ را در داخل آن کپی کنید. مطمئن باشید که این فولدر در همان صفحه اصلی مموری بوده و در فولدر های دیگر نباشد. یعنی وقتی فلش را باز کرده تنها فولدر به نام WEPES وجود داشته باشد. سپس فلش را به کنسول پلی استیشن ۴ متصل کنید و بازی PES 2018 را اجرا کنید. پس از آن وارد منوی Edit شده و بخش Data Management را انتخاب کنید. از صفحه باز شده گزینه Import/Export را انتخاب کنید.

چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018
چگونگی درست کردن ترکیب نام و لباس تیم ها در بازی PES 2018

در این بخش باید گزینه Import Team را انتخاب کنید. مهم است که در صفحه Select File تمام باکس ها را تیک زده و فعال کرده و در صفحه Detailed Settings تیک تمام فایل ها برداشته شده و غیر فعال شوند. پس از انجام این مراحل فایل ها به صورت خودکار اضافه می شوند. حال باید در صفحه Data Management گزینه Save را بزنید تا تغییرات اعمال شود. لوگوی هر تورنمنت و یا مسابقه باید به صورت دستی وارد شود.
در همان قسمت Import/Export گزینه Import Images را بزنید. از صفحه وارد شده باید گزینه Competition Emblems را انتخاب کنید. سپس عکس مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید. پس از انجام این مراحل در منوی Edit و بخش Competition Category می توانید لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تا این جا مراحل نصب پچ فایل در پلی استیشن ۴ گفته شد ولی اگر کنسول بازی ما ایکس باکس وان باشد چه باید کرد؟
در PES 2018 مخصوص ایکس باکس وان نمی توان به کمک یک آپشن فایل لایسنس تیم را درست کرد و باید تمام کارها را به صورت دستی انجام داد. بازی PES 2018 ابزار ادیت ویژه و خاصی دارد که به کمک آن می توانید تمامی اسم ها، لباس ها و ترکیب تیم را درست کرد.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =